Journal archive for Google Scholar Robot!

Iranian Journal of Medical Education

مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی



Volume 12, Number 11 (2013-2)


Simulation in nursing education: A review article
شبیه سازی در آموزش پرستاری
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

Developing an Assessment Tool for Nursing Students` General Clinical Performance
طراحی ابزاری جهت ارزشیابی عملکرد عمومی دانشجویان پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Study Habits in Students of Birjand University of Medical Sciences
عادت‌های مطالعه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Development of Strategies for Advancement of Medical Ethics Education in Isfahan University of Medical Sciences
تدوین استراتژی‌های توسعه آموزش اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Learning Styles and Their Correlation with Self-Directed Learning Readiness in Nursing and Midwifery Students
سبک‌های یادگیری و ارتباط آن با آمادگی برای یادگیری خودراهبر در بین دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی مشهد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Concordance of Continuing Education Programs with the Principles of Adult Learning and their Effectiveness: Perspectives of Nurses in Mashhad University of Medical Sciences
میزان رعایت اصول یادگیری بزرگسالان در اجرای برنامه‌های آموزش مداوم و اثربخشی این برنامه‌ها از دیدگاه پرستاران دانشگاه علوم پزشکی مشهد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effect of Integration of Role-Modeling and Narration Methods on the Midwifery Students’ Performance in Professional Ethics
تأثیر تلفیق دو شیوه تدریس الگو محور و روایت‌گویی بر عملکرد اخلاقی حرفه‌ای دانشجویان مامایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Prioritizing the Factors Influencing Effective Teaching from the Viewpoint of Students: The Use of Analytical Hierarchy Process (AHP)
اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان: کاربرد فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Basic Science Lecturer’s Perspectives on Integration in Babol University of Medical Sciences
دیدگاه اساتید علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی بابل پیرامون اجرای طرح ادغام در این دانشگاه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles