:: جلد 22 - ::
جلد 22 - صفحات 258-256 برگشت به فهرست نسخه ها
تأثیر اجرای برنامه آموزشی ادغام افقی دروس علوم تشریحی بر دانش جنین‌شناسی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام
یوسف محمدی
دانشگاه علوم پزشکی ایلام، ایلام، کردستان، ایران ، yosef.1365@yahoo.com
چکیده:   (146 مشاهده)
 نامه علمی 
واژه‌های کلیدی: جنین شناسی، نامه علمی
متن کامل [PDF 517 kb]   (44 دریافت)    
نوع مطالعه: نامه علمی | موضوع مقاله: برنامه ريزي درسي
دریافت: 1401/3/28 | پذیرش: 1401/6/1 | انتشار: 1401/1/15


XML   English Abstract   Print



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
جلد 22 - برگشت به فهرست نسخه ها