Journal archive for Google Scholar Robot!

Iranian Journal of Medical Education

مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی



Volume 14, Number 4 (2014-7)


How to do and report a qualitative study?
نقد مقاله: چگونه می‌توان یک مطالعه کیفی خوب انجام داده و به خوبی آن را گزارش نمود؟
| [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

نقد مقاله: اهمیت نرمال بودن داده‌ها در نتایج مقاله
نقد مقاله: اهمیت نرمال بودن داده‌ها در نتایج مقاله
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Association Between Attribution Style and Self Regulation among Students of School of Nursing and Midwifery in Mashhad University of Medical Sciences During 2011-12 Academic Years
رابطه سبک‌ اسناد و خودتنظیمی دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه‌ علوم‌پزشکی مشهددر سال تحصیلی 91-1390
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Medical Students' Attitude Towards Research at the Completion of Basic Science Courses
نگرش دانشجویان پزشکی نسبت به پژوهش پس از طی دوره علوم پایه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Barriers to Patient Education in Clinical Care Viewpoints of Nurses
موانع اجرای آموزش به بیمار در مراقبت های بالینی از دیدگاه پرستاران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A Glimpse in the Challenges in Iranian Academic Nursing Education
نگاهی گذرا به چالش‌های موجود در آموزش دانشگاهی پرستاری ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Development and Assessment of Computerized Software for Nursing Process: a Step toward Promotion of Nursing Education and Care
طراحی و ارزیابی نرم‌افزار الکترونیک فرآیند پرستاری: گامی ‌جهت ارتقای یادگیری و مراقبت پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Patients’ Attitude and Feeling toward the Presence of Medical Students in Shahid Mostafa Khomeini Educational Clinics
نگرش و احساس بیماران مراجعه‌کننده به درمانگاه‌های آموزشی بیمارستان شهید مصطفی خمینی نسبت به حضور دانشجویان پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparing the Effect of Two Teaching Methods with Complete and Incomplete Worked Examples on Cognitive Load of Students in Medical Terminology
مقایسه تأثیر دو روش تدریس به شیوه ارائه مثال آموزشی حل شده کامل و ارائه مثال به شیوه حل شده ناقص بر بار شناختی دانشجویان در درس زبان تخصصی پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effect of Teaching through Demonstration on Midwifery Student's Self-efficacy in Delivery Management
تأثیر روش تدریس نمایشی (Demonstration)بر خودکارآمدی دانشجویان مامایی در اداره زایمان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles