- طراحی بسته آموزشی برای پرستاران جدیدالورود در مراکز درمانی
علی عسکری، فخرالدین فیضی، زهره وفادار، محسن ملاهادی * - الگوی ساختاری مدل منابع شغلی برای ارتقای رفتار کاری نوآورانه اعضای هیاتعلمی با میانجیگری اشتیاق شغلی: مطالعه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز
طاهره رنجبر *، مرضیه حیدری - آزمونهای پیشرفت تحصیلی را چگونه تحلیل کنیم؟
هادی عباسپور *، زهره گریوانی، حسین کریمی مونقی - عوامل مؤثر بر موفقیت برنامههای راهنمایی یا منتورینگ (Mentoring) دانشجویان هوشبری: یک مرور نظاممند
رضا پیامی، اسحاق مرادی، شهنام صدیق معروفی *، مریم سادات رزمگیر - نقد مقاله:
تبیین دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در خصوص چالشها و فرصتهای آموزش مجازی
زهرا طالبی، غلامحسین محمودی راد *، اکرم ثناگو، لیلا جویباری - تاثیر دوره آموزشی تلفیقی با حضور همزمان متخصص بالینی
و داروساز بالینی بر میزان یادگیری دانشجویان پزشکی
در گروه قلب دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
شیما جعفری، یحیی محمدی، فاطمه مهدی زاده، طوبی کاظمی * - کاربرد رویکرد تحلیل سلسله مراتبی در اولویتبندی مشکلات آموزش بالینی از دیدگاه اساتید بالینی و متخصصین آموزش پزشکی
نیکو یمانی، مژده دل زنده، میترا بذرافشان، پیمان ادیبی، امین بیگ زاده * - تدریس خرد
اطهر امید، رویا ملاباشی * - بررسی ارتباط بین دانش علوم پایه دانشجویان پزشکی
با نمره آزمون استدلال بالینی آنها
محمد رسول گلابچی، فیروزه معین زاده، کیان حشمت قهدریجانی، آرش نجیمی، اطهر امید * - ابزار ها و منابع آموزشی در درمانگاه های آموزشی
رویا ملاباشی * - پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی بر اساس خودکارآمدی تحصیلی: نقش میانجی پایداری تحصیلی
مجید صدوقی *، نجمه اسکندری - آیا درخواست از دانشجو برای ترک کلاس درس راهکار درستی است؟
بایدها و نبایدها
صبا پولائ، لیلا جویباری *، اکرم ثناگو - کارنقشه
فریبا جعفری * - بررسی عوامل مؤثر بر تمرکز در کلاس درس در دانشجویان
دانشگاه علوم پزشکی کردستان
امین زنگی بند، کارو ثروت یاری، یدالله زارع زاده، خالد رحمانی، عبیدالله فرجی * - چالشهای آموزش دندانپزشکی در دوران پساکرونا، آثار مثبت و منفی کرونا بر سیستم آموزش دندانپزشکی
محمدرسول اسعدی *، صدرا امیرپورهره دشت، مهرداد شهرکی - دانشپژوهی آموزشی
اسحاق مرادی، فخرالسادات میرحسینی * - مقایسه پیشرفت تحصیلی دانشجویان سهمیه تعهد خدمت با سایر سهمیهها در دانشکده پزشکی کاشان
علی شفیعی، عاطفه رزاقی زارع بیدگلی، غلام عباس موسوی، فخرالسادات میرحسینی * - طراحی سیستم پایش فرآیند آموزش در درمانگاههای آموزشی
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
اطهر امید، رویا ملاباشی * - بررسی دیدگاه دانشجویان و اساتید از اجرای لاگبوک مهارتهای بالینی کارشناسی هوشبری بر اساس آخرین کوریکولوم آموزشی
سمیرا روحی صفایی، پرویز فتوحی *، سمیرا وش - اینفوگرافی، آموزش نوین در علوم پزشکی
پرویز فتوحی * - موانع تعامل اساتید و دانشجویان در آموزش مجازی: یک مطالعه کیفی
مهشید دهقانی، میترا ذوالفقاری *، آرش نجیمی - آسکی: یک آزمون با چندین نام
رسول معصومی * - حرفهای گرایی در دستیاران تخصصی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
مهناز برومند رضازاده، محمد شامل رستمی، مجید خادم رضاییان، محمد محمدی، سیدرضا موسوی، اسماعیل رنجبر * - بررسی تعهد حرفهای در دانشجویان و دستیاران تخصصی دندانپزشکی
کتایون سالم، سارا عالی داعی، عاطفه برزگر شریفی * - برنامه مدون توسعه روشهای یاددهی یادگیری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
مریم آویژگان * - شیوهنامه مدیریت برنامه درسی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
مریم آویژگان، نیکو یمانی * - تبیین دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در خصوص چالشها و فرصتهای آموزش مجازی
نسرین عبدی، فرزانه غریبی کانی پان، یدالله زارع زاده، رضا قانعی قشلاق، عبیدالله فرجی * - تاثیر برنامه آموزش "منتخب داروهای سرپایی طب کودکان" بر میزان دانش کارورزان در دوره سه ماهه اطفال
علی خاکشور، عزت خداشناس، فاطمه حسینی، رضا ایراننژاد، آنوش آذرفر، ژیلا شیخی، زهرا شریفی *
هزینه انتشار در مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
بر اساس بند ۳ مصوبه هفتمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و ابلاغ آن به مجله طی نامه شماره ۱۶۵۶/۴/د مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ از تاریخ ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ این مجله مبلغ ۵۰۰ هزار تومان بابت انتشار مقاله دریافت مینماید. بخش اول آن مبلغ ۲۵۰ هزار تومان به عنوان هزینه بررسی (Processing Fee) و مبلغ ۲۵۰ هزار تومان به عنوان هزینه انتشار (Publication Fee) برای مقالات پژوهشی اصیل و مروری دریافت میکند.
هزینه دریافتی جهت چاپ مقاله برای مقالاتی که نویسنده اول یا نویسنده مسئول آنها با وابستگی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان باشند ۶۰ درصد کاهش می باید.
(حتما از صفحه پرداختی عکس بگیرید و از طریق سایت مجله ارسال نمایید. ارسال اسکن فیش از طریق ایمیل یا دورنگار به دفتر مجله غیر قابل قبول می باشد.)
قابل توجه ارسال کنندگان مقالات
با توجه به اینکه مقالات ارسالی بررسی اولیه میشود و در صورت عدم انطباق با اهداف مجله ممکن است رد اولیه شود. بنابراین، ارسالکنندگان محترم مقالات تا زمان دریافت پیام واریز هزینه بررسی، به حساب مجله هزینه واریز ننمایند.
برای پرداخت هزینه میتوانید بر روی این لینک کلیک کنید.
شناسه ارکید (ORCID ID)
پیرو ابلاغ معاونت محترم پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به منظور فراهمسازی امکان تمایز، شناسایی و یکسانسازی اسامی نویسندگان محترم مقالات؛ ثبت و نمایش شناسه رایگان ORCID برای تمامی نویسندگان مقالات مجلات علوم پزشکی کشور الزامی گردیده است. لذا، از تاریخ ۱ خرداد ۱۳۹۷ به بعد کلیه افرادی که در مجله ثبتنام مینمایند، ملزم به ثبت شناسه ORCID (شناسه نویسندگان/پژوهشگران) در سایت میباشند. همچنین آن دسته از نویسندگانی نیز که قبلاً در سایت ثبتنام نمودهاند برای ادامه روند بررسی مقالههای خود ملزم به ثبت این شناسه در قسمت متادیتا (ابرداده) میباشند. برای مشاهده آموزش ایجاد شناسه ارکید اینجا را کلیک کنید
آمار گوگل اسکالر
All | Since 2018 | |
Citations | 20872 | 10030 |
h-index | 60 | 33 |
i10-index | 630 | 372 |
اطلاعات نشریه
- شماره جاری: 1402، جلد 23، شماره0
- شاپای چاپی: 1608-9359
- شاپای الکترونیکی: 1735-8892
- مدیر مسئول: علیرضا یوسفی
- سردبیر: طاهره چنگیز
- صاحب امتیاز: مدیریت مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
پایگاههای نمایه کننده
اشتراک در خبرنامه
لطفاً نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه در کادر زیر وارد کنید.
آمار سایت
- کل کاربران ثبت شده: 4886 کاربر
- کاربران حاضر در وبگاه: 2 کاربر
- میهمانان در حال بازدید: 53 کاربر
- تمام بازدیدها: 52387138 بازدید
- بازدید 24 ساعت قبل: 12154 بازدید
- تعداد مقالات دریافت شده: 5074 مقاله
- تعداد مقالات منتشر شده: 1519 مقاله
بازنشر اطلاعات
استفاده از مطالب ارایه شده در این پایگاه با ذکر منبع آزاد می باشد