Journal archive for Google Scholar Robot!
Iranian Journal of Medical Education
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 14, Number 3 (2014-6)
Use of epidemiologists: Essential for research projects and papers in Medical scope in Iran
استفاده از اپیدمیولوژیستها در طرحهای پژوهشی و مقالات حیطه پزشکی: یک ضرورت در ایران
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
commentary on:The Effect of Mobile Learning on Metacognitive Self-regulation and Attitudes of Students ofAllied Health Sciences
نقد مقاله:تأثیر روش آموزش از طریق تلفن همراه بر خود نظمدهی فراشناختی و نگرش دانشجویان پیراپزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Need to define and measure "learning outcomes" in medical education
ضرورت شناسایی و سنجش «دستاوردهای یادگیری» در آموزش علوم پزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Development and Validation of an Instrument to Evaluate Reproductive Health PhD Program in Iran Based on CIPP Evaluation Model
طراحی و اعتباریابی ابزاری برای ارزشیابی دورهی دکتری تخصصی بهداشت باروری ایران بر اساس الگوی سیپ (CIPP)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparing the Effect of Concept Mapping to Clinical Simulation on Emergency Medical Students` Clinical Decision Making
مقایسه تأثیر آموزش به روش نقشه مفهومی و شبیهسازی بالینی بر تصمیمگیری بالینی دانشجویان فوریتهای پزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of Health Status among Junior and Senior Students of Nursing and Medicine in Semnan University of Medical Sciences in 2011-2012 Academic Years
مقایسهی سلامت عمومی دانشجویان سال اول و آخر رشتههای پرستاری و پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، سال تحصیلی91-1390
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Conformity with Clinical Setting among Nursing Students as a Way to Achieve Belongingness: A Qualitative Study
همنوایی دانشجویان پرستاری با محیط بالینی راهی برای نیل به تعلقپذیری: یک پژوهش کیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating the Effective Factors on Mobile Learning in Medical Education Based on FRAME Model
عوامل مؤثر بر یادگیری سیار در آموزش پزشکی بر اساس مدل FRAME
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Evaluation of Statistical Literacy among the Staff of Health Deputy in Shiraz University of Medical Sciences
ارزیابی سواد آماری مدیران و کارشناسان حوزهی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Factors Affecting Classroom Participation the Viewpoints of Students in ShahreKord University of Medical Sciences in 2013
عوامل مؤثر بر حضوردر کلاس درس ازدیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد سال 1392
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles