You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
طراحی و روانسنجی ابزارهای جدید برای ارزشیابی برنامههای آموزشی از منظر اخلاق و عدالت آرزو قوی، لیلا ولی زاده، وحید زمان زاده، تُکتَم کیانیان
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
روابط ساختاری ادراکات والدینی، نیازهای بنیادین روانی و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی فرهاد تنهای رشوانلو
*، هادی صمدیه، حسین کارشکی، ملیکا منوچهری، مینا علیزاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تبیین نقش وضعیت اجتماعی-اقتصادی با میانجگیری بهزیستی ذهنی در پیشبینی موفقیت تحصیلی دانشجویان مژگان محمدی مهر
*، علی قاسمی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ضرورت تلفیق محتوای سواد سلامت در برنامه درسی کارشناسی پرستاری اکرم پرنده
*، فاطمه سلیمان آبادی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نگرش دانشجویان رشته بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان نسبت به رشته تحصیلی و آینده شغلی عاطفه مختاریکیا
*، زهرا اسدی پیری، سامان قاسمپور، راضیه علایی، ثریا نورایی مطلق، کتایون بختیار
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تحلیل محتوای کوریکولوم رسمی رشتههای علوم پزشکی از منظر تکامل دوران ابتدای کودکی مصطفی امینی رارانی، محمود کیوان آرا، مهدی نصرت آبادی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
طراحی مدل بینالمللیسازی آموزش عالی در بین دانشگاههای دولتی شمال شرق کشور معصومه حسینی، علی معقول
*، نازیا سادات ناصری، احمد زنده دل
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارتباط توانایی آیندهپژوهی با کیفیت تجارب یادگیری دانشجویان طاهره شریفی، مریم تاتاری، فائزه صداقت، روحالله کلهر، امین محمدی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزشیابی برنامههای آموزش خودمراقبتی دیابت در سیستم بهداشتی بر اساس الگوی سیپ آرش نجیمی، فرزانه شفیعی، فریبا حقانی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
اثربخشی شبکههای اجتماعی مجازی بر اعتماد در روابط بین فردی و اهمالکاری تحصیلی خدیجه علی آبادی، مریم فلاحی
*، مهدی کماسی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی تواناییهای علمی و آموزشی اعضای هیأتعلمی دانشگاه علوم پزشکی همدان احمد صداقت
*، رویا محمد بیگی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسهی پیشرفت تحصیلی دانشجویان سهمیه مناطق محروم با سایر دانشجویان در دانشکده پزشکی بندرعباس مهرگان حیدری هنگامی، نادره نادری
*، سعید شجاع، درنا فتحی نژاد
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آزمون بالینی کوتاه (Mini-Clinical Examination): یک تجربه آموزشی موفق برای واحدهای عملی دندانپزشکی فاطمه میرزائی، سودابه باقری مقدم
*، لیلا جویباری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر ارائه گزارش مراحل عمل جراحی بر اعتماد به نفس و خود کارآمدی بالینی دانشجویان کارشناسی اتاق عمل فرزانه ابطحی، محمد صادق ابوطالبی، فرشته برادران فرد، مهین معینی، سرور مصلح
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقش واسطهای راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در ارتباط بین هوش معنوی و پیشرفت تحصیلی سپیده جعفری
*، زینب ملایی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
سنجش و اعتباریابی عوامل مؤثر بر انتقال و اشتراک دانش بین اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران نرگس قدسیان
*، فرزانه کیاراد، کمال درانی، حسین خنیفر، کمال درانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
طراحی ابزارهای ارزیابی آموزش سرپایی دانشجویان پزشکی علی حمزه زاده، سعیده غفاری فر
*، ابولقاسم امینی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
روایی سازه و روایی پیشبینیکننده ارزیابیهای حین دوره دستیاران طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی تهران سجاد امیدی، هادی میرفضایلیان، جیران زبردست، آتوسا اخگر
*، محمد جلیلی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رضایتمندی دانشجویان پزشکی نسبت به برنامهی آموزشی دستیار اطلاعات بالینی مرضیه طهماسبی، پیمان ادیبی، فیروزه زارع فراشبندی، ابوالفضل طاهری، احمد پاپی، علیرضا رحیمی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رضایت دانشجویان اتاق عمل از به کارگیری دانشجویان عرصه در تیم آموزش بالینی(طرح منتورشیپ) مریم تولیت
*، مرضیه هلال بیرجندی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
عوامل بازدارنده استفاده از آموزش الکترونیک از دیدگاه دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گلستان صیاح، سمیرا درخشانفرد
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
متغیرهای آموزشی و ویژگیهای روانشناختی دانشجویان به عنوان پیشبینهای مشروط شدن در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عبدالحسین شکورنیا
*، مهدی تولا، مریم اسلمی، حسین الهام پور
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
عوامل مؤثر بر انگیزش شغلی اعضای هیأتعلمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل: یک مطالعه کیفی حسن عدالتخواه، زهرا تذکری، آسیه موحدپور، عبداله مهدوی، منصوره کریم اللهی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مطلوبیت برنامهی تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی از منظر سیاستگذاری: مطالعه ترکیبی جمیله آقاتبار رودباری، ترانه عنایتی
*، محمد صالحی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
توسعه یک مدل نرمافزاری جهت ارزشیابی اساتید با استفاده از رویکرد تصمیمگیری چند معیاره فازی مبتنی بر توافق گروهی زهرا کشتکاران، زهره معینی، محمدرضا شوشتریان
*، مریم صدیق، ملیحه پورکیانی، راضیه ذوالقدر، زهره فرامرزیان، مونا آروینفر، راضیه رحمتی، سارا بستانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مروری بر پزشکی روایتی: رویکردی نوآورانه در آموزش پزشکی سعیده دریازاده، نیکو یمانی
*، رویا ملاباشی، پیمان ادیبی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آسیبشناسی فرآیندآمادگی دانشگاهها برای استقرار اعتباربخشی آموزشی مؤسسات و مراکز آموزشی درمانی(یک پژوهش کیفی) مینومیترا چهرزاد، امیرحسین محمودی
*، کوروش فتحی واجارگاه، عباس خورشیدی، سید مهدی صمیمی اردستانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تحلیل انتقادی گفتمان آموزش پزشکی: مطالعه موردیِ مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی علی نوروزی
*، علیرضا منجمی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
محاسبه هزینه تمام شده خدمات آموزشی دانشکده مدیریت و اطلاعرسانی پزشکی کرمان به روش هزینهیابی بر مبنای فعالیت محمد تصون غلامحسینی، رضا گودرزی
*، علی نیکروش، فرزانه بیک زاده عباسی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارائه مدل علی مؤلفههای تشکیلدهنده یادگیری ترکیبی و هوش هیجانی و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی حسین نجفی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارتباط گرایش به تفکرانتقادی با مهارت استدلال بالینی رزیدنتهای
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
مهدی باقری، اطهر امید
*، محمود کهن، سید احمد محمدی کیا
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقد مقاله:
جایگاه مطالعات آموزش پزشکی پژوهشگران ایرانی در بین تحقیقات آموزشی نمایه شده در پایگاه علمی وب آو ساینس
رسول معصومی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تبیین تجربیات دانشجویان دندانپزشکی از آموزش در عرصه: یک مطالعه کیفی با استفاده از بازاندیشی هاله ذکایی، مینا پاک خصال
*، امیررضا احمدی نیا، لیلا جویباری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رابطه هوش معنوی با اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک بهمن توان، مهین قمی، زهرا مسلمی
*، حسن جعفری پور فردوسیه، سید عبدالله محمودی، اعظم مسلمی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رابطه تابآوری و سبکهای دلبستگی با خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بابل فاطمه غفاری، زهرا فتوکیان
*، سیدجواد حسینی، آمنه محمودیان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی تاثیر گروه درمانی بر میزان اضطراب دانشجویان پرستاری در بخش روانپزشکی بیمارستان یحیی نژاد بابل نرگس رحمانی
*، کلثوم اکبر نتاج، آزاده کیاپور، حسین علی پور
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی آزمون علوم پایه دندانپزشکی از دیدگاه دانشجویان دانشکده های دندانپزشکی اصفهان، یزد، کاشان نکیسا ترابی نیا، سید محمد رضوی، شهرام شایان، زهرا حاتم زاده
*، محسن رییسی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه دو روش آموزش مبتنی بر ارائه سخنرانی و لوح فشرده در یادگیری کنترل آلودگیهای هستهای در کارورزان پزشکی حمیدرضا خوش نژاد ابراهیمی، عطیه بازرگانی
*، مجید میرمحمدخانی، شباهنگ جعفرنژاد، آرش تبرایی، الهام ضیایی فر
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
طراحی و روانسنجی ابزار ارزیابی رفتار حرفهای پزشکان هیأتعلمی بالینی دانشکده پزشکی: ابزاری از نگاه ذینفعان رویا ستارزاده بادکوبه، فریبا اصغری، زهرا شاهواری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری دانش میان اعضای هیأتعلمی
دانشگاه علوم پزشکی اردبیل عسگر آرمون، صدرالدین ستاری
*، یوسف نامور
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
گزینههای انحرافی در سؤالات چند گزینهای و رابطه آن با ضریب دشواری و ضریب تمیز عبدالحسین شکورنیا
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارائه مدل علی عوامل مؤثر بر یادگیری خودتنظیمی در بین دانشجویان کارشناسی ارشد پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی عاطفه آرین فر
*، محمدرضا سرمدی، محمدحسن صیف، فروزان ضرابیان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
استفاده از روش تدریس کاوشگری در آموزش علوم پزشکی مهدی باقری
*، فریبا حقانی، سید احمد محمدی کیا
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بازنگری، اجرا و ارزشیابی واحد آسیبشناسی دهان، فک و صورت عملی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران پویان امینی شکیب، فرشته بقایی نائینی، صدیقه رهروتابان، سارا مرتاض هجری، نصرت اله عشقیار، فاطمه حمیدزاده، نازنین مهدوی
*، میرسعید یکانی نژاد
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر ادراک دانشجویان از ارتباط اساتید با بیمار بر اخلاق حرفهای آنان در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند محمد اکبری بورنگ
*، محمد علی پور، مریم دلاور
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
اهمیت آموزش استدلال بالینی در آموزش پزشکی فرشته عراقیان مجرد
*، آناهیتا صادقی، اکرم ثناگو، لیلا جویباری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
جایگاه مطالعات آموزش پزشکی پژوهشگران ایرانی در بین تحقیقات آموزشی نمایه شده در پایگاه علمی وب آو ساینس محمدرضا بهرنگی، زینب ایزدیان
*، بیژن عبدالهی، حسن رضا زین آبادی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه نمره مهارت دستیاران کودکان قبل و بعد شیوهنامه اجرایی چرخش عبدالله کریمی، پونه طبیبی، رضا شیاری
*، سید علیرضا فهیم زاد، وحیده زینالی، الهام موسوی نسب
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزشیابی اجرای بسته مقیمی پزشکان در برنامه تحول نظام سلامت و تأثیر آن بر آموزش دستیاران مراکز آموزشی درمانی شهر اصفهان طاهره چنگیز، محمد رضا صبری، ارمین دخت شاه ثنایی
*، وحید عشوریون، الهام بیننده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
استانداردسازی فرایند گزارش صبحگاهی گروه داخلی دانشگاه علوم پزشکی کاشان بتول زمانی، منصوره مومن هروی، زریچهر وکیلی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تجربیات دانشجویان پرستاری از روایتنویسی- بازاندیشی در آموزش بالینی: مطالعه کیفی زهره وفادار، اکرم پرنده
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
عوامل پیشبرنده و بازدارنده بینالمللی شدن دانشگاهها سپیده جعفری
*، حمید رحیمیان، عباس عباس پور
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه تطبیقی برنامه درسی مقطع کارشناسی ارشد پرستاری اورژانس ایران و آمریکا جواد دهقان نژاد، ژیلا حیدرپور دامنآباد
*، لیلا ولیزاده، فریبرز روشنگر، عباس داداش زاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارتباط هوش معنوی و هوش هیجانی با شفقت به خود دانشجویان دختر رشته پرستاری آناهیتا خدابخشی کولایی
*، نازگل چایچی طهرانی، اکرم ثناگو
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
کیفیت کاربست روش آموزش مربیگری در فعالیتهای آموزشی اعضای هیأتعلمی از دیدگاه دانشجویان و اساتید داود طهماسب زاده
*، حمداله حبیبی، کریم جعفری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ویژگیهای روانسنجی مقیاس توافق استاد و دانشجو در دانشجویان علوم پزشکی فرهاد تنهای رشوانلو
*، مهدی ارخودی قلعه نوئی، حسین کارشکی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رابطه مؤلفههای برنامه درسی پنهان با سازگاری حرفهای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز داود طهماسب زاده
*، فیروز محمودی، فاطمه فرج پور بناب
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارتباط کیفیت تجارب یادگیری و خودنظمدهی با انگیزش تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم مهین قمی، زهرا مسلمی، سید داود محمدی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)