You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
پاسخ نویسندگان به نقد مقاله: «رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی» محمد هادی صافی
*، مسعود فلاحی خشک ناب، مهدی راسل، مهدی رهگذر
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقد مقاله: «رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی» حمیدرضا محبوبی
*، طاهره خورگویی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بهبود روند ارزیابی فعالیتهای گروهی دانشجویان پرستاری با استفاده از روش ارزیابی توسط خود و همتایان فاطمه شجاعی
*، ابوالحسن رفیعی، نسرین معصومی، سید میثم ابراهیمی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی وضعیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری مرجان مردانی حموله، هایده حیدری
*، طاهره چنگیز
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر دو روش مختلف تدریس به منظور آموزش لیست جانشین مواد غذایی به دانشجویان رشته تغذیه لیلا آزادبخت
*، احمد اسماعیل زاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه تأثیر آموزش به روش سخنرانی و استفاده از خودآموز بر دانش پزشکان عمومی شرکتکننده در دورههای آموزش مداوم نسبت به سندرم روده تحریکپذیر مهدی زبیری
*، خاور آملایی، منصور رضایی، مسعود الفتیزاده، احمد خشای، مهتاب رستمی، مهتاب عبدالمالکی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
سخنرانی یا آموزش مبتنی بر حل مسأله: مقایسه دو روش آموزشی بر پیشرفت تحصیلی و یادداری دانشجویان پرستاری در درس کودکان محبوبه نم نباتی
*، اسکندر فتحی آذر، سوسن ولیزاده، زهرا تذکری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تعیین نیازهای آموزشی پرسنل پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جهرم با تکنیک دلفی،1387 محسن حجت
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
دیدگاه دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی درمانی و بهداشت خانواده دانشگاه علوم پزشکی تبریز درباره کارآموزی در عرصه جعفر صادق تبریزی
*، لادن مردانی، هادی کلانتری، زهرا حمزهای
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر مرکز آموزش مهارتهای بالینی بر ارتقای یادگیری مهارتها در کارورزان پزشکی سیدمنصور رضوی، پیمان سلامتی
*، الهام شاهقلی، ملک تاج هنرمند، فریبا نادری، علیاکبر رهبری منش، مهدی آلحسین، پیمانه علیزاده طاهری، سید محمد میراسکندری، ناهید خسروشاهی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی کیفیت برنامه آموزشی دوره پزشکی عمومی در دانشگاه بقیه الله(عج) بر اساس استانداردهای ملی و جهانی (WFME) مجتبی خواجه آزاد
*، محمد یمنی دوزی سرخابی، علی زارعی محمودآبادی، جواد نقی زاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نگرش دانشجویان مقطع کارشناسی در مورد امتحان جامع مامایی در دانشکده پرستاری مامایی مشهد فریده فرخی
*، ناهید گلمکانی، مهین تفضلی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
اثربخشی سیستم آموزش الکترونیکی ترکیبی در آموزش دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران میترا ذوالفقاری
*، رضا نگارنده، فضلاله احمدی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
سیر تحولات اخیر برنامه درسی پزشکی عمومی در جهان و جایگاه برنامه درسی ایران وحید عشوریون
*، مصطفی شریف
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
دیدگاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران در مورد قابلیت کاربری دورههای آموزش ضمن خدمت الکترونیکی سیده شهره علوی
*، محمدرضا سرمدی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی دانش و نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد نسبت به آموزش الکترونیکی رباب لطیف نژاد رودسری
*، حمیده جعفری، بی بی لیلا حسینی، اکرم اسفلانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
راهنمای آموزشی - درمانی برای ارزیابی میزان رعایت استانداردهای پایه مراقبتهای بیهوشی در جراحی محمدرضا صفوی، حسین محجوبی پور، علی محمد زاده، عظیم هنرمند
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رویکردهای دانشگاههای علوم پزشکی به مدیریت کیفیت در آموزش فرنگیس شوقی شفق آریا
*، کمال درانی، ابوالفتح لامعی، رضا لباف قاسمی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
موانع و تسهیلکنندههای بکارگیری نتایج تحقیقات در بالین ازدیدگاه پرستاران شاغل در مراکز درمانی آبادان و خرمشهر مرضیه شایسته فرد
*، حجت هوشیاری، بهمن چراغیان، شیلا لطیفزاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه خودارزشیابی، ارزشیابی همتا و ارزشیابی مدرس بالینی در فرآیند ارزیابی مهارتهای بالینی دانشجویان مامایی گیتی آتشسخن
*، ناهید بلبل حقیقی، حسین باقری، حسین ابراهیمی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رضایت شغلی اعضای هیاتعلمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی محمد هادی صافی
*، مسعود فلاحی خشکناب، مهدی راسل، مهدی رهگذر
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue