You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML معرفی برخی پایگاه‌های مفید برای محققین آموزش پزشکی
طاهره چنگیز *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML واژه شناسی توصیفی آموزش: کاربردهای طبقه بندی هدف های آموزشی
علیرضا یوسفی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آیا نمرات‌ دروس‌ مقطع‌ علوم‌پایه‌ با نمرات‌ همین‌ دروس‌ در امتحان‌ جامع‌ علوم‌پایه‌ ارتباط‌ دارد؟
مهدی نعمت بخش *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نگرش دانشجویان رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نسبت به رشته تحصیلی و آینده شغلی خود
نفیسه صدرارحامی * *، صمد کلانتری، سهراب عطارد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML وضعیت اشتغال دانش آموختگان مامایی دانشگاه علوم پزشکی بابل
شبنم امیدوار *، مولود آقاجانی دلاور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آشنایی با آموزش الکترونیکی به عنوان فناوری جدید آموزشی و ادغام آن در برنامه های آموزش پزشکی
ساسان زندی *، داریوش عابدی، طاهره چنگیز، علیرضا یوسفی، نیکو یمانی، پیام کبیری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر روش های آموزش سخنرانی و تفحص گروهی بر میزان یادگیری دانشجویان پرستاری در درس بهداشت جامعه (1)
مجیده هروی کریموی * *، مریم جدیدمیلانی، ناهید رژه
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آگاهی پزشکان و بیماران نسبت به حقوق بیمار و رعایت آن در بیمارستان شهید بهشتی اصفهان
علی محمد مصدق راد *، پرتو اثنی عشری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه ویژگی های مدرسین بالینی اثربخش از دیدگاه مدرسین و دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
شایسته صالحی *، روشنک حسن زهرایی، زهره قضاوی، پروانه امینی، شهره ضیائی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نیازهای آموزشی جراحان عمومی ‌در برنامه های آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی تهران از دیدگاه شرکت کنندگان
ماندانا شیرازی *، علی اکبر زینالو، فرشید علاالدینی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML یادگیری دانشجویان پرستاری از اصول کنترل عفونت: آموزش برنامه ای یا سخنرانی؟
سکینه شهسواری اصفهانی* *، پروین بیگی مروستی، نورالدین بهین آیین، سیدعلیرضا آیت الهی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آموزش مهارت های ارتباطی به پزشکان به عنوان راهکاری برای افزایش رضایت بیماران: الگویی برای آموزش مداوم
احمدرضا زمانی *، بهزاد شمس، الهام معظم
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی برخی شاخص های کارآیی درونی آموزش رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان
زهرا حسینی نژاد *، نعمت اله موسی پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education