AU - Salehi, Shayesteh AU - Soleimani, Bahram AU - Amini, Parvaneh AU - Shahnoushi, Ehteram TI - A Survey Of Relation Between Learning Styles And Preferred Thaching Methods In Students Of Nursing, Isfahan University Of Medical Sciences PT - JOURNAL ARTICLE TA - IJME JN - IJME VO - 1 VI - 1 IP - 1 4099 - http://ijme.mui.ac.ir/article-1-585-fa.html 4100 - http://ijme.mui.ac.ir/article-1-585-fa.pdf SO - IJME 1 AB  - مقدمه. موضوع ارتباط بین سبک یادگیری فراگیران و روش تدریس ترجیحی مورد پسند آنها، در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است. مطالعه حاضر به بررسی این رابطه می‌پردازد. روشها. در این مطالعه توصیفی – تحلیلی با استفاده از پرسشنامه سبکهای یادگیری کلب، ارتباط سبک یادگیری دانشجویان ترم اوّل تا هشتم پرستاری با روش تدریس مورد پسند آنها، مورد مطالعه قرار گرفت. آزمودنیها به صورت نمونه‌گیری طبقه‌ای انتخاب شدند. یافته‌ها. نتایج به دست آمده نشان داد که بین سبک یادگیری و برخی روشهای تدریس رابطه وجود دارد. این ارتباط در دروس عملی مشاهده نشد. بحث. توجه معلمان به سبک یادگیری دانشجویان و شناسایی آنها احتمالاً در انتخاب شیوه مناسب تدریس، آنها را یاری خواهد کرد. CP - IRAN IN - LG - eng PB - IJME PG - 42 PT - Original research article YR - 2000