You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML آموزش و ارزشیابی در رشته پزشکی؛ مؤثر یا غیرمؤثر:ایجاد فرهنگ آموزش مبتنی بر اولویت‌های بهداشتی جامعه
سید علیرضا جوادی نیا *، قاسم کریمی، محمدرضا عابدینی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقد مقاله: بهبود کیفیت گزارش مقالات مداخله‌ای
حمید صالحی نیا *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML روندهای افت تحصیلی دانشجویان پزشکی و تأثیر عوامل دموگرافیک بر آن در دانشگاه علوم پزشکی زنجان طی سال‌های 1370-1388
مهدی اسکندری، علی رستمی، عذرا حجتی، گودرز کلی فرهود *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رضایت‌مندی کارورزان پزشکی و اساتید از اجرای آزمون داپس در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد سال 1391
آرزو فرج پور *، میترا امینی، الهام پیش بین، حمیدرضا ارشدی، ناصر سنجر موسوی، جمشید یوسفی، محمد سرافراز یزدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آموزش بین‌حرفه‌ای پاسخی به چالش‌های نظام سلامت
زهره وفادار، زهره ونکی *، عباس عبادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی و مقایسه اعتماد حرفه‌ای در دانشجویان و شاغلین بالینی مامایی
زهره حسین پور، فاطمه حشمتی نبوی، زهرا امامی مقدم *، حمیدرضا بهنام وشانی، فرزانه حسن زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML صلاحیت بین فرهنگی، ضرورتی ناشناخته در آموزش علوم پزشکی: مقاله مروری
مجتبی موسوی بزاز، عاطفه ذبیحی ززولی *، حسین کریمی مونقی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر نرم‌افزار رایانه‌ای بر آگاهی و عملکرد دختران نوجوان در زمینه بهداشت بلوغ
سکینه محمدعلیزاده چرندابی، مژگان میرغفوروند، آزاد رحمانی، سیمین صیدی، الناز صفاری، مینو مهینی، سیما ساقی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه رضایت از تحصیل با رویکردهای مطالعه و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان پرستاری و مامایی
عبدالحسین شکورنیا *، هوشنگ علیجانی، شهناز نجار، حسین الهام پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ویژگی‌های یک استاد توانمند از دیدگاه اساتید گروه رشته مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور
لیلا والی، مصطفی شکوهی، امین بیگ زاده *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education