برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
مروری بر نظریه‌های یادگیری و کاربرد آن‌ها در آموزش پزشکی (55792 دریافت)
تکنیک دلفی: ابزاری در تحقیق (40047 دریافت)
مدل‌یابی معادلات ساختاری در پژوهش‌های مرتبط با آموزش علوم سلامت: معرفی روش و کاربرد آن (33597 دریافت)
تحلیل داده‌های پژوهش‌های کیفی با استفاده از نرم‌افزار (29899 دریافت)
ارتباط انگیزش تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (28832 دریافت)
فنون مدیریت کلاس: راهنمایی برای اداره کردن کلاس درس (23866 دریافت)
مقایسه نقاط قوت و ضعف تئوری‌های یادگیری (17526 دریافت)
طراحی الگوی برنامه درسی تجربه شده مبتنی بر رویکرد پدیدارشناسی و اعتبارسنجی آن در گروه‌های پزشکی (17240 دریافت)
آموزش آشنایی با بانک ژنی مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی: فرایند ثبت و پذیرش سکوانس ژن‌ها (15033 دریافت)
رابطه وضعیت تحصیلی با سلامت عمومی و عزت نفس در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز (14192 دریافت)
مقایسه تأثیر تدریس به روش سخنرانی و مباحثه بر میزان یادگیری و رضایت دانشجویان (14157 دریافت)
مبانی آموزش‌های شناختی – رفتاری وکاربرد آن در بهبود بیماری‌های مزمن (13555 دریافت)
عوامل موثر بر ایجاد انگیزش شغلی اعضای هیات علمی ‌دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان (12754 دریافت)
بررسی نیازهای آموزشی دوران بلوغ در دانش آموزان پسر (12724 دریافت)
تفاوت مفاهیم آماری Standard Deviation و Standard Error و نحوه صحیح گزارش آنها در مقالات علوم پزشکی (11810 دریافت)
ارتباط ویژگی‌های یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانشجویان (11804 دریافت)
تأثیر آموزش گروهی در دوران بارداری بر آگاهی و نگرش و انتخاب نوع زایمان در زنان نخست‌زا (11605 دریافت)
راه‌اندازی شبکه مجازی توسعه آموزش و همکاری‌های بین حرفه‌ای (11537 دریافت)
همبستگی عزت نفس و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان توان‌بخشی دانشگاه علوم بهزیستی و توان‌بخشی تهران (11294 دریافت)
نیازهای آموزشی قبل از ازدواج از دیدگاه زوجین مراجعه‌کننده به مراکز بهداشتی- درمانی شهرستان مشهد (11128 دریافت)
مروری بر توسعه یادگیری خودراهبر (10911 دریافت)
آشنایی با آموزش الکترونیکی به عنوان فناوری جدید آموزشی و ادغام آن در برنامه های آموزش پزشکی (10779 دریافت)
عوامل مؤثر بر خودکارآمدی تحصیلی و ارتباط آن با موفقیت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 92-1391 (10654 دریافت)
نقش آموزش درس جمعیت و تنظیم خانواده در دانش و نگرش دانشجویان دختر دانشگاه تبریز (10447 دریافت)
تأثیر آموزش ویدیویی در کاهش عوارض بعد از الکتروشوک درمانی (ECT) (10187 دریافت)
آموزش بالینی پرستاری، چالش‌های پیش روی: مقاله مروری (10017 دریافت)
الگوی جدید تدریس به دانشجویان پزشکی، براساس تلفیق روش‌های رایج آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (9934 دریافت)
عوامل مؤثر بر یادگیری درس آناتومی از دیدگاه دانشجویان پزشکی (9669 دریافت)
طراحی آموزشی، اجرا و ارزشیابی یک سیستم یادگیری الکترونیکی، تجربه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی تهران (9478 دریافت)
فرایند بهبود کیفیت آموزشی از نظر اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های استان اصفهان: مقایسه‌ای بر اساس مقیاس AQIP (9387 دریافت)
مهارت‌های زندگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران سال 1389 (9242 دریافت)
مروری بر روش‌های ارزیابی سیستم‌های اطلاعات سلامت (9081 دریافت)
تعیین نیازهای آموزشی پرسنل پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جهرم با تکنیک دلفی،1387 (9049 دریافت)
آگاهی پزشکان و بیماران نسبت به حقوق بیمار و رعایت آن در بیمارستان شهید بهشتی اصفهان (8829 دریافت)
بررسی ارتباط سبکهای یادگیری و روشهای آموزشی ترجیحی (8801 دریافت)
نیازسنجی یادگیری در دوره کارشناسی پرستاری: یک مطالعه کیفی (8787 دریافت)
تصمیم گیری بالینی: راهی برای توانمندسازی حرفه ای در پرستاری (8366 دریافت)
تدریس بر بالین بیمار: چالش‌ها و نویدها (8242 دریافت)
تکنیک‌های نیازسنجی (8153 دریافت)
آموزش بیماران دیابتیک: طراحی و اجرای دوره پرستار آموزش‌دهنده دیابت (8102 دریافت)
تاثیر روش های آموزش سخنرانی و تفحص گروهی بر میزان یادگیری دانشجویان پرستاری در درس بهداشت جامعه (1) (8091 دریافت)
تدریس آناتومی عروق اندام فوقانی با استفاده از آناتومی سطحی برای دانشجویان پیراپزشکی (8084 دریافت)
عوامل مؤثر بر برقراری ارتباط بین دانشجو و استاد از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک (8043 دریافت)
واژه‌نامه توصیفی آموزش یادگیری فعال (Active Learning) (7966 دریافت)
سبک رهبری مدیران گروه های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی همدان (7958 دریافت)
نیازهای آموزشی کارشناسان آموزش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (7915 دریافت)
چالش‌های دوران تحصیل دانشجویان پرستاری: یک مطالعه کیفی (7909 دریافت)
بازخورد: عنصر اساسی آموزش بالینی (7692 دریافت)
رابطه خودکارآمدی تحصیلی با استرس ادراک شده، راهبردهای مقابله‌ای و حمایت‌های اجتماعی ادراک شده در دانشجویان دانشگاه گیلان (7671 دریافت)
کارآیی روش نوین آموزش احیای قلبی- ریوی در ارتقای سطح دانش و مهارت دانشجویان پزشکی سال چهارم (7650 دریافت)
جمع کل آمار: 4400109

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education