مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
پنجشنبه 30 فروردین 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
برای نویسندگان
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
جلد 23 -
مقایسه دیدگاه دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در یادگیری الکترونیکی انسداد راه هوایی به دو شیوه اینفوگرافیک و فیلم کوتاه
ص. 275-268
پرویز فتوحی
،
دریا حسامی
،
بهاره قدمی
*
چکیده
(14 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(11 دریافت)
مؤلفههای مؤثر بر توانمندسازی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد قم: یک مطالعه کیفی
ص. 267-253
سعید بهادری
،
غلامرضا شریفیراد
*
،
سیفالله فضلالهی قمشی
چکیده
(68 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(55 دریافت)
بررسی و تحلیل آزمون ورودی کارشناسی ارشد رشتههای گروه پزشکی: معدل و میانگین نمرهکل تراز شده
ص. 252-241
محمدرضا بلوچ حسنخانی
،
سکینه نارویی
،
یونس جهانی
،
علی اکبر حقدوست
*
چکیده
(104 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(44 دریافت)
بررسی رابطه بین هوش هیجانی و سازگاری با رشته تحصیلی در دانشجویان مامایی
ص. 240-232
شیرین اخوت
،
مژگان جانی قربان
*
،
فروغ اخوت
چکیده
(165 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(85 دریافت)
توسعه شبکه ارتقا دانش آموزش بالینی (شاداب) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: نمونهای از یک اجتماع همکنش
ص. 231-230
اطهر امید
*
،
طاهره چنگیز
،
پیمان ادیبی
چکیده
(201 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(80 دریافت)
نقد مقاله: تاثیر دوره آموزشی تلفیقی با حضور همزمان متخصص بالینی و داروساز بالینی بر میزان یادگیری دانشجویان پزشکی
ص. 229-227
فاطمه امیدی
*
چکیده
(186 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(72 دریافت)
کافه یادگیری: یک محیط یادگیری تعاملی جهت بهبود فرآیند یاددهی و یادگیری
ص. 226-225
نجمه قیامی کشتگر
*
،
فرشته قلجایی
چکیده
(191 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(60 دریافت)
استفاده از روشهای نمره ثابت، آنگوف، آنگوف بله/خیر و آنگوف سهسطحی جهت تعیین استاندارد قبولی دانشجویان پرستاری در آزمون بالینی ساختارمند عینی
ص. 224-217
فاطمه مقصودی
*
،
محمدرضا یزدانخواه فرد
،
شهناز پولادی
،
کامران میرزایی
چکیده
(334 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(143 دریافت)
تجربیات دانشجویان مامایی از نخستین اجرای مهارت مدیریت زایمان در زایشگاه: یک مطالعه کیفی
ص. 216-207
سهیلا محمدی ریزی
،
شهلا محمدی ریزی
،
الهه کاردان
،
غزل نیسانیان
*
چکیده
(283 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(102 دریافت)
دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نجفآباد درباره قابلیت ارائه دروس تخصصی در بستر مجازی و دلایل آن؛ یک مطالعه کیفی
ص. 206-196
حمیدرضا نیکیار
،
نسیم سلیمانی
*
چکیده
(389 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(96 دریافت)
مدلیابی معادلات ساختاری تأثیر حمایت خانواده بر پیشرفت تحصیلی با نقش واسطهای خودکارآمدی مسیر شغلی در دانشجویان پیراپزشکی
ص. 195-185
محمدرضا گل محمدی
،
یاسر رضاپور میرصالح
*
،
مجتبی سلطانی
،
مریم نادری
چکیده
(345 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(122 دریافت)
طراحی بسته آموزشی برای پرستاران جدیدالورود در مراکز درمانی
ص. 184-176
علی عسکری
،
فخرالدین فیضی
،
زهره وفادار
،
محسن ملاهادی
*
چکیده
(587 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(185 دریافت)
الگوی ساختاری مدل منابع شغلی برای ارتقای رفتار کاری نوآورانه اعضای هیاتعلمی با میانجیگری اشتیاق شغلی: مطالعه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز
ص. 175-166
DOI: 10.48305/23.166
طاهره رنجبر
*
،
مرضیه حیدری
چکیده
(643 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(152 دریافت)
آزمونهای پیشرفت تحصیلی را چگونه تحلیل کنیم؟
ص. 165-163
DOI: 10.48305/23.163
هادی عباسپور
*
،
زهره گریوانی
،
حسین کریمی مونقی
چکیده
(487 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(192 دریافت)
عوامل مؤثر بر موفقیت برنامههای راهنمایی یا منتورینگ (Mentoring) دانشجویان هوشبری: یک مرور نظاممند
ص. 162-149
DOI: 10.48305/23.149
رضا پیامی
،
اسحاق مرادی
،
شهنام صدیق معروفی
*
،
مریم سادات رزمگیر
چکیده
(525 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(196 دریافت)
نقد مقاله: تبیین دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در خصوص چالشها و فرصتهای آموزش مجازی
ص. 148-145
DOI: 10.48305/23.145
زهرا طالبی
،
غلامحسین محمودی راد
*
،
اکرم ثناگو
،
لیلا جویباری
چکیده
(418 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(156 دریافت)
تاثیر دوره آموزشی تلفیقی با حضور همزمان متخصص بالینی و داروساز بالینی بر میزان یادگیری دانشجویان پزشکی در گروه قلب دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
ص. 144-137
DOI: 10.48305/23.137
شیما جعفری
،
یحیی محمدی
،
فاطمه مهدی زاده
،
طوبی کاظمی
*
چکیده
(446 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(147 دریافت)
کاربرد رویکرد تحلیل سلسله مراتبی در اولویتبندی مشکلات آموزش بالینی از دیدگاه اساتید بالینی و متخصصین آموزش پزشکی
ص. 136-128
DOI: 10.48305/23.128
نیکو یمانی
،
مژده دل زنده
،
میترا بذرافشان
،
پیمان ادیبی
،
امین بیگ زاده
*
چکیده
(807 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(203 دریافت)
تدریس خرد
ص. 127-126
DOI: 10.48305/23.126
اطهر امید
،
رویا ملاباشی
*
چکیده
(604 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(167 دریافت)
بررسی ارتباط بین دانش علوم پایه دانشجویان پزشکی با نمره آزمون استدلال بالینی آنها
ص. 125-118
DOI: 10.48305/23.118
محمد رسول گلابچی
،
فیروزه معین زاده
،
کیان حشمت قهدریجانی
،
آرش نجیمی
،
اطهر امید
*
چکیده
(607 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(224 دریافت)
ابزار ها و منابع آموزشی در درمانگاه های آموزشی
ص. 117-115
DOI: 10.48305/23.115
رویا ملاباشی
*
چکیده
(566 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(174 دریافت)
پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی بر اساس خودکارآمدی تحصیلی: نقش میانجی پایداری تحصیلی
ص. 114-105
DOI: 10.48305/23.105
مجید صدوقی
*
،
نجمه اسکندری
چکیده
(959 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(410 دریافت)
آیا درخواست از دانشجو برای ترک کلاس درس راهکار درستی است؟ بایدها و نبایدها
ص. 104-103
DOI: 10.48305/23.102
صبا پولائ
،
لیلا جویباری
*
،
اکرم ثناگو
چکیده
(775 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(213 دریافت)
کارنقشه
ص. 102-102
DOI: 10.48305/23.102
فریبا جعفری
*
چکیده
(471 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(127 دریافت)
بررسی عوامل مؤثر بر تمرکز در کلاس درس در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان
ص. 101-94
DOI: 10.48305/23.8
امین زنگی بند
،
کارو ثروت یاری
،
یدالله زارع زاده
،
خالد رحمانی
،
عبیدالله فرجی
*
چکیده
(730 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(262 دریافت)
چالشهای آموزش دندانپزشکی در دوران پساکرونا، آثار مثبت و منفی کرونا بر سیستم آموزش دندانپزشکی
ص. 93-92
DOI: 10.48305/23.92
محمدرسول اسعدی
*
،
صدرا امیرپورهره دشت
،
مهرداد شهرکی
چکیده
(703 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(177 دریافت)
دانشپژوهی آموزشی
ص. 91-89
DOI: 10.48305/23.89
اسحاق مرادی
،
فخرالسادات میرحسینی
*
چکیده
(602 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(231 دریافت)
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانشجویان سهمیه تعهد خدمت با سایر سهمیهها در دانشکده پزشکی کاشان
ص. 88-79
DOI: 10.48305/23.79
علی شفیعی
،
عاطفه رزاقی زارع بیدگلی
،
غلام عباس موسوی
،
فخرالسادات میرحسینی
*
چکیده
(795 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(168 دریافت)
طراحی سیستم پایش فرآیند آموزش در درمانگاههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 78-71
DOI: 10.48305/23.71
اطهر امید
،
رویا ملاباشی
*
چکیده
(611 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(183 دریافت)
بررسی دیدگاه دانشجویان و اساتید از اجرای لاگبوک مهارتهای بالینی کارشناسی هوشبری بر اساس آخرین کوریکولوم آموزشی
ص. 70-63
DOI: 10.48305/23.63
سمیرا روحی صفایی
،
پرویز فتوحی
*
،
سمیرا وش
چکیده
(1024 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(276 دریافت)
اینفوگرافی، آموزش نوین در علوم پزشکی
ص. 62-61
DOI: 10.48305/23.61
پرویز فتوحی
*
چکیده
(557 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(225 دریافت)
موانع تعامل اساتید و دانشجویان در آموزش مجازی: یک مطالعه کیفی
ص. 60-48
DOI: 10.48305/23.48
مهشید دهقانی
،
میترا ذوالفقاری
*
،
آرش نجیمی
چکیده
(681 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(261 دریافت)
آسکی: یک آزمون با چندین نام
ص. 47-46
DOI: 10.48305/23.46
رسول معصومی
*
چکیده
(1033 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(184 دریافت)
حرفهای گرایی در دستیاران تخصصی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
ص. 45-38
DOI: 10.48305/23.38
مهناز برومند رضازاده
،
محمد شامل رستمی
،
مجید خادم رضاییان
،
محمد محمدی
،
سیدرضا موسوی
،
اسماعیل رنجبر
*
چکیده
(931 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(209 دریافت)
بررسی تعهد حرفهای در دانشجویان و دستیاران تخصصی دندانپزشکی
ص. 37-30
DOI: 10.48305/23.30
کتایون سالم
،
سارا عالی داعی
،
عاطفه برزگر شریفی
*
چکیده
(831 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(206 دریافت)
برنامه مدون توسعه روشهای یاددهی یادگیری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 29-25
DOI: 10.48305/23.25
مریم آویژگان
*
چکیده
(725 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(224 دریافت)
شیوهنامه مدیریت برنامه درسی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 24-21
DOI: 10.48305/23.21
مریم آویژگان
،
نیکو یمانی
*
چکیده
(991 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(302 دریافت)
تبیین دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در خصوص چالشها و فرصتهای آموزش مجازی
ص. 20-8
DOI: 10.48305/23.8
نسرین عبدی
،
فرزانه غریبی کانی پان
،
یدالله زارع زاده
،
رضا قانعی قشلاق
،
عبیدالله فرجی
*
چکیده
(943 مشاهده)
Abstract |
تاثیر برنامه آموزش "منتخب داروهای سرپایی طب کودکان" بر میزان دانش کارورزان در دوره سه ماهه اطفال
ص. 7-1
DOI: 10.48305/23.1
علی خاکشور
،
عزت خداشناس
،
فاطمه حسینی
،
رضا ایراننژاد
،
آنوش آذرفر
،
ژیلا شیخی
،
زهرا شریفی
*
چکیده
(860 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(235 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS