You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML تأثیر آموزش بر میزان رعایت اصول تشخیص‌نویسی در دستیاران دانشگاه علوم پزشکی کاشان
مهرداد فرزندی پور *، زهرا میدانی، فاطمه رنگرز جدی، حمید رضا گیلاسی، لیلا شکری زاده آرانی، زهره مبارک
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رضایت‌مندی بیماران مراجعه‌کننده به درمانگاه قدس شهر تهران از شیوه ارتباط پزشک با آنها و عوامل مؤثر برآن
مهسا نارنجی ها *، شهپر حقیقت، حمیدالله بهادر، ژیلا شجری، فاطمه حاجی ملاحسینی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش مهارت حل مسأله بر هوشبهر هیجانی دانشجویان پرستاری شیراز -1387
سارا شهبازی، مریم حضرتی *، مرضیه معطری، محمد حیدری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مشکلات آموزشی دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سال 1389
مهدیه ممیزی *، سید سعید مظلومی، محمدرضا امینی پور، محمد ممیزی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل تعیین‌کننده کارآمدی تدریس از دیدگاه مدرسین غیربالینی دانشگاه علوم پزشکی کردستان: یک مطالعه کمی
احمد وهابی *، حیدر ندریان، مهناز صیادی، عابدین ایرانپور، کاوه بهمن پور، رحمت‌الله مرادزاده، محمدباقر کریم‌زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر مداخله آموزشی بر بهینه کردن طراحی سؤالات چندگزینه‌ای در آزمون‌های ارتقای دستیاری دانشکده دندانپزشکی
اعظم معیاری *، مهدی بیگلرخانی، محمد زندی، محمد واحدی، امیر فرهنگ میر اسماعیلی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نتایج ارزشیابی‌های دانشجویی: آیا دیدگاه استاد اهمیت دارد؟
عبدالحسین شکورنیا *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML چالش‌های آموزش پزشکان در برنامه پیشگیری و کنترل دیابت
پروانه اباذری، زهره ونکی *، عیسی محمدی، مسعود امینی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش گروهی و انفرادی بر پی‌گیری درمان و میزان بروز عوارض در بیماران مصرف‌کننده وارفارین بعد از تعویض دریچه قلب
لیلی بریم نژاد *، صدیقه عاصمی، نیلوفر سمیعی، حمید حقانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تحلیل محتوایی طرح درس‌های ارائه شده توسط مدرسان دانشگاه علوم پزشکی ایلام: 1388
بهرام دلگشایی، جمیل صادقی‌فر *، مهدی رعدآبادی، هادی پیمان، علیرضا میرزایی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education