You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML مقایسه دیدگاه دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در یادگیری الکترونیکی انسداد راه هوایی به دو شیوه اینفوگرافیک و فیلم کوتاه
پرویز فتوحی، دریا حسامی، بهاره قدمی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مؤلفه‌های مؤثر بر توانمندسازی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد قم: یک مطالعه کیفی
سعید بهادری، غلامرضا شریفی‌راد *، سیف‌الله فضل‌الهی قمشی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی و تحلیل آزمون ورودی کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی: معدل و میانگین نمره‌کل تراز شده
محمدرضا بلوچ حسنخانی، سکینه نارویی، یونس جهانی، علی اکبر حقدوست *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی رابطه بین هوش هیجانی و سازگاری با رشته تحصیلی در دانشجویان مامایی
شیرین اخوت، مژگان جانی قربان *، فروغ اخوت
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML توسعه شبکه ارتقا دانش آموزش بالینی (شاداب) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: نمونه‌ای از یک اجتماع همکنش
اطهر امید *، طاهره چنگیز، پیمان ادیبی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقد مقاله: تاثیر دوره آموزشی تلفیقی با حضور همزمان متخصص بالینی و داروساز بالینی بر میزان یادگیری دانشجویان پزشکی
فاطمه امیدی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کافه یادگیری: یک محیط یادگیری تعاملی جهت بهبود فرآیند یاددهی و یادگیری
نجمه قیامی کشتگر *، فرشته قلجایی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML استفاده از روش‌های نمره ثابت، آنگوف، آنگوف بله/خیر و آنگوف سه‌سطحی جهت تعیین استاندارد قبولی دانشجویان پرستاری در آزمون بالینی ساختارمند عینی
فاطمه مقصودی *، محمدرضا یزدانخواه فرد، شهناز پولادی، کامران میرزایی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تجربیات دانشجویان مامایی از نخستین اجرای مهارت مدیریت زایمان در زایشگاه: یک مطالعه کیفی
سهیلا محمدی ریزی، شهلا محمدی ریزی، الهه کاردان، غزل نیسانیان *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نجف‌آباد درباره قابلیت ارائه دروس تخصصی در بستر مجازی و دلایل آن؛ یک مطالعه کیفی
حمیدرضا نیکیار، نسیم سلیمانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مدل‌یابی معادلات ساختاری تأثیر حمایت خانواده بر پیشرفت تحصیلی با نقش واسطه‌ای خودکارآمدی مسیر شغلی در دانشجویان پیراپزشکی
محمدرضا گل محمدی، یاسر رضاپور میرصالح *، مجتبی سلطانی، مریم نادری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی بسته آموزشی برای پرستاران جدیدالورود در مراکز درمانی
علی عسکری، فخرالدین فیضی، زهره وفادار، محسن ملاهادی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML الگوی ساختاری مدل منابع شغلی برای ارتقای رفتار کاری نوآورانه اعضای هیات‌علمی با میانجی‌گری اشتیاق شغلی: مطالعه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز
طاهره رنجبر *، مرضیه حیدری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آزمون‌های پیشرفت تحصیلی را چگونه تحلیل کنیم؟
هادی عباسپور *، زهره گریوانی، حسین کریمی مونقی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل مؤثر بر موفقیت برنامه‌های راهنمایی یا منتورینگ (Mentoring) دانشجویان هوشبری: یک مرور نظام‌مند
رضا پیامی، اسحاق مرادی، شهنام صدیق معروفی *، مریم سادات رزمگیر
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقد مقاله: تبیین دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در خصوص چالش‌ها و فرصت‌های آموزش مجازی
زهرا طالبی، غلام‌حسین محمودی راد *، اکرم ثناگو، لیلا جویباری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر دوره آموزشی تلفیقی با حضور همزمان متخصص بالینی و داروساز بالینی بر میزان یادگیری دانشجویان پزشکی در گروه قلب دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
شیما جعفری، یحیی محمدی، فاطمه مهدی زاده، طوبی کاظمی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کاربرد رویکرد تحلیل سلسله مراتبی در اولویت‌بندی مشکلات آموزش بالینی از دیدگاه اساتید بالینی و متخصصین آموزش پزشکی
نیکو یمانی، مژده دل زنده، میترا بذرافشان، پیمان ادیبی، امین بیگ زاده *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تدریس خرد
اطهر امید، رویا ملاباشی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی ارتباط بین دانش علوم پایه دانشجویان پزشکی با نمره آزمون استدلال بالینی آن‌ها
محمد رسول گلابچی، فیروزه معین زاده، کیان حشمت قهدریجانی، آرش نجیمی، اطهر امید *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ابزار ها و منابع آموزشی در درمانگاه های آموزشی
رویا ملاباشی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی بر اساس خودکارآمدی تحصیلی: نقش میانجی پایداری تحصیلی
مجید صدوقی *، نجمه اسکندری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آیا درخواست از دانشجو برای ترک کلاس درس راهکار درستی است؟ بایدها و نبایدها
صبا پولائ، لیلا جویباری *، اکرم ثناگو
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کارنقشه
فریبا جعفری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی عوامل مؤثر بر تمرکز در کلاس درس در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان
امین زنگی بند، کارو ثروت یاری، یدالله زارع زاده، خالد رحمانی، عبیدالله فرجی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML چالش‌های آموزش دندانپزشکی در دوران پساکرونا، آثار مثبت و منفی کرونا بر سیستم آموزش دندانپزشکی
محمدرسول اسعدی *، صدرا امیرپورهره دشت، مهرداد شهرکی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دانش‌پژوهی آموزشی
اسحاق مرادی، فخرالسادات میرحسینی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه پیشرفت تحصیلی دانشجویان سهمیه تعهد خدمت با سایر سهمیه‌ها در دانشکده پزشکی کاشان
علی شفیعی، عاطفه رزاقی زارع بیدگلی، غلام عباس موسوی، فخرالسادات میرحسینی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی سیستم پایش فرآیند آموزش در درمانگاه‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
اطهر امید، رویا ملاباشی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی دیدگاه دانشجویان و اساتید از اجرای لاگ‌بوک مهارت‌های بالینی کارشناسی هوشبری بر اساس آخرین کوریکولوم آموزشی
سمیرا روحی صفایی، پرویز فتوحی *، سمیرا وش
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اینفوگرافی، آموزش نوین در علوم پزشکی
پرویز فتوحی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML موانع تعامل اساتید و دانشجویان در آموزش مجازی: یک مطالعه کیفی
مهشید دهقانی، میترا ذوالفقاری *، آرش نجیمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آسکی: یک آزمون با چندین نام
رسول معصومی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML حرفه‌ای گرایی در دستیاران تخصصی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
مهناز برومند رضازاده، محمد شامل رستمی، مجید خادم رضاییان، محمد محمدی، سیدرضا موسوی، اسماعیل رنجبر *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تعهد حرفه‌ای در دانشجویان و دستیاران تخصصی دندانپزشکی
کتایون سالم، سارا عالی داعی، عاطفه برزگر شریفی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML برنامه مدون توسعه روش‌های یاددهی یادگیری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
مریم آویژگان *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML شیوه‌نامه مدیریت برنامه درسی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
مریم آویژگان، نیکو یمانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تبیین دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در خصوص چالش‌ها و فرصت‌های آموزش مجازی
نسرین عبدی، فرزانه غریبی کانی پان، یدالله زارع زاده، رضا قانعی قشلاق، عبیدالله فرجی *
چکیده   -   Abstract  
XML تاثیر برنامه آموزش "منتخب داروهای سرپایی طب کودکان" بر میزان دانش کارورزان در دوره سه ماهه اطفال
علی خاکشور، عزت خداشناس، فاطمه حسینی، رضا ایران‌نژاد، آنوش آذرفر، ژیلا شیخی، زهرا شریفی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education