Journal archive for Google Scholar Robot!

Iranian Journal of Medical Education

مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی



Volume 14, Number 3 (2014-6)


Use of epidemiologists: Essential for research projects and papers in Medical scope in Iran
استفاده از اپیدمیولوژیست‌ها در طرح‌های پژوهشی و مقالات حیطه پزشکی: یک ضرورت در ایران
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

commentary on:The Effect of Mobile Learning on Metacognitive Self-regulation and Attitudes of Students ofAllied Health Sciences
نقد مقاله:تأثیر روش آموزش از طریق تلفن همراه بر خود نظم‌دهی فراشناختی و نگرش دانشجویان پیراپزشکی
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

Need to define and measure "learning outcomes" in medical education
ضرورت شناسایی و سنجش «دستاوردهای یادگیری» در آموزش علوم پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Development and Validation of an Instrument to Evaluate Reproductive Health PhD Program in Iran Based on CIPP Evaluation Model
طراحی و اعتباریابی ابزاری برای ارزشیابی دوره‌ی دکتری تخصصی بهداشت باروری ایران بر اساس الگوی سیپ (CIPP)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparing the Effect of Concept Mapping to Clinical Simulation on Emergency Medical Students` Clinical Decision Making
مقایسه تأثیر آموزش به روش نقشه مفهومی و شبیه‌سازی بالینی بر تصمیم‌گیری بالینی دانشجویان فوریت‌های پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison of Health Status among Junior and Senior Students of Nursing and Medicine in Semnan University of Medical Sciences in 2011-2012 Academic Years
مقایسه‌ی سلامت عمومی دانشجویان سال اول و آخر رشته‌های پرستاری و پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، سال تحصیلی91-1390
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Conformity with Clinical Setting among Nursing Students as a Way to Achieve Belongingness: A Qualitative Study
هم‌نوایی دانشجویان پرستاری با محیط بالینی راهی برای نیل به تعلق‌‌‌پذیری: یک پژوهش کیفی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating the Effective Factors on Mobile Learning in Medical Education Based on FRAME Model
عوامل مؤثر بر یادگیری سیار در آموزش پزشکی بر اساس مدل FRAME
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Evaluation of Statistical Literacy among the Staff of Health Deputy in Shiraz University of Medical Sciences
ارزیابی سواد آماری مدیران و کارشناسان حوزه‌ی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Factors Affecting Classroom Participation the Viewpoints of Students in ShahreKord University of Medical Sciences in 2013
عوامل مؤثر بر حضوردر کلاس درس ازدیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد سال 1392
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles