مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
شنبه 8 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
برای نویسندگان
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
جلد 23 -
مقایسه دیدگاه دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در یادگیری الکترونیکی انسداد راه هوایی به دو شیوه اینفوگرافیک و فیلم کوتاه
ص. 275-268
پرویز فتوحی
،
دریا حسامی
،
بهاره قدمی
*
چکیده
(58 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(35 دریافت)
مؤلفههای مؤثر بر توانمندسازی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد قم: یک مطالعه کیفی
ص. 267-253
سعید بهادری
،
غلامرضا شریفیراد
*
،
سیفالله فضلالهی قمشی
چکیده
(83 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(68 دریافت)
بررسی و تحلیل آزمون ورودی کارشناسی ارشد رشتههای گروه پزشکی: معدل و میانگین نمرهکل تراز شده
ص. 252-241
محمدرضا بلوچ حسنخانی
،
سکینه نارویی
،
یونس جهانی
،
علی اکبر حقدوست
*
چکیده
(123 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(54 دریافت)
بررسی رابطه بین هوش هیجانی و سازگاری با رشته تحصیلی در دانشجویان مامایی
ص. 240-232
شیرین اخوت
،
مژگان جانی قربان
*
،
فروغ اخوت
چکیده
(185 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(91 دریافت)
توسعه شبکه ارتقا دانش آموزش بالینی (شاداب) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: نمونهای از یک اجتماع همکنش
ص. 231-230
اطهر امید
*
،
طاهره چنگیز
،
پیمان ادیبی
چکیده
(211 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(87 دریافت)
نقد مقاله: تاثیر دوره آموزشی تلفیقی با حضور همزمان متخصص بالینی و داروساز بالینی بر میزان یادگیری دانشجویان پزشکی
ص. 229-227
فاطمه امیدی
*
چکیده
(204 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(73 دریافت)
کافه یادگیری: یک محیط یادگیری تعاملی جهت بهبود فرآیند یاددهی و یادگیری
ص. 226-225
نجمه قیامی کشتگر
*
،
فرشته قلجایی
چکیده
(204 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(67 دریافت)
استفاده از روشهای نمره ثابت، آنگوف، آنگوف بله/خیر و آنگوف سهسطحی جهت تعیین استاندارد قبولی دانشجویان پرستاری در آزمون بالینی ساختارمند عینی
ص. 224-217
فاطمه مقصودی
*
،
محمدرضا یزدانخواه فرد
،
شهناز پولادی
،
کامران میرزایی
چکیده
(349 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(144 دریافت)
تجربیات دانشجویان مامایی از نخستین اجرای مهارت مدیریت زایمان در زایشگاه: یک مطالعه کیفی
ص. 216-207
سهیلا محمدی ریزی
،
شهلا محمدی ریزی
،
الهه کاردان
،
غزل نیسانیان
*
چکیده
(296 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(106 دریافت)
دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نجفآباد درباره قابلیت ارائه دروس تخصصی در بستر مجازی و دلایل آن؛ یک مطالعه کیفی
ص. 206-196
حمیدرضا نیکیار
،
نسیم سلیمانی
*
چکیده
(408 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(100 دریافت)
مدلیابی معادلات ساختاری تأثیر حمایت خانواده بر پیشرفت تحصیلی با نقش واسطهای خودکارآمدی مسیر شغلی در دانشجویان پیراپزشکی
ص. 195-185
محمدرضا گل محمدی
،
یاسر رضاپور میرصالح
*
،
مجتبی سلطانی
،
مریم نادری
چکیده
(352 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(124 دریافت)
طراحی بسته آموزشی برای پرستاران جدیدالورود در مراکز درمانی
ص. 184-176
علی عسکری
،
فخرالدین فیضی
،
زهره وفادار
،
محسن ملاهادی
*
چکیده
(706 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(193 دریافت)
الگوی ساختاری مدل منابع شغلی برای ارتقای رفتار کاری نوآورانه اعضای هیاتعلمی با میانجیگری اشتیاق شغلی: مطالعه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز
ص. 175-166
DOI: 10.48305/23.166
طاهره رنجبر
*
،
مرضیه حیدری
چکیده
(657 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(155 دریافت)
آزمونهای پیشرفت تحصیلی را چگونه تحلیل کنیم؟
ص. 165-163
DOI: 10.48305/23.163
هادی عباسپور
*
،
زهره گریوانی
،
حسین کریمی مونقی
چکیده
(498 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(196 دریافت)
عوامل مؤثر بر موفقیت برنامههای راهنمایی یا منتورینگ (Mentoring) دانشجویان هوشبری: یک مرور نظاممند
ص. 162-149
DOI: 10.48305/23.149
رضا پیامی
،
اسحاق مرادی
،
شهنام صدیق معروفی
*
،
مریم سادات رزمگیر
چکیده
(537 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(200 دریافت)
نقد مقاله: تبیین دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در خصوص چالشها و فرصتهای آموزش مجازی
ص. 148-145
DOI: 10.48305/23.145
زهرا طالبی
،
غلامحسین محمودی راد
*
،
اکرم ثناگو
،
لیلا جویباری
چکیده
(431 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(157 دریافت)
تاثیر دوره آموزشی تلفیقی با حضور همزمان متخصص بالینی و داروساز بالینی بر میزان یادگیری دانشجویان پزشکی در گروه قلب دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
ص. 144-137
DOI: 10.48305/23.137
شیما جعفری
،
یحیی محمدی
،
فاطمه مهدی زاده
،
طوبی کاظمی
*
چکیده
(458 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(150 دریافت)
کاربرد رویکرد تحلیل سلسله مراتبی در اولویتبندی مشکلات آموزش بالینی از دیدگاه اساتید بالینی و متخصصین آموزش پزشکی
ص. 136-128
DOI: 10.48305/23.128
نیکو یمانی
،
مژده دل زنده
،
میترا بذرافشان
،
پیمان ادیبی
،
امین بیگ زاده
*
چکیده
(830 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(203 دریافت)
تدریس خرد
ص. 127-126
DOI: 10.48305/23.126
اطهر امید
،
رویا ملاباشی
*
چکیده
(620 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(173 دریافت)
بررسی ارتباط بین دانش علوم پایه دانشجویان پزشکی با نمره آزمون استدلال بالینی آنها
ص. 125-118
DOI: 10.48305/23.118
محمد رسول گلابچی
،
فیروزه معین زاده
،
کیان حشمت قهدریجانی
،
آرش نجیمی
،
اطهر امید
*
چکیده
(621 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(229 دریافت)
ابزار ها و منابع آموزشی در درمانگاه های آموزشی
ص. 117-115
DOI: 10.48305/23.115
رویا ملاباشی
*
چکیده
(579 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(176 دریافت)
پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی بر اساس خودکارآمدی تحصیلی: نقش میانجی پایداری تحصیلی
ص. 114-105
DOI: 10.48305/23.105
مجید صدوقی
*
،
نجمه اسکندری
چکیده
(992 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(429 دریافت)
آیا درخواست از دانشجو برای ترک کلاس درس راهکار درستی است؟ بایدها و نبایدها
ص. 104-103
DOI: 10.48305/23.102
صبا پولائ
،
لیلا جویباری
*
،
اکرم ثناگو
چکیده
(811 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(218 دریافت)
کارنقشه
ص. 102-102
DOI: 10.48305/23.102
فریبا جعفری
*
چکیده
(483 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(132 دریافت)
بررسی عوامل مؤثر بر تمرکز در کلاس درس در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان
ص. 101-94
DOI: 10.48305/23.8
امین زنگی بند
،
کارو ثروت یاری
،
یدالله زارع زاده
،
خالد رحمانی
،
عبیدالله فرجی
*
چکیده
(745 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(268 دریافت)
چالشهای آموزش دندانپزشکی در دوران پساکرونا، آثار مثبت و منفی کرونا بر سیستم آموزش دندانپزشکی
ص. 93-92
DOI: 10.48305/23.92
محمدرسول اسعدی
*
،
صدرا امیرپورهره دشت
،
مهرداد شهرکی
چکیده
(715 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(180 دریافت)
دانشپژوهی آموزشی
ص. 91-89
DOI: 10.48305/23.89
اسحاق مرادی
،
فخرالسادات میرحسینی
*
چکیده
(629 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(240 دریافت)
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانشجویان سهمیه تعهد خدمت با سایر سهمیهها در دانشکده پزشکی کاشان
ص. 88-79
DOI: 10.48305/23.79
علی شفیعی
،
عاطفه رزاقی زارع بیدگلی
،
غلام عباس موسوی
،
فخرالسادات میرحسینی
*
چکیده
(804 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(173 دریافت)
طراحی سیستم پایش فرآیند آموزش در درمانگاههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 78-71
DOI: 10.48305/23.71
اطهر امید
،
رویا ملاباشی
*
چکیده
(626 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(186 دریافت)
بررسی دیدگاه دانشجویان و اساتید از اجرای لاگبوک مهارتهای بالینی کارشناسی هوشبری بر اساس آخرین کوریکولوم آموزشی
ص. 70-63
DOI: 10.48305/23.63
سمیرا روحی صفایی
،
پرویز فتوحی
*
،
سمیرا وش
چکیده
(1041 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(280 دریافت)
اینفوگرافی، آموزش نوین در علوم پزشکی
ص. 62-61
DOI: 10.48305/23.61
پرویز فتوحی
*
چکیده
(571 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(229 دریافت)
موانع تعامل اساتید و دانشجویان در آموزش مجازی: یک مطالعه کیفی
ص. 60-48
DOI: 10.48305/23.48
مهشید دهقانی
،
میترا ذوالفقاری
*
،
آرش نجیمی
چکیده
(698 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(267 دریافت)
آسکی: یک آزمون با چندین نام
ص. 47-46
DOI: 10.48305/23.46
رسول معصومی
*
چکیده
(1049 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(189 دریافت)
حرفهای گرایی در دستیاران تخصصی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
ص. 45-38
DOI: 10.48305/23.38
مهناز برومند رضازاده
،
محمد شامل رستمی
،
مجید خادم رضاییان
،
محمد محمدی
،
سیدرضا موسوی
،
اسماعیل رنجبر
*
چکیده
(956 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(216 دریافت)
بررسی تعهد حرفهای در دانشجویان و دستیاران تخصصی دندانپزشکی
ص. 37-30
DOI: 10.48305/23.30
کتایون سالم
،
سارا عالی داعی
،
عاطفه برزگر شریفی
*
چکیده
(844 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(214 دریافت)
برنامه مدون توسعه روشهای یاددهی یادگیری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 29-25
DOI: 10.48305/23.25
مریم آویژگان
*
چکیده
(741 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(228 دریافت)
شیوهنامه مدیریت برنامه درسی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 24-21
DOI: 10.48305/23.21
مریم آویژگان
،
نیکو یمانی
*
چکیده
(1108 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(309 دریافت)
تبیین دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در خصوص چالشها و فرصتهای آموزش مجازی
ص. 20-8
DOI: 10.48305/23.8
نسرین عبدی
،
فرزانه غریبی کانی پان
،
یدالله زارع زاده
،
رضا قانعی قشلاق
،
عبیدالله فرجی
*
چکیده
(959 مشاهده)
Abstract |
تاثیر برنامه آموزش "منتخب داروهای سرپایی طب کودکان" بر میزان دانش کارورزان در دوره سه ماهه اطفال
ص. 7-1
DOI: 10.48305/23.1
علی خاکشور
،
عزت خداشناس
،
فاطمه حسینی
،
رضا ایراننژاد
،
آنوش آذرفر
،
ژیلا شیخی
،
زهرا شریفی
*
چکیده
(880 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(237 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS