دوره 4، شماره 1 - ( بهار 1383 )                   جلد 4 شماره 1 صفحات 87-86 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Yousefy A. Descriptive Educational Terminology. Iranian Journal of Medical Education 2004; 4 (1) :86-87
URL: http://ijme.mui.ac.ir/article-1-4-fa.html
یوسفی علیرضا. واژه شناسی توصیفی آموزش: کاربردهای طبقه بندی هدف های آموزشی. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی. 1383; 4 (1) :86-87

URL: http://ijme.mui.ac.ir/article-1-4-fa.html


چکیده:   (9035 مشاهده)
با توجه به تولید بسیار عظیم اطلاعات در علوم گوناگون، موضوع تدوین اهداف آموزشی برای موسساتی که رسالت پرورش دانش آموختگان، به ویژه در رشته های حرفه ای را به عهده دارند، اهمیت افزون تری می یابد. محدودیت منابع و محدودیت زمان موجب می شود که نظام آموزشی در مورد هدف های آموزشی به انتخاب بپردازد و موضوعات اولویت دار در محدوده زمانی کوتاه آموزش، در اهداف آموزشی گنجانده شود.تعیین و تدوین اهداف آموزشی در زشته های گوناگون علوم پزشکی، یک مساله لوکس و فرعی نیست، بلکه از اصلی ترین وظایف نهادهای آموزشی و استادان محسوب می شود، تا از این طریق، از منابع آموزشی، حداکثر استفاده به عمل آید ...
متن کامل [PDF 120 kb]   (2713 دریافت)    
نوع مطالعه: واژه نامه توصیفی |
دریافت: 1385/6/15 | پذیرش: 1383/3/26 | انتشار: 1383/3/26 | انتشار الکترونیک: 1383/3/26

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education