مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
برای نویسندگان
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
برترینهای پایگاه
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
مروری بر نظریههای یادگیری و کاربرد آنها در آموزش پزشکی
(55807 دریافت)
تکنیک دلفی: ابزاری در تحقیق
(40062 دریافت)
مدلیابی معادلات ساختاری در پژوهشهای مرتبط با آموزش علوم سلامت: معرفی روش و کاربرد آن
(33624 دریافت)
تحلیل دادههای پژوهشهای کیفی با استفاده از نرمافزار
(29910 دریافت)
ارتباط انگیزش تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
(28839 دریافت)
فنون مدیریت کلاس: راهنمایی برای اداره کردن کلاس درس
(23919 دریافت)
مقایسه نقاط قوت و ضعف تئوریهای یادگیری
(17548 دریافت)
طراحی الگوی برنامه درسی تجربه شده مبتنی بر رویکرد پدیدارشناسی و اعتبارسنجی آن در گروههای پزشکی
(17245 دریافت)
آموزش آشنایی با بانک ژنی مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی: فرایند ثبت و پذیرش سکوانس ژنها
(15037 دریافت)
رابطه وضعیت تحصیلی با سلامت عمومی و عزت نفس در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز
(14196 دریافت)
مقایسه تأثیر تدریس به روش سخنرانی و مباحثه بر میزان یادگیری و رضایت دانشجویان
(14162 دریافت)
مبانی آموزشهای شناختی – رفتاری وکاربرد آن در بهبود بیماریهای مزمن
(13569 دریافت)
عوامل موثر بر ایجاد انگیزش شغلی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
(12759 دریافت)
بررسی نیازهای آموزشی دوران بلوغ در دانش آموزان پسر
(12739 دریافت)
تفاوت مفاهیم آماری Standard Deviation و Standard Error و نحوه صحیح گزارش آنها در مقالات علوم پزشکی
(11836 دریافت)
ارتباط ویژگیهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانشجویان
(11810 دریافت)
تأثیر آموزش گروهی در دوران بارداری بر آگاهی و نگرش و انتخاب نوع زایمان در زنان نخستزا
(11608 دریافت)
راهاندازی شبکه مجازی توسعه آموزش و همکاریهای بین حرفهای
(11539 دریافت)
همبستگی عزت نفس و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان توانبخشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران
(11299 دریافت)
نیازهای آموزشی قبل از ازدواج از دیدگاه زوجین مراجعهکننده به مراکز بهداشتی- درمانی شهرستان مشهد
(11133 دریافت)
مروری بر توسعه یادگیری خودراهبر
(10918 دریافت)
آشنایی با آموزش الکترونیکی به عنوان فناوری جدید آموزشی و ادغام آن در برنامه های آموزش پزشکی
(10783 دریافت)
عوامل مؤثر بر خودکارآمدی تحصیلی و ارتباط آن با موفقیت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 92-1391
(10658 دریافت)
نقش آموزش درس جمعیت و تنظیم خانواده در دانش و نگرش دانشجویان دختر دانشگاه تبریز
(10457 دریافت)
تأثیر آموزش ویدیویی در کاهش عوارض بعد از الکتروشوک درمانی (ECT)
(10188 دریافت)
آموزش بالینی پرستاری، چالشهای پیش روی: مقاله مروری
(10032 دریافت)
الگوی جدید تدریس به دانشجویان پزشکی، براساس تلفیق روشهای رایج آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
(9943 دریافت)
عوامل مؤثر بر یادگیری درس آناتومی از دیدگاه دانشجویان پزشکی
(9671 دریافت)
طراحی آموزشی، اجرا و ارزشیابی یک سیستم یادگیری الکترونیکی، تجربهای در دانشگاه علوم پزشکی تهران
(9482 دریافت)
فرایند بهبود کیفیت آموزشی از نظر اعضای هیأت علمی دانشگاههای استان اصفهان: مقایسهای بر اساس مقیاس AQIP
(9394 دریافت)
مهارتهای زندگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران سال 1389
(9246 دریافت)
مروری بر روشهای ارزیابی سیستمهای اطلاعات سلامت
(9091 دریافت)
تعیین نیازهای آموزشی پرسنل پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جهرم با تکنیک دلفی،1387
(9076 دریافت)
آگاهی پزشکان و بیماران نسبت به حقوق بیمار و رعایت آن در بیمارستان شهید بهشتی اصفهان
(8836 دریافت)
بررسی ارتباط سبکهای یادگیری و روشهای آموزشی ترجیحی
(8806 دریافت)
نیازسنجی یادگیری در دوره کارشناسی پرستاری: یک مطالعه کیفی
(8790 دریافت)
تصمیم گیری بالینی: راهی برای توانمندسازی حرفه ای در پرستاری
(8374 دریافت)
تدریس بر بالین بیمار: چالشها و نویدها
(8250 دریافت)
تکنیکهای نیازسنجی
(8175 دریافت)
آموزش بیماران دیابتیک: طراحی و اجرای دوره پرستار آموزشدهنده دیابت
(8105 دریافت)
تاثیر روش های آموزش سخنرانی و تفحص گروهی بر میزان یادگیری دانشجویان پرستاری در درس بهداشت جامعه (1)
(8096 دریافت)
تدریس آناتومی عروق اندام فوقانی با استفاده از آناتومی سطحی برای دانشجویان پیراپزشکی
(8091 دریافت)
عوامل مؤثر بر برقراری ارتباط بین دانشجو و استاد از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک
(8053 دریافت)
واژهنامه توصیفی آموزش یادگیری فعال (Active Learning)
(7968 دریافت)
سبک رهبری مدیران گروه های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی همدان
(7963 دریافت)
نیازهای آموزشی کارشناسان آموزش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
(7916 دریافت)
چالشهای دوران تحصیل دانشجویان پرستاری: یک مطالعه کیفی
(7915 دریافت)
بازخورد: عنصر اساسی آموزش بالینی
(7697 دریافت)
رابطه خودکارآمدی تحصیلی با استرس ادراک شده، راهبردهای مقابلهای و حمایتهای اجتماعی ادراک شده در دانشجویان دانشگاه گیلان
(7683 دریافت)
کارآیی روش نوین آموزش احیای قلبی- ریوی در ارتقای سطح دانش و مهارت دانشجویان پزشکی سال چهارم
(7653 دریافت)
جمع کل آمار: 4405484