[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: جلد 21 - ::
جلد 21 - صفحات 490-487 برگشت به فهرست نسخه ها
عوامل مؤثر بر کیفیت یادگیری داروشناسی و دارودرمانی در آموزش بالینی پزشکی
علی حاجی احمدیان ، زهره قمری زارع
(مربی)، گروه پرستاری، دانشکده پرستاری و مامایی، علوم پزشکی قم، دانشگاه آزاد اسلامی، قم، ایران. ، zohre.ghamari@yahoo.com
چکیده:   (494 مشاهده)
نامه علمی 
واژه‌های کلیدی: نامه علمی، آموزش بالینی
متن کامل [PDF 261 kb]   (120 دریافت)    
نوع مطالعه: نامه علمی | موضوع مقاله: آموزش باليني
دریافت: 1400/6/9 | پذیرش: 1400/9/1 | انتشار: 1400/1/15
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Haji Ahmadiyan A, Ghamari Zare Z. Factors affecting on quality of pharmacology and pharmacotherapy learning in medical clinical education. Iranian Journal of Medical Education 2021; 21 :487-490
URL: http://ijme.mui.ac.ir/article-1-5330-fa.html

حاجی احمدیان علی، قمری زارع زهره. عوامل مؤثر بر کیفیت یادگیری داروشناسی و دارودرمانی در آموزش بالینی پزشکی. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی 1400; 21 () :490-487

URL: http://ijme.mui.ac.ir/article-1-5330-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
جلد 21 - برگشت به فهرست نسخه ها
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 30 queries by YEKTAWEB 4549