یادگیری مبتنی بر تیم؛ شیوهای نوین در آموزش برنامههای ادغام یافته پزشکی: تجربه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
تأثیر بهکارگیری استراتژی بازخورد با تأکید بر استانداردهای مراقبت دارویی، بر میزان آگاهی و اشتباهات دارویی دانشجویان پرستاری
مقایسه تأثیر آموزش از طریق ویدیو و نمایش توسط مدرس بر میزان یادگیری مهارتهای عملی دانشجویان پرستاری
مهلت داده شده به بیماران برای توضیح علت مراجعه به پزشک در درمانگاههای سرپایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
مقایسه کیفیت سؤالات آزمون ارتقای دستیاری قبل و بعد از مداخله آموزشی در دانشکده پزشکی گیلان طی سالهای 1389 و1390
نگرش دانشجویان رشتههای بهداشت محیط و حرفهای نسبت به رشته تحصیلی و آینده شغلی در دانشگاه علوم پزشکی قزوین، سال 1391