You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
تعیین نیازهای آموزشی پرستاران اورژانس بیمارستانهای آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی ایران، تهران و شهید بهشتی با فن دلفی سال 1392 زهره سهرابی
*، سودابه لونی، سیمین تعاونی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
پذیرش آموزش الکترونیکی از نظر اعضای هیأتعلمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه سید نصرالله حسینی، مهدی میرزایی علویجه، ماری عطایی، فرزاد جلیلیان، بهزاد کرمی متین
*، لطیفه رستگار
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
موانع رشد تفکر انتقادی در کتابخانههای دانشگاهی ازدیدگاه دانشجویان دانشگاههای علومپزشکی و خلیج فارس بوشهر میترا باغ جنتی، نیلوفر معتمد، علی حمیدی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مروری نقادانه برمقالات تحقیقاتی کیفی در مرحله داوری مجلات: یک مطالعه کیفی توصیفی اکتشافی مسعود بهرامی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر یک روش فعال آموزشی بر میزان تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان سید محمد علی حسینی، کبری کرمی، لیلا عباسی، حسین زاهدنژاد
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه تأثیر آموزش به روش یادگیری مشارکتی و سخنرانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی حسین کریمی مونقی
*، اعظم محمدی، امیر رضا صالح مقدم، حسن غلامی، حسین کارشکی، نازنین زمانیان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
همبستگی بین درک ویژگیهای عملکرد مبتنی بر شواهد با پذیرش آن در دانشجویان کارشناسی پرستاری بر اساس مدل اشاعه نوآوری راجرز طاهره اشک تراب، شهزاد پاشاییپور
*، مریم رسولی، حمید علوی مجد
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رابطه آگاهی فراشناختی اعضای هیأتعلمی و آموزش تفکر سطح بالا به دانشجویان حمید عبدی
*، سید ابراهیم میرشاه جعفری، احمدرضا نصر، نظام الدین قاسمی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue