مقایسه عوامل مؤثر بر عدم گرایش به نگارش مقالات علمی از دیدگاه اعضای هیأت علمی علوم پایه و بالینی دانشگاه علوم پزشکی همدان
تأثیر دوره آموزش پزشکی مبتنی بر شواهد بر توانایی نقد مقالات توسط دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
تأثیر آموزش راههای انتقال و پیشگیری از بیماری ایدز بر سطح آگاهی و نگرش دانشجویان دوره بالینی دانشکده پزشکی اصفهان
فرایند بهبود کیفیت آموزشی از نظر اعضای هیأت علمی دانشگاههای استان اصفهان: مقایسهای بر اساس مقیاس AQIP
مقایسه تأثیر دو روش ارایه واحد درسی تربیت بدنی 2 بر نگرش و عملکرد مرتبط با فعالیت جسمانی منظم دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
محیط آموزشی بخشهای اصلی بالینی بیمارستانهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران از دیدگاه فراگیران بر اساس مدل DREEM
پیشنهاد استانداردهای مناسب کشوری پرستاری و مامایی با اقتباس از استانداردهای بینالمللی: مطالعه موردی دوره کارشناسی ارشد پرستاری و مامایی