@ARTICLE{Jalili, author = {Jalili, Mohammad and Mirzazadeh, Azim and Jaffarian, Ali and }, title = {The Concept Of Scholarship: Educational Scholarship And Its Application In Iran}, volume = {9}, number = {2}, abstract ={یکی از مفاهیمی که در دو دهه اخیر وارد عرصه‌های دانشگاهی شده، مفهوم دانش‌پژوهی (Scholarship) و بویژه، دانش‌پژوهی آموزشی است. با گنجاندن این مفهوم در ماده یک آیین‌نامه ارتقای مرتبه اعضای هیأت علمی و در نظر گرفتن آن به عنوان یکی از اجزای ضروری برای پیشرفت و ارتقای آکادمیک، توجه به این مسأله وارد مرحله جدیدی شده است. این نوشته کوتاه می‌کوشد تا با بیان پیشینه و اصول حاکم بر این دیدگاه نسبتاً تازه، زمینه آشنایی خوانندگان را با مفهوم دانش‌پژوهی، بویژه دانش‌پژوهی آموزشی، و چگونگی ارزیابی آن فراهم آورد. در این مبحث همچنین اشاره کوتاهی به زیرساخت‌های مورد نیاز برای اشاعه فعالیت‌های دانش‌پژوهی در حوزه آموزش و نیز چالش‌های پیش روی این امر خواهد شد. }, URL = {http://ijme.mui.ac.ir/article-1-981-fa.html}, eprint = {http://ijme.mui.ac.ir/article-1-981-fa.pdf}, journal = {Iranian Journal of Medical Education}, doi = {}, year = {2009} }