[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بانکها و نمایه نامه ها ::
دستور العمل های اخلاقی::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
AWT IMAGE
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 13، شماره 3 - ( 3-1392 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML مقایسه مدل‌های کلاسیک و خصیصه مکنون در ارزیابی آزمون‌های تخصصی ورود به دوره‌های کارورزی رشته پزشکی ص. 167-178
[English Abstract] هادی عباسی، محمدرضا فلسفی‌نژاد، علی دلاور، نورعلی فرخی، محمدعلی محققی
چکیده (6978 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1494 دریافت)  
XML جایگاه نظارت بالینی در آموزش پرستاران: مروری بر تعاریف و مدل‌ها ص. 179-187
[English Abstract] خدیجه نصیریانی، طاهره سلیمی، حمیده دهقانی
چکیده (9150 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2055 دریافت)  
XML ارزیابی نقش عوامل مؤثر در طراحی الگوی منظم آموزشی بر یادگیری از دیدگاه دانشجویان علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی فسا ص. 190-200
[English Abstract] زهره ماکولاتی، مجید نقدی، محمدمهدی نقی زاده جهرمی، محبوبه بهار
چکیده (10212 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2040 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (533 دریافت)
XML مقایسه برنامه کورسی با برنامه ترمی ارائه دروس‎‎فیزیوپاتولوژی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ص. 201-211
[English Abstract] مجید ولیزاده، نورالدین موسوی نسب، اکرم احمدی، علی رستمی
چکیده (7745 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1440 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (419 دریافت)
XML آزمون مشاهده مستقیم مهارت‌های عملی(DOPS) دانشجویان در بخش دندانپزشکی ترمیمی ؛ بررسی مزایا و معایب از دیدگاه دانشجویان ص. 212-220
[English Abstract] مجید اکبری، رضا محولاتی شمس آبادی
چکیده (10942 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2764 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه1 [DOC]  (531 دریافت)   |   پرسشنامه مطالعه2 [DOC]  (470 دریافت)
XML موانع اثربخشی آموزش خودمدیریتی دیابت ص. 221-232
[English Abstract] پروانه اباذری، زهره ونکی، عیسی محمدی، مسعود امینی
چکیده (9457 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2116 دریافت)  
XML کارایی درونی و اثربخشی بیرونی برنامه درسی دوره دکترای حرفه‌ای پزشکی از دیدگاه دانشجویان، دانش‌آموختگان و اعضای هیأت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ص. 233-243
[English Abstract] مهدی محمدی، رضا ناصری جهرمی، هاجر معینی شهرکی، نفیسه مهربانیان
چکیده (9194 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1899 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (565 دریافت)
XML استفاده پرستاران و دانشجویان پرستاری از منابع اطلاعاتی برای تصمیم-گیری بالینی، و موانع آن بعد از آموزش فناوری اطلاعات ص. 244-253
[English Abstract] مهدی کاهویی، حسن بابامحمدی، سهیلا سادات قضوی شریعت پناهی
چکیده (7353 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2003 دریافت)  
XML آیا نتایج مطالعات مداخله‌ای همیشه مطمئن و قابل تعمیم به سایر گروه ها می باشد؟ ص. 254-256
[English Abstract] حمید صالحی نیا، سعید دشتی
چکیده (5749 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1302 دریافت)  
XML آموزش ادغام یافته آناتومی کاربردی در دوره اکسترنی بخش ارتوپدی برای دانشجویان پزشکی: گزارش یک تجربه ص. 257-259
[English Abstract] محمد هادی نورایی، روشنک ابوترابی، مریم آویژگان
چکیده (6835 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1489 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
>Export as: HTML | XML | RSS
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 55 queries by YEKTAWEB 4227