You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML نقد مقاله:اهمیت آلودگی داده‌ها در مطالعات و مقالات پزشکی
حمید صالحی نیا *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تضمین کیفیت محصولات آموزش پزشکی: یک ضرورت
رقیه گندمکار *، عظیم میرزازاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقد مقاله:بهبود کیفیت گزارش مقالات مروری
مرتضی عرب زوزنی *، ولی‌الله بایگی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تعیین نیازهای آموزشی پرستاران اورژانس بیمارستان‌های آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران، تهران و شهید بهشتی با فن دلفی سال 1392
زهره سهرابی *، سودابه لونی، سیمین تعاونی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML پذیرش آموزش الکترونیکی از نظر اعضای هیأت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه
سید نصرالله حسینی، مهدی میرزایی علویجه، ماری عطایی، فرزاد جلیلیان، بهزاد کرمی متین *، لطیفه رستگار
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML موانع رشد تفکر انتقادی در کتابخانه‌های دانشگاهی ازدیدگاه دانشجویان دانشگاه‌های علوم‌پزشکی و خلیج‌ فارس بوشهر
میترا باغ جنتی، نیلوفر معتمد، علی حمیدی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مروری نقادانه برمقالات تحقیقاتی کیفی در مرحله داوری مجلات: یک مطالعه کیفی توصیفی اکتشافی
مسعود بهرامی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر یک روش فعال آموزشی بر میزان تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان
سید محمد علی حسینی، کبری کرمی، لیلا عباسی، حسین زاهدنژاد *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه تأثیر آموزش به روش یادگیری مشارکتی و سخنرانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی
حسین کریمی مونقی *، اعظم محمدی، امیر رضا صالح مقدم، حسن غلامی، حسین کارشکی، نازنین زمانیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML همبستگی بین درک ویژگی‌های عملکرد مبتنی بر شواهد با پذیرش آن در دانشجویان کارشناسی پرستاری بر اساس مدل اشاعه نوآوری راجرز
طاهره اشک تراب، شهزاد پاشایی‌پور *، مریم رسولی، حمید علوی مجد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه آگاهی فراشناختی اعضای هیأت‌علمی و آموزش تفکر سطح بالا به دانشجویان
حمید عبدی *، سید ابراهیم میرشاه جعفری، احمدرضا نصر، نظام الدین قاسمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education