You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML شبیه سازی در آموزش پرستاری
منصوره زاغری تفرشی، مریم رسولی، موسی سجادی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی ابزاری جهت ارزشیابی عملکرد عمومی دانشجویان پرستاری
مهرنوش پازارگادی، طاهره اشک تراب، حمید علوی مجد، شراره خسروی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عادت‌های مطالعه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
مرضیه ترشیزی *، سمانه وارسته، زهرا پوررضایی، رقیه فصیحی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تدوین استراتژی‌های توسعه آموزش اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
پریسا ملک احمدی *، پریناز پارسا
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML سبک‌های یادگیری و ارتباط آن با آمادگی برای یادگیری خودراهبر در بین دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی مشهد
حسین جعفری ثانی، اعظم محمدزاده قصر *، هوشنگ گراوند، سیدعلی اکبر حسینی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML میزان رعایت اصول یادگیری بزرگسالان در اجرای برنامه‌های آموزش مداوم و اثربخشی این برنامه‌ها از دیدگاه پرستاران دانشگاه علوم پزشکی مشهد
زهره حسین پور، فاطمه حشمتی نبوی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر تلفیق دو شیوه تدریس الگو محور و روایت‌گویی بر عملکرد اخلاقی حرفه‌ای دانشجویان مامایی
هدی احمری طهران، زهرا عابدینی *، احمد کچویی، عصمت جعفربگلو، مریم طبیبی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان: کاربرد فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP)
مهدی رعدآبادی، جمیل صادقی فر، محمد کریم بهادری، حسین درگاهی *، فائزه فروزان فر، پژمان حموزاده، شهنام صدیق معروفی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه اساتید علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی بابل پیرامون اجرای طرح ادغام در این دانشگاه
شیما سام *، صدیقه علی نژاد، زهره رستگار، فضیلت تشکری، افشین خانی، محسن پورقاسم
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education