[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
AWT IMAGE
:: برترین‌های پایگاه ::
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
بررسی ارتباط سبکهای یادگیری و روشهای آموزشی ترجیحی (43536 مشاهده)
نیازسنجی یادگیری در دوره کارشناسی پرستاری: یک مطالعه کیفی (43181 مشاهده)
تعیین معیارهای معتبر برای ارزشیابی آموزش بالینی و تدریس نظری اعضای هیأت عملی دانشگاه علوم پزشکی کرمان (39350 مشاهده)
اینجا کجاست؟ وظیفه من چیست؟ طراحی، اجرا و ارزشیابی برنامه آزمایشی آشنایی با دوره بالینی برای دانشجویان پزشکی (37862 مشاهده)
معرفی یک روش خودآموزی گروهی مبتنی بر حس مسأله و ارزشیابی آن در دانشجویان دوره عالی بهداشت عمومی (35811 مشاهده)
علوم پایه پزشکی از دیدگاه کارورزان: بررسی آگاهی و نگرش نسبت به دروس و سؤالات آزمون جامع علوم پایه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (35326 مشاهده)
تاثیر اجرای‌ برنامه ‌نظارت‌ و راهنمایی ‌بالینی ‌بر مهارت های ‌دانشجویان پرستاری دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی ‌اصفهان ‌از دیدگاه‌ خودشان در سال 1380 (35082 مشاهده)
بررسی سبکهای یادگیری بر اساس نظریه کلب در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در سال 1380 (34749 مشاهده)
تفاوت مفاهیم آماری Standard Deviation و Standard Error و نحوه صحیح گزارش آنها در مقالات علوم پزشکی (32843 مشاهده)
آشنایی با دانشگاه و مهارتهای دانشجویی کارگاهی یک روزه برای دانشجویان ترم یک پزشکی (32583 مشاهده)
مرکز آموزش‌ مهارتهای‌ بالینی‌ چیست‌؟ (31618 مشاهده)
مقایسه تأثیر تدریس به روش سخنرانی و مباحثه بر میزان یادگیری و رضایت دانشجویان (31578 مشاهده)
عوامل تعیین‌کننده کارآمدی تدریس از دیدگاه مدرسین غیربالینی دانشگاه علوم پزشکی کردستان: یک مطالعه کمی (31560 مشاهده)
وضعیت آموزش مهارت های بالینی عملی کارورزان دانشگاه علوم پزشکی تبریز (30457 مشاهده)
ارزشیابی عملکرد فارغ التحصیلان کارشناسی پرستاری از دیدگاه خودشان و سرپرست بلافصل آنان در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال1380 (30012 مشاهده)
Published Researches in Medical Education in Iran (29878 مشاهده)
تأثیر مشاوه بر بهبود عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای افت تحصیلی ارزیابی مرحله مداخله ازطریق مشاوره تحصیلی و روانشناختی دانشجویان با افت تحصیلی (29668 مشاهده)
آموزش مداوم جامعه پزشکی بستر ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی – درمانی (28441 مشاهده)
تاثیر کاربرد الگوی نظارت بالینی بر کیفیت تدریس مدرسین دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (28226 مشاهده)
بررسی‌کیفیت‌ آموزشی‌ دانشگاه ‌علوم ‌پزشکی ‌زاهدان ‌از دید دانشجویان‌ و ارائه ‌راهکارها جهت‌ بهبود وضعیت‌ 1381 (28211 مشاهده)
تاثیر بازاندیشی بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری شهرستان تبریز (27725 مشاهده)
میزان آمادگی فراگیران برای یادگیری از دیدگاه دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1380 (27711 مشاهده)
بررسی میزان رضایت کارورزان دانشگاه علوم پزشکی تهران از کیفیت آموزش بالینی با استفاده از فرمهای استاندارد سنجش رضایت شغلی (26722 مشاهده)
ارتباط انگیزش تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (26715 مشاهده)
ارتباط ویژگی‌های یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانشجویان (26674 مشاهده)
بررسی و سازماندهی مجدد فرآیند آموزشی دوره های کارورزی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1380 (مرحله مقدماتی تعیین نیازهای آموزشی بخش زنان) (26501 مشاهده)
رابطه وضعیت تحصیلی با سلامت عمومی و عزت نفس در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز (26191 مشاهده)
Lifelong , self-directed learning and the maintenance of competence: the triple helix of continuing professional development (25831 مشاهده)
نظرات مدیران و کارشناسان آموزش مداوم کشور در خصوص ویژگی‌های الگوی کارآمد نیازسنجی پزشکان، داروسازان و دندان‌پزشکان (25498 مشاهده)
تأثیر آموزش حل مسأله بر خودپنداری دانشجویان پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س) شیراز (25381 مشاهده)
آمادگی خودراهبری در یادگیری و سبک‎های یادگیری در دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (24989 مشاهده)
نقش آموزش بالینی مدرسان پرستاری: یک مطالعه کیفی (24807 مشاهده)
مهارت اعضای هیأت علمی و نیاز آموزشی آنان در مورد روش‌های تدریس بالینی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (24779 مشاهده)
نیازهای آموزشی و مهارت‌های عملی دانشجویان دوره کارشناسی ارشد علوم تشریحی با توجه به نیازهای جامعه (24695 مشاهده)
بررسی عوامل موثر بر انگیزه یادگیری دانشجویان بالینی و ارائه راهکارهای مناسب جهت تقویت انگیزه آنها از دیدگاه مدرسان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تبریز_ 1381 (24644 مشاهده)
تأثیر کارگاه اصول آموزش بالینی بر رفتارهای مؤثر در آموزش بالینی مربیان پرستاری و مامایی (24642 مشاهده)
چالش‌های دوران تحصیل دانشجویان پرستاری: یک مطالعه کیفی (24181 مشاهده)
کیفیت آموزش فیلد بهداشت از نظر کارآموزان و کارورزان دانشکده پزشکی شهرکرد (24162 مشاهده)
بررسی رضایت مندی کارآموزان و کارورزان بالینی رشته پزشکی از آموزش بخش ها، اورژانس، مراکز سرپایی داخل بیمارستان و مراکز سرپایی درون جامعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (24108 مشاهده)
مشکلات آموزش بالینی کارآموزی در عرصه از دیدگاه مربیان و دانشجویان پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی شهید صدوقی یزد (23821 مشاهده)
مقایسه فاصله یادگیری های نظری و خدمات بالینی پرستاری و عوامل موثر بر آن از دیدگاه دانشجویان، ‌مدرسین و کارکنان پرستاری (23673 مشاهده)
اطلاع‌رسانی پزشکی: مفاهیم وکاربردها (23425 مشاهده)
تأثیر دو روش آموزش الکترونیک و سخنرانی بر یادگیری درس بهداشت مادر و کودک دانشجویان پرستاری (23424 مشاهده)
بررسی نیازهای آموزشی دوران بلوغ در دانش آموزان پسر (23376 مشاهده)
مقایسه فلسفه, اهداف و برنامه های درسی سطوح تکمیلی آموزش پرستاری در ایران و جهان (23076 مشاهده)
خودارزیابی دانش‌آموختگان جدید پرستاری از کسب مهارت‌های بالینی در بخش‌های داخلی- جراحی (22902 مشاهده)
عوامل مؤثر بر پذیرش یادگیری الکترونیکی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران بر مبنای مدل پذیرش فناوری (22745 مشاهده)
ارایه الگویی برای اعتباربخشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور (22731 مشاهده)
بررسی نگرش کارورزان پزشکی نسبت به آموزش در دوره جراحی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (22493 مشاهده)
طراحی الگوی برنامه درسی تجربه شده مبتنی بر رویکرد پدیدارشناسی و اعتبارسنجی آن در گروه‌های پزشکی (22349 مشاهده)
جمع کل آمار: 13360413

مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.19 seconds with 23 queries by YEKTAWEB 3701