Journal archive for Google Scholar Robot!

Iranian Journal of Medical Education

مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی



Volume 12, Number 2 (2012-5)


Exploration of Arak Medical Students’ Experiences on Effective Factors in Active Learning: A Qualitative Research
تبیین تجارب دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک از عوامل مؤثر در فرآیند یادگیری فعال: پژوهش کیفی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Development of Reflective Skills among Nurses through Portfolio: A Qualitative Study
تکامل مهارت‌های بازاندیشی پرستاران پس از به‌کارگیری پورت فولیو: یک مطالعه کیفی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effective Education: Perceptions and Experiences of Nursing Students
آموزش اثربخش: توصیف تجارب و درک دانشجویان پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison of Self-evaluation and Students’ Evaluation of Hamadan Dental School Faculty Members
مقایسه نتایج خودارزیابی استادان و ارزشیابی دانشجویان از عملکرد آموزشی اعضای هیأت‌علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Students’ Life Skills in Mazandaran University of Medical Sciences
مهارت‌های زندگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران سال 1389
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Barriers to Implementation of Evidence-Based Care: Viewpoints of Nursing Staff
موانع اجرای مراقبت مبتنی بر شواهد از دیدگاه کارکنان پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Utilization of Web-based Continuing Medical Education Courses in Mashhad University of Medical Sciences and its Relationship with Course Characteristics
میزان استفاده از برنامه‌های آموزش مداوم اینترنتی و رابطه آن با وی‍ژگی‌های برنامه‌ها در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A Survey on the Nurses’ Views of Factors Affecting the Gap Between Knowledge and Practice in Kashan’s Hospitals
عوامل مؤثر بر عدم انطباق دانش نظری با مراقبت‌های بالینی از دیدگاه پرستاران شاغل در بیمارستان‌های کاشان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles