مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
سه شنبه 11 مهر 1402
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
جلد 23 -
الگوی ساختاری مدل منابع شغلی برای ارتقای رفتار کاری نوآورانه اعضای هیاتعلمی با میانجیگری اشتیاق شغلی: مطالعه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز
ص. 175-166
طاهره رنجبر
*
،
مرضیه حیدری
چکیده
(52 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(23 دریافت)
آزمونهای پیشرفت تحصیلی را چگونه تحلیل کنیم؟
ص. 165-163
هادی عباسپور
*
،
زهره گریوانی
،
حسین کریمی مونقی
چکیده
(66 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(44 دریافت)
عوامل مؤثر بر موفقیت برنامههای راهنمایی یا منتورینگ (Mentoring) دانشجویان هوشبری: یک مرور نظاممند
ص. 162-149
رضا پیامی
،
اسحاق مرادی
،
شهنام صدیق معروفی
*
،
مریم سادات رزمگیر
چکیده
(65 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(48 دریافت)
نقد مقاله: تبیین دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در خصوص چالشها و فرصتهای آموزش مجازی
ص. 148-145
زهرا طالبی
،
غلامحسین محمودی راد
*
،
اکرم ثناگو
،
لیلا جویباری
چکیده
(49 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(46 دریافت)
تاثیر دوره آموزشی تلفیقی با حضور همزمان متخصص بالینی و داروساز بالینی بر میزان یادگیری دانشجویان پزشکی در گروه قلب دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
ص. 144-137
شیما جعفری
،
یحیی محمدی
،
فاطمه مهدی زاده
،
طوبی کاظمی
*
چکیده
(51 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(30 دریافت)
کاربرد رویکرد تحلیل سلسله مراتبی در اولویتبندی مشکلات آموزش بالینی از دیدگاه اساتید بالینی و متخصصین آموزش پزشکی
ص. 136-128
نیکو یمانی
،
مژده دل زنده
،
میترا بذرافشان
،
پیمان ادیبی
،
امین بیگ زاده
*
چکیده
(185 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(74 دریافت)
تدریس خرد
ص. 127-126
اطهر امید
،
رویا ملاباشی
*
چکیده
(113 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(52 دریافت)
بررسی ارتباط بین دانش علوم پایه دانشجویان پزشکی با نمره آزمون استدلال بالینی آنها
ص. 125-118
محمد رسول گلابچی
،
فیروزه معین زاده
،
کیان حشمت قهدریجانی
،
آرش نجیمی
،
اطهر امید
*
چکیده
(136 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(92 دریافت)
ابزار ها و منابع آموزشی در درمانگاه های آموزشی
ص. 117-115
رویا ملاباشی
*
چکیده
(90 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(53 دریافت)
پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی بر اساس خودکارآمدی تحصیلی: نقش میانجی پایداری تحصیلی
ص. 114-105
مجید صدوقی
*
،
نجمه اسکندری
چکیده
(183 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(96 دریافت)
آیا درخواست از دانشجو برای ترک کلاس درس راهکار درستی است؟ بایدها و نبایدها
ص. 104-103
صبا پولائ
،
لیلا جویباری
*
،
اکرم ثناگو
چکیده
(104 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(50 دریافت)
کارنقشه
ص. 102-102
فریبا جعفری
*
چکیده
(70 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(33 دریافت)
بررسی عوامل مؤثر بر تمرکز در کلاس درس در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان
ص. 101-94
امین زنگی بند
،
کارو ثروت یاری
،
یدالله زارع زاده
،
خالد رحمانی
،
عبیدالله فرجی
*
چکیده
(124 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(70 دریافت)
چالشهای آموزش دندانپزشکی در دوران پساکرونا، آثار مثبت و منفی کرونا بر سیستم آموزش دندانپزشکی
ص. 93-92
DOI: 10.48305/23.92
محمدرسول اسعدی
*
،
صدرا امیرپورهره دشت
،
مهرداد شهرکی
چکیده
(207 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(81 دریافت)
دانشپژوهی آموزشی
ص. 91-89
DOI: 10.48305/23.89
اسحاق مرادی
،
فخرالسادات میرحسینی
*
چکیده
(196 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(103 دریافت)
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانشجویان سهمیه تعهد خدمت با سایر سهمیهها در دانشکده پزشکی کاشان
ص. 88-79
DOI: 10.48305/23.79
علی شفیعی
،
عاطفه رزاقی زارع بیدگلی
،
غلام عباس موسوی
،
فخرالسادات میرحسینی
*
چکیده
(157 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(71 دریافت)
طراحی سیستم پایش فرآیند آموزش در درمانگاههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 78-71
DOI: 10.48305/23.71
اطهر امید
،
رویا ملاباشی
*
چکیده
(166 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(68 دریافت)
بررسی دیدگاه دانشجویان و اساتید از اجرای لاگبوک مهارتهای بالینی کارشناسی هوشبری بر اساس آخرین کوریکولوم آموزشی
ص. 70-63
DOI: 10.48305/23.63
سمیرا روحی صفایی
،
پرویز فتوحی
*
،
سمیرا وش
چکیده
(280 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(134 دریافت)
اینفوگرافی، آموزش نوین در علوم پزشکی
ص. 62-61
DOI: 10.48305/23.61
پرویز فتوحی
*
چکیده
(176 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(78 دریافت)
موانع تعامل اساتید و دانشجویان در آموزش مجازی: یک مطالعه کیفی
ص. 60-48
DOI: 10.48305/23.48
مهشید دهقانی
،
میترا ذوالفقاری
*
،
آرش نجیمی
چکیده
(237 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(125 دریافت)
آسکی: یک آزمون با چندین نام
ص. 47-46
DOI: 10.48305/23.46
رسول معصومی
*
چکیده
(353 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(81 دریافت)
حرفهای گرایی در دستیاران تخصصی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
ص. 45-38
DOI: 10.48305/23.38
مهناز برومند رضازاده
،
محمد شامل رستمی
،
مجید خادم رضاییان
،
محمد محمدی
،
سیدرضا موسوی
،
اسماعیل رنجبر
*
چکیده
(391 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(93 دریافت)
بررسی تعهد حرفهای در دانشجویان و دستیاران تخصصی دندانپزشکی
ص. 37-30
DOI: 10.48305/23.30
کتایون سالم
،
سارا عالی داعی
،
عاطفه برزگر شریفی
*
چکیده
(267 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(91 دریافت)
برنامه مدون توسعه روشهای یاددهی یادگیری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 29-25
DOI: 10.48305/23.25
مریم آویژگان
*
چکیده
(269 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(110 دریافت)
شیوهنامه مدیریت برنامه درسی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 24-21
DOI: 10.48305/23.21
مریم آویژگان
،
نیکو یمانی
*
چکیده
(369 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(152 دریافت)
تبیین دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در خصوص چالشها و فرصتهای آموزش مجازی
ص. 20-8
DOI: 10.48305/23.8
نسرین عبدی
،
فرزانه غریبی کانی پان
،
عبیدالله فرجی
،
یدالله زارع زاده
،
رضا قانعی قشلاق
*
چکیده
(368 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(145 دریافت)
تاثیر برنامه آموزش "منتخب داروهای سرپایی طب کودکان" بر میزان دانش کارورزان در دوره سه ماهه اطفال
ص. 7-1
DOI: 10.48305/23.1
علی خاکشور
،
عزت خداشناس
،
فاطمه حسینی
،
رضا ایراننژاد
،
آنوش آذرفر
،
ژیلا شیخی
،
زهرا شریفی
*
چکیده
(393 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(134 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS