دوره 10، شماره 5 - ( ویژه نامه توسعه آموزش 1389 )                   جلد 10 شماره 5 صفحات 838-831 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


، yaghoobbi997@gmail.com
چکیده:   (17865 مشاهده)
مقدمه: هدف از فعالیت‌های دانش در سازمان‌ها به ویژه دانشگاه‌ها اطمینان از رشد و تداوم فعالیت‌ها،کسب مداوم دانش و توسعه دانش جدید است. از این رو این تحقیق با هدف بررسی نمره مدیریت دانش در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان صورت گرفته است. روش‌ها: این تحقیق از نوع تحقیقات توصیفی است. از جامعه مورد پژوهش تعداد 190 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که به روش تصادفی طبقه‌ای انتخاب شدند. ابزار جمع‌آوری داده‌ها پرسشنامه مدیریت دانش بوده که اعتبار و روایی آن مورد تأیید قرار گرفته است. برای تجزیه و تحلیل داده‌ها از آمار توصیفی و استنباطی به کمک نرم‌افزار SPSS استفاده شده است. نتایج: نمره مدیریت دانش در بین دانشجویان 22/60 با انحراف معیار 39/10 می‌باشد. به طور کلی بین میزان مدیریت دانش و جنسیت دانشجویان ارتباط معنادار وجود داشت (05/0>p) و بین مدیریت دانش با سن و مقطع تحصیلی ارتباط معنادار وجود نداشت(05/0
متن کامل [PDF 241 kb]   (2572 دریافت)    
نوع مطالعه: ساير موارد | موضوع مقاله: ساير موارد
دریافت: 1389/12/24 | پذیرش: 1390/5/15 | انتشار: 1389/11/26 | انتشار الکترونیک: 1389/11/26

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.