Journal archive for Google Scholar Robot!

Iranian Journal of Medical Education

مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی



Volume 11, Number 3 (2011-10)


Viewpoints of the nurses in social security hospital of Karaj and Shahriar on nursing continuing education (2009).
دیدگاه پرستاران بیمارستان‌های تأمین اجتماعی کرج و شهریار در رابطه با آموزش مداوم پرستاری(1388)
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

The effect of educational program on students' nutritional knowledge and practice.
تأثیر برنامه آموزشی بر آگاهی و عملکرد تغذیه‌ای دانش‌آموزان
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

A comparison in various preferred conceptual learning styles among medical and dentistry students in Rafsangan Universicy of Medical Sciences in 2008.
مقایسه انواع سبک‌های ترجیحی یادگیری ادراکی در دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در سال تحصیلی 1387
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

Attitude of senior medical students on the use of opioid to manage patients' pain.
نگرش دانشجویان سال آخر پزشکی به مسکن‌های اپیوییدی جهت تسکین درد بیماران
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

Critical Appraisal
ارزشیابی نقادانه
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

Effective factors on educational and research activities of the teachers in Golestan University of Medical Sciences.
عوامل مؤثر بر میزان فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی گلستان
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

Innovation in medical education based on Quality Management Model : An experiment in Medical school, Ghazvin University of Medical Sciences.
نوآوری در آموزش پزشکی بر پایه مدل ایرانی مدیریت کیفیت آموزش: تجربه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

Factors Influencing Medical Education in Clinical Environment: Experiences of Clinical Faculty Members
عوامل مؤثر بر آموزش پزشکی در محیط بالینی: تجارب اعضای هیأت‌علمی بالینی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effective Factors in Evaluation of University Professors’ Teaching: Clinical Residents’ Point of View in Tabriz University of Medical Sciences
عوامل مؤثر در ارزشیابی آموزش بالینی از دیدگاه رزیدنت‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال 1388
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Pathology of Training The Course on Emergency, and Crisis Management in Nursing Curriculum: a Qualitative Study
آسیب شناسی «آموزش درس بحران، فوریت‌ها و حوادث غیر مترقبه» در دانشجویان پرستاری: مطالعه کیفی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison of The Effect of Clinical Education and Assessment Using Portfolio and Blended Methods on Cognitive Learning of Nursing Students in Clinical Settings
مقایسه تأثیر آموزش و ارزیابی بالینی به روش مجموعه کار با روش تلفیقی، بر یادگیری شناختی دانشجویان پرستاری در محیط‌های بالینی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The effect of blended clinical teaching on nursing students’ attitude toward psychiatric patients
تأثیر الگوی آموزش بالینی تلفیقی بر نگرش دانشجویان پرستاری نسبت به بیماران در کارآموزی بخش روان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Web-Based Education in Teaching Medical Mycology to The Students of Pharmacy in Zabol University of Medical Sciences in 2009
بکارگیری محیط آموزشی مبتنی بر وب در مقوله تدریس قارچ شناسی پزشکی برای دانشجویان رشته داروسازی دانشگاه علوم پزشکی زابل در سال 1388
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Personality Congruence of Iranian Veterinary Students with Their Field of Study
همخوانی تیپ شخصیتی دانشجویان دامپزشکی کشور با رشته تحصیلی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Critical thinking in nursing education in Iran
تفکر انتقادی در حوزه آموزش پرستاری ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Association Between Mental Health and Educational Stressful Factors Among Students of Razi Nursing and Midwifery School in Kerman
رابطه بین عوامل استرس‌زای آموزشی و سلامت روان دانشجویان رشته پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی رازی کرمان در سال 1387
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles