Journal archive for Google Scholar Robot!
Iranian Journal of Medical Education
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 15, Number 0 (2015-4)
Title: Critical Appraisal: mechanisms for promoting mentorship program: a qualitative study
نقد مقاله:راهکارهای ارتقای طرح منتورشیپ: مطالعه کیفی
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The importance of teacher evaluation at students' perspective, a forgotten necessarily
اهمیت ارزشیابی اساتید از دیدگاه دانشجویان؛ ضرورتی فراموش شده
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effects of Formative Assessment on Medical Students’ Learning Outcomes in Anatomy and Histology Courses in Isfahan University of Medical Sciences
تأثیر ارزشیابی تکوینی بر میزان یادگیری دروس آناتومی و بافتشناسی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Common problems in writing references of articles that submitted to Iranian Journal of Medical Education
مشکلات شایع در رفرنسنویسی مقالات ارسال شده به مجله ایرانی آموزش پزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Linear regression, the normal distribution of error values or normal distribution of the dependent variable?
رگرسیون خطی، نرمال بودن توزیع مقادیر خطا یا نرمال بودن توزیع متغیر وابسته؟
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Quality Assessment of Educational Services in Nursing and Midwifery School of Kerman Based on SERVQUAL Model
کیفیت خدمات آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی کرمان بر اساس مدل سروکوال
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship between Justice Perception of Performance Appraisal System and Organizational Citizenship Behavior and Organizational Commitment among Nurses
رابطه ادراک عدالت از سیستم ارزیابی عملکرد با رفتار شهروندی و تعهد سازمانی پرستاران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Appropriate Strategies to Empower Faculty Members of Medicine in Education: Viewpoints of Faculty Members of Mashhad School of Medicine
راهکارهای مناسب توانمندسازی اساتید پزشکی در حوزه آموزش از نظر اعضای هیأتعلمی دانشکده پزشکی مشهد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Role of Self-Directed Learning Readiness and Critical Thinking Disposition in Students’ Interaction in Blended Learning Environment
نقش آمادگی خودراهبری در یادگیری و گرایش به تفکر انتقادی در تعامل دانشجویان در محیط آموزش تلفیقی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Interns’ Change Readiness in Terms of Self-assessment of Clinical Competency in Mashhad University of Medical Sciences
آمادگی برای تغییر کارورزان پزشکی در زمینه خود ارزیابی صلاحیتهای بالینی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Classroom management Techniques: Tips for managing classroom
فنون مدیریت کلاس: راهنمایی برای اداره کردن کلاس درس
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
letter to editor
ارزیابی یک درس در دو نوع ورودی دولتی و خودگردان
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Educational Needs of Executive Managers in Subsidiaries of Isfahan University of Medical Sciences regarding Administrative Rules and Regulation
نیازهای آموزشی مسؤولین اجرایی واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از قوانین و مقررات اداری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Midwifery Students’ Satisfaction with Logbook as a Clinical Evaluation Tool in Shiraz University of Medical Sciences
رضایتمندی دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ارزشیابی بالینی به روش دفترچه ثبت مهارتهای بالینی (Log Book)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Role of Procrastination and Motivational Self-Regulation in Predicting Students’ Academic Engagement
نقش تعللورزی و خود تنظیمی انگیزشی در پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانشجویان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
راهکارهای ارتقای طرح منتور شیپ: مطالعه کیفی
راهکارهای ارتقای طرح منتور شیپ: مطالعه کیفی
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Explanation of Entrepreneurial Capacity and Culture in Babol University of Medical Science through Fuzzy Analysis Method
تبیین ظرفیت و فرهنگ کارآفرینانه در دانشگاه علوم پزشکی بابل از طریق روش تحلیل فازی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Letter to editor
نقد مقاله: مقایسه پیشرفت تحصیلی در تدریس به روش سخنرانی و یادگیری مبتنی بر مسأله در دانشجویان پزشکی: یک مرور نظاممند
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
System based education in medical sciences: necessary but forgotten.
آموزش مبتنی بر سیستم در علوم پزشکی: ضروری اما فراموش شده
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Guide to the use of statistical methods in clinical studies
نقد مقاله: راهنمای استفاده از آزمونهای آماری در مطالعات مداخلهای
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Some notes for increase reporting of interventional studies
نکاتی جهت افزایش کیفیت گزارشدهی مطالعات مداخلهای
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Factors affecting teacher evaluation scores: the students` viewpoints of Kurdistan University of Medical Sciences
عوامل مؤثر بر نمرات ارزشیابی اساتید از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Clinical Evaluation Tool for Operating Room Students: Development and Measurement of Reliability and Validity
ابزار ارزشیابی بالینی دانشجویان اتاق عمل: تدوین و سنجش روایی و پایایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Comparison of Nursing Students’ Satisfaction in Compact Disc-based Education vs. Traditional Education
مقایسه رضایتمندی دانشجویان کارشناسی پرستاری در دو روش آموزش از طریق لوح فشرده و آموزش سنتی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Evaluation of Basic Sciences Curriculum Modifications in Isfahan University of Medical Sciences: The Students’ Viewpoint
ارزشیابی تغییرات چیدمان دوره علوم پایه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: دیدگاه دانشجویان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The relationship between academic self-efficacy with perceived stress, coping strategies and perceived social support among students of University of Guilan
رابطه خودکارآمدی تحصیلی با استرس ادراک شده، راهبردهای مقابلهای و حمایتهای اجتماعی ادراک شده در دانشجویان دانشگاه گیلان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles