 
                        ![[English Abstract]](./templates/tmpl_modern01/images/en.gif) پاسخ به « مرور سیستماتیک: روششناسی برای جلوگیری از سوگیریها یا توجیه آنها؟»نقشه برداری برنامه درسی (کاربردها و مزایا)
                        پاسخ به « مرور سیستماتیک: روششناسی برای جلوگیری از سوگیریها یا توجیه آنها؟»نقشه برداری برنامه درسی (کاربردها و مزایا)
                        
                        
                        
                         
                        ![[English Abstract]](./templates/tmpl_modern01/images/en.gif) مرور سیستماتیک: روششناسی برای جلوگیری از سوگیریها یا توجیه آنها؟نقدی بر مقاله «نقشه برداری برنامه درسی (کاربردها و مزایا)»
                        مرور سیستماتیک: روششناسی برای جلوگیری از سوگیریها یا توجیه آنها؟نقدی بر مقاله «نقشه برداری برنامه درسی (کاربردها و مزایا)»
                        
                        
                        
                         
                        ![[English Abstract]](./templates/tmpl_modern01/images/en.gif) سیر تحصیلی و عوامل مرتبط با وضعیت تحصیلی دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در یک دوره 10 ساله (1372 الی 1381)
                        سیر تحصیلی و عوامل مرتبط با وضعیت تحصیلی دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در یک دوره 10 ساله (1372 الی 1381)