You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML معرفی برخی پایگاه‌های مفید برای محققین آموزش پزشکی
طاهره چنگیز *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML واژه شناسی توصیفی آموزش: کاربردهای طبقه بندی هدف های آموزشی
علیرضا یوسفی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML سردبیر محترم مجله ایرانی آموزش پزشکی
مهدی نعمت بخش *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی الگوهای مطالعاتی در دانشجویان زنان و زایمان مقاطع مختلف تحصیلی در بیمارستان شهید بهشتی اصفهان
فرحناز مردانیان *، مونس کازرونی زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML وضعیت اشتغال دانش آموختگان رشته بهداشت محیط سراسر کشور طی سال های 81-1375
محمد ملکوتیان *، عبدالرحیم پرورش
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آموزش بر پایه حل مساله یا سخنرانی: تجربه یک شیوه جدید آموزش بیولوژی به دانشجویان سال اول پزشکی
نوید کلینی *، فرناز فرشیدفر، بهزاد شمس، منصور صالحی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی عوامل موثر بر نگرش دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نسبت به رشته پزشکی در سال 1381
رضا قادری، رضا دستجردی *، زهرا سروش، مرضیه موهبتی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بازخورد اعلام نتایج ارزشیابی اساتید دانشگاه علوم پزشکی اهواز در بهبود کیفیت تدریس آنان از دیدگاه خودشان
مهری غفوریان بروجردنیا *، عبدالحسین شکورنیا، حسین الهام پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML وضعیت استفاده از اینترنت توسط اساتید دانشگاه علوم پزشکی سمنان
معصومه صابریان *، سعید حاجی آقاجانی، راهب قربانی، مجید کسائی، لیدا فتاحی زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML وضعیت یادگیری کارورزان در بخش زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در سال 81
مسعود رودباری *، مینو یغمایی، جلال ظریف هوشیار
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML روش های تدریس برنامه های آموزش مداوم پزشکان عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
فریبا حقانی *، علی شریعتمداری، عزت اله نادری، علیرضا یوسفی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تصمیم گیری بالینی: راهی برای توانمندسازی حرفه ای در پرستاری
محسن ادیب حاج باقری *، مهوش صلصالی، فضل اله احمدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education