مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
برای نویسندگان
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
دوره 13، شماره 12 - ( 12-1392 )
ضرورت یکسانسازی گزارش روششناسی در مقالات منتشر شده در مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
ص. 1139-1138
سپیده جمشیدیان
*
چکیده
(34242 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1467 دریافت)
تدوین و روان سنجی ابزار سنجش هوش هیجانی در تدریس
ص. 1137-1127
فریبا حقانی
،
بهاره امینیان
*
،
طاهره چنگیز
،
سپیده جمشیدیان
چکیده
(40321 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3262 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(445 دریافت)
ویژگیهای روانسنجی ابزارهای اندازهگیری انگیزش درونی و جوّ انگیزشی درک شده در دانشجویان پزشکی
ص. 1126-1114
کامران سلطانی عربشاهی
،
علی نوروزی
*
،
سعیده نوروزی
،
لوئیز سید
چکیده
(37558 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(5338 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(428 دریافت) |
پرسشنامه مطالعه 2 [DOC]
(396 دریافت)
پیامدهای یادگیری آموزش اخلاق به دانشجویان پزشکی بر اساس الگوهای استدلال اخلاقی
ص. 1113-1099
اطهر امید
،
نیکو یمانی
*
،
پیمان ادیبی
چکیده
(38273 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2480 دریافت)
پاسخگویی اجتماعی برنامه درسی در آموزش پزشکی: موانع و راهکارها
ص. 1098-1082
نیکو یمانی
،
محمد فخاری
*
چکیده
(43224 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4118 دریافت)
تأثیر روش ارزشیابی DOPS بر میزان یادگیری مهارتهای بالینی دانشجویان فوریتهای پزشکی
ص. 1081-1073
مریم باقری
،
ملیحه صادقنژاد
،
طیبه صیادی
،
فاطمه حاجیآبادی
*
چکیده
(36929 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2499 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(397 دریافت)
الگوی کرکپاتریک: چارچوبی برای ارزشیابی اثربخشی برنامههای آموزشی کوتاه مدت و ضمن خدمت
ص. 1072-1058
طاهره چنگیز
،
محمد فخاری
*
،
اطهر امید
چکیده
(41996 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(6878 دریافت)
عصبشناسی تربیتی، آیا رشته جدیدی در حال ظهور است؟ چشماندازها، موانع و فرصتها
ص. 1057-1051
مریم براتعلی
،
علیرضا یوسفی
*
،
مسیح صبوری
،
نرگس کشتی آرای
چکیده
(35441 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2016 دریافت)
عوامل مؤثر در انگیزش شغلی اعضای هیأتعلمی دانشگاه علوم پزشکی یزد: کاربرد تئوری انگیزش هرزبرگ
ص. 1050-1040
سید نصرالله حسینی
،
مسعود میرزایی
،
ریحانه فاریابی
*
،
امیر محسن مختاری اردکان
،
مرتضی شاکر اردکانی
،
مهدی میرزایی علویجه
چکیده
(39025 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3359 دریافت)
رضایتمندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی از نحوه هدایت و راهنمایی پایاننامه در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی
ص. 1039-1031
سهیلا شهشهانی
*
،
سمانه حسین زاده
،
کیانوش عبدی
،
اکبر میرجانی اقدم
چکیده
(35132 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1581 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(333 دریافت)
میزان وابستگی به اینترنت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
ص. 1030-1019
زیبا محمدی
،
علیرضا خاتونی
*
،
محمد حیدری
،
مسعود بحرینی
چکیده
(37182 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2049 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(491 دریافت)
اعتبار پیشبینی امتحان جامع علومپایه در موفقیت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
ص. 1018-1011
بیتا بیجاری
،
علی عباسی
*
چکیده
(37904 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1523 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(301 دریافت)
تأثیر روش آموزش از طریق تلفن همراه بر خودنظمدهی فراشناختی و نگرش دانشجویان پیراپزشکی
ص. 1010-1001
فاطمه نادری
،
محسن آیتی
*
،
مجید زارع بیدکی
،
محمد اکبری بورنگ
چکیده
(39153 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2846 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(511 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS