AU - Yousefi, Ali reza AU - Rezaie, Abbas TI - CONTINUING MEDICAL EDUCATION (CME): A BASIS FOR QUALITY IMPROVEMENT OF HEALTH SERVICES PT - JOURNAL ARTICLE TA - IJME JN - IJME VO - 1 VI - 1 IP - 1 4099 - http://ijme.mui.ac.ir/article-1-89-fa.html 4100 - http://ijme.mui.ac.ir/article-1-89-fa.pdf SO - IJME 1 AB  - کیفیت در مدیریت، امروزه از منظر دریافت کنندگان خدمات تعریف می شود و بهبود کیفیت مستلزم ایجاد ابزارهای مناسب برای مسوولیت پذیری و پاسخگویی سیستم بهداشتی – درمانی در قبال خواستهای رو به افزایش مشتریان است.به نظر می رسد با شتاب فراوانی که تغییرات در نظام ارایه خدمات بهداشتی – درمانی دارد، برای روزآمد کردن اطلاعات پایوران نظام ارایه خدمات بهداشتی – درمانی، چاره ای جز گسترش آموزش مداوم و کارآمدسازی سیستم آموزش مداوم وجود ندارد. این مقاله با معرفی ابعاد خدمات کیفی در نظام بهداشتی – درمانی بر نقش محوری آموزش مداوم در افزایش و بهبود کیفیت خدمات اشاره می کند و آن را بستری مناسب برای ارتقا کیفیت معرفی می نماید. CP - IRAN IN - LG - eng PB - IJME PG - 15 PT - Original research article YR - 2000