You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
آیا نمرات دروس مقطع علومپایه با نمرات همین دروس در امتحان جامع علومپایه ارتباط دارد؟ مهدی نعمت بخش
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نگرش دانشجویان رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نسبت به رشته تحصیلی و آینده شغلی خود نفیسه صدرارحامی *
*، صمد کلانتری، سهراب عطارد
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
وضعیت اشتغال دانش آموختگان مامایی دانشگاه علوم پزشکی بابل شبنم امیدوار
*، مولود آقاجانی دلاور
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آشنایی با آموزش الکترونیکی به عنوان فناوری جدید آموزشی و ادغام آن در برنامه های آموزش پزشکی ساسان زندی
*، داریوش عابدی، طاهره چنگیز، علیرضا یوسفی، نیکو یمانی، پیام کبیری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تاثیر روش های آموزش سخنرانی و تفحص گروهی بر میزان یادگیری دانشجویان پرستاری در درس بهداشت جامعه (1) مجیده هروی کریموی *
*، مریم جدیدمیلانی، ناهید رژه
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آگاهی پزشکان و بیماران نسبت به حقوق بیمار و رعایت آن در بیمارستان شهید بهشتی اصفهان علی محمد مصدق راد
*، پرتو اثنی عشری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه ویژگی های مدرسین بالینی اثربخش از دیدگاه مدرسین و دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شایسته صالحی
*، روشنک حسن زهرایی، زهره قضاوی، پروانه امینی، شهره ضیائی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نیازهای آموزشی جراحان عمومی در برنامه های آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی تهران از دیدگاه شرکت کنندگان ماندانا شیرازی
*، علی اکبر زینالو، فرشید علاالدینی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
یادگیری دانشجویان پرستاری از اصول کنترل عفونت: آموزش برنامه ای یا سخنرانی؟ سکینه شهسواری اصفهانی*
*، پروین بیگی مروستی، نورالدین بهین آیین، سیدعلیرضا آیت الهی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آموزش مهارت های ارتباطی به پزشکان به عنوان راهکاری برای افزایش رضایت بیماران: الگویی برای آموزش مداوم احمدرضا زمانی
*، بهزاد شمس، الهام معظم
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی برخی شاخص های کارآیی درونی آموزش رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان زهرا حسینی نژاد
*، نعمت اله موسی پور
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue