Journal archive for Google Scholar Robot!

Iranian Journal of Medical Education

مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی



Volume 12, Number 12 (2013-3)


Nursing Students’ Perspectives about a Mobile Software on Nursing Process for Bedside Use
نظرات دانشجویان پرستاری در مورد کاربرد نرم‌افزار فرایند پرستاری طراحی شده در محیط موبایل بر بالین بیمار
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effect of Evidence Based Community Visits for Risk Factors of Crimean-Congo Fever on Students’ Learning
اثر بازدید مبتنی بر شواهد از عوامل خطر تب کریمه کنگو در جامعه بر یادگیری دانشجویان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Exploring the Faculty Members’ Expectations from Educational Development Centers in Medical Universities: A Qualitative Research
انتظارات اعضای هیأت‌علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از مراکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی: یک مطالعه کیفی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Clinical Medical Teachers’ Competency of Active Listening in Mashhad University of Medical Sciences
توانمندی گوش کردن فعالانه به بیماران در استادان بالینی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Impact of Pharmacy Training Software, on pharmacy students’ knowledge in Zabol University of Medical Sciences and Their Opinion about it
تأثیر نرم‌افزار کارآموزی داروخانه بر دانش دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی زابل، و دیدگاه دانشجویان نسبت به آن
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison of Critical Thinking and Clinical Decision Making Skills Among the Last-Semester Nursing Students and Practicing Nurses in Sabzevar University of Medical Sciences
مقایسه توانایی تفکر انتقادی و تصمیم‌گیری بالینی دانشجویان سال آخر پرستاری با پرستاران شاغل بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Nessesity and Quality of Management Education in MD Program in Iran: A Qualitative Study
ضرورت و چگونگی آموزش مدیریت برای رشته پزشکی عمومی در ایران: مطالعه‌ای با رویکرد کیفی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Assessment of Interpersonal Communication Skills and Associated Factors among Students of Allied Medicine School in Tehran University of Medical Sciences
ارزیابی مهارت‌های ارتباطی بین فردی و عوامل مرتبط با آن در میان دانشجویان دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles