[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بانکها و نمایه نامه ها ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
AWT IMAGE
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS جلد 18 - ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML آموزش دانشجویان پزشکی: مقایسه دو روش آموزش مبتنی بر کامپیوتر و سخنرانی ص. 1-7
[English Abstract] پیمان متقی ، آرش نجیمی*
چکیده (1230 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (328 دریافت)  
XML رباتی که در آزمون پزشکی قبول شد! ص. 8-9
[English Abstract] سیده زهرا نهاردانی*
چکیده (826 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (197 دریافت)  
XML یک چالش جدی برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ نیاز سنجی رشته مقاطع علوم پزشکی در کشور ص. 10-11
[English Abstract] اسماعیل اکبری*
چکیده (884 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (226 دریافت)  
XML رابطه اکتشافی بین عقاید معرفت‌شناختی و یادگیری خودراهبر در بین دانشجویان پرستاری ص. 12-24
[English Abstract] محمدعلی نادی* ، نزهت الزمان مشفقی ، مرتضی امینی
چکیده (958 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (431 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (125 دریافت)
XML مدل علی روابط سبک‌های مدیریت کلاس با بهزیستی تحصیلی با توجه به نقش واسطه‌ای سرمایه‌های روان‌شناختی ص. 25-38
[English Abstract] احمد رستگار* ، محمد حسن صیف، راحله مالکی
چکیده (1072 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (214 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (208 دریافت)
XML تأثیر به‌کارگیری روش آموزشی کلاس درس معکوس بر گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری ص. 39-48
[English Abstract] شادی دهقان زاده* ، فاطمه جعفرآقایی، حمید خردادی آستانه
چکیده (1220 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (277 دریافت)  
XML خودکارآمدی پژوهش و خودکارآمدی تصمیم‌گیری حرفه‌ای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ ارائه یک مدل تبیینی ص. 49-59
[English Abstract] مریم شفیعی ، قاسم سلیمی، مهدی محمدی* ، زینب مختاری
چکیده (1100 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (207 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (157 دریافت)
XML ارزیابی مدل ساختاری رابطه عملکرد خانواده و بدرفتاری والدین با پیشرفت تحصیلی فرزندان: نقش میانجی کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی ص. 60-69
[English Abstract] کوروش محمدی، علی محمد رضایی* ، محمد علی محمدی فر، سیاوش طالع‌پسند
چکیده (805 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (201 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه 1 [PDF]  (93 دریافت)   |   پرسشنامه مطالعه 2 [PDF]  (85 دریافت)
XML تأثیر ارزشیابی به روش آسکی بر یادگیری، رضایت و اضطراب امتحان در دانشجویان پرستاری: مطالعه‌ی مروری ص. 70-83
[English Abstract] محسن ادیب حاج باقری* ، ملیحه یزدانی
چکیده (468 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (121 دریافت)  
XML اولویت‌بندی ابعاد استقلال دانشگاهی از دیدگاه خبرگان دانشگاهی ص. 84-93
[English Abstract] طاهره آقامیرزایی محلی، خدیجه بریمانی، جمیله آقاتبار رودباری، وحید فلاح*
چکیده (483 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (100 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (60 دریافت)
XML تجربه‌های متخصصین پزشکی در ارتباط با تصمیم‌گیری در موقعیت‌های دشوار اخلاقی ص. 94-105
[English Abstract] اطهر امید ، نیکو یمانی، فرحناز کمالی*
چکیده (520 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (109 دریافت)  
XML آیا می‌توان از آزمون پازل جامع (CIP) در سنجش استدلال بالینی دانشجویان پرستاری استفاده کرد؟ ص. 106-108
[English Abstract] علی اصغر جسمی، لیلا جویباری* ، اکرم ثناگو
چکیده (381 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (88 دریافت)  
XML تعریف تحلیلی مفهوم "صلاحیت" ص. 109-116
[English Abstract] شهرام یزدانی ، سمیه اکبری فارمد* ، آرزو فرج پور
چکیده (347 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (75 دریافت)  
XML مطالعه تأثیر آموزش مهارت‌های دیالوژیکی به اعضای هیأت‌علمی بر عملکرد تدریس اثربخش آنها ص. 117-129
[English Abstract] حسن اسلامیان* ، سید ابراهیم میرشاه جعفری، محمدرضا نیستانی
چکیده (373 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (65 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (53 دریافت)
XML گزارش تجربه ایجاد شبکه همکاری و هم‌افزایی علمی و آموزشی بین ایران و افغانستان برای توسعه آموزش پزشکی: تجربه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ص. 130-133
[English Abstract] احمد آموزشی ، کاظم قائمی، فرشید عابدی، نرگس حکمتی، مهیار محمدی فر، محمود گنجی فرد، فاطمه مهدی زاده، زهرا آموزشی*
چکیده (300 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (87 دریافت)  
XML برنامه درسی زبان تخصصی دانشکده پزشکی از دیدگاه دانشجویان و اساتید ص. 134-144
[English Abstract] رضا ترابی ، احمد معین زاده* ، داریوش نژادانصاری
چکیده (339 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (50 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (65 دریافت)
XML تحلیل تأثیر ابعاد مدل ویژگی‌های شغلی در ایجاد و توسعه انگیزش شغلی اعضای هیأت‌علمی ص. 145-155
[English Abstract] عباس ثابت، حسین یدالهی خالص، سعید رازقی*
چکیده (269 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (47 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (53 دریافت)
XML خودکارآمدی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ص. 156-163
[English Abstract] محمدرضا میری ، حمید صالحی نیا، مریم بهلگردی، اسما طیوری، امیر طیوری*
چکیده (256 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (53 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (58 دریافت)
XML عرصه‌های آموزش بالینی گروه‌های بزرگ از دیدگاه کارآموزان پزشکی عمومی دانشکده‌ی پزشکی اصفهان ص. 164-175
[English Abstract] علی طالبی، مریم آویژگان* ، محسن میدانی
چکیده (264 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (48 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (49 دریافت)
XML سبک‌های یادگیری دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی براساس پرسشنامه وارک (VARK) ص. 176-182
[English Abstract] معصومه مهدی پور* ، حامد مرتضوی، جواد یزدانی، سمیه داستان پور، مهشید نامداری، مینا مرادی
چکیده (225 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (67 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (46 دریافت)
XML ساختار گزارش صبحگاهی در گروه‌های اصلی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بر اساس استانداردهای ملی موقعیت‌های آموزش بالینی ص. 183-191
[English Abstract] فیروزه مجیدی* ، افسانه ملک‌پور، مجید شیرانی، معصومه معزی، نجمه مجیدی
چکیده (67 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (13 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (10 دریافت)
XML ارزیابی برنامه درسی کارشناسی ارشد رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی از دیدگاه دانش‌آموختگان رشته در راستای آموزش پاسخ‌گو ص. 192-203
[English Abstract] سمیه حسینی راد* ، لیلا معصومی، حسین وکیلی مفرد
چکیده (73 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (15 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (10 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.15 seconds with 93 queries by YEKTAWEB 3755