ضرورت وجود برنامه آموزشی تخصصی در کارشناسی ارشد پرستاری از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشکدههای پرستاری و مامایی ایران
نظرات دانشجویان دندانپزشکی شیراز نسبت به میزان دستیابی آنها به اهداف یادگیری در دروس مختلف ارتودنسی
تأثیر بکارگیری الگوی بدیعهپردازی در آموزش مفهوم مراقبت تسکینی در کودکان بر خلاقیت نوشتاری و عملکرد تحصیلی دانشجویان پرستاری
مقایسه خودارزشیابی و ارزشیابی توسط مربی در کارآموزی بارداری و زایمان دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
ارائه درس دندانپزشکی جامعهنگر به صورت کارگاهی و بر اساس روش آموزشی مبتنی برحل مسأله و مقایسه آن با آموزش به شیوه سخنرانی
اثر روش یادگیری فعال بر میزان رضایت و ماندگاری اطلاعات دانشجویان دورهی فیزیوپاتولوژی دانشگاه علوم پزشکی یزد
، شهلا درهشیری
، محمدباقر اولیا
، ابوالحسن حلوانی
، نادر نوری ماجلان
، حسن سلمان روغنی
، حسین عقیلی
، محمد کرمانیالقریشی
، محمدحسن لطفی