Journal archive for Google Scholar Robot!

Iranian Journal of Medical Education

مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی



Volume 10, Number 5 (2011-2)


Change planning in medical education
برنامه‌ریزی تغییر در آموزش پزشکی
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

Introducing educational package of safety (An educational tool to get familiar with drugs and drinks
معرفی کیف آموزشی نجات(وسیله‌ای آموزشی جهت آشنایی با مواد مخدر و مشروبات الکلی)
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

Use of educational boards in midwifery interns' continuing education: A new experience in Gynecology and Midwifery department.
‌استفاده از بوردهای آموزشی در آموزش مستمر کارورزان: یک تجربه جدید در گروه زنان و مامایی
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

Designing and Conducting a Course of Thinking and Research Methodology in Pharmacy
طراحی و اجرای درس روش تفکر و تحقیق در داروسازی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Using games in Oncology Teaching
استفاده از بازی در تدریس انکولوژی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The influence of study guide on clinical education of nursery students
تأثیر راهنمای یادگیری در آموزش بالینی دانشجویان پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effect of Faith-based Education on Physical Activity on the Elderly
تاثیر آموزش مبتنی برآموزه‌های دینی بر فعالیت بدنی سالمندان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Training in Pre-hospital Emergency: Needs and Truths
آموزش در اورژانس پیش بیمارستانی، واقعیت و نیازها
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effect of A Health Belief Model ( HBM)- based Educational Program on the Nutritional Behavior of Menopausal Women in Isfahan
تأثیر آموزش بر اساس مدل اعتقاد بهداشتی بر عملکرد تغذیه‌ای زنان یائسه تحت پوشش مراکز بهداشتی درمانی شهر اصفهان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effects of sound pillow in the treatment of stuttering and cognitive phonemes impairment in children
تأثیر بالش‌های آموزشی صوتی در درمان لکنت زبان و اختلال واج شناختی کودکان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effect of face-to-face training and pamphlets in reducing anxiety in 7-25 years old clients referred to echocardiography
تأثیر آموزش حضوری و جزوه در کاهش اضطراب مراجعه‌کنندگان 25-7 ساله به بخش اکوکاردیوگرافی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Predictive validity of specialized courses in the university entrance examination for medical students
روایی پیش‌بین دروس تخصصی آزمون ورودی دانشگاه‌ها‌ در دانشجویان پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Social Health Workers as Evaluators in Objectice Structured Clinical Examination: Evidences and Perspectives
بهورز به عنوان ارزیاب در آزمون‌های ساختاریافته عینی: شواهد و دیدگاه‌ها
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating morningness-eveningness typology of medical students and its relationship with their academic merits and course difficulty
بررسی ارتباط الگوی صبحگاهی-شبانگاهی دانشجویان، سختی دروس و موفقیت تحصیلی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effect of Video Education on Reduction of Post ETC Complications
تأثیر آموزش ویدیویی در کاهش عوارض بعد از الکتروشوک درمانی (ECT)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison of management capabilities of health services management students and medical students based on indicators of emotional intelligence in Isfahan University of medical sciences
مقایسه توانمندی مدیریت دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی درمانی و دانشجویان پزشکی بر اساس شاخص‌های هوش هیجانی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

New Teaching/learning model for medical students, according to integration of usual educational methods in Isfahan University Of Medical Sciences
الگوی جدید تدریس به دانشجویان پزشکی، براساس تلفیق روش‌های رایج آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Overview of learning theories and its applications in medical education
مروری بر نظریه‌های یادگیری و کاربرد آن‌ها در آموزش پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Evaluation and comparison the results comprehensive Exam and the mean scores of Basic sciences courses of Isfahan medical students before and after the changes of basic science courses
بررسی و مقایسه نتایج آزمون‌های جامع و میانگین نمرات دروس دوره علوم پایه دانشجویان رشته پزشکی اصفهان قبل و بعد از تغییرات دروس علوم پایه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Patient 's Bedside Teaching: Advantages and Disadvantages
تدریس بر بالین بیمار: چالش‌ها و نویدها
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Nursing clinical education,the challenges facing: A Review Article
آموزش بالینی پرستاری، چالش‌های پیش روی: مقاله مروری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Reviewing the results of qualitative and quantitative analysis of MCQs in Introduction to clinical medicine course
بررسی نتایج آنالیز کمی و کیفی سؤالات چهارگزینه‌ای دوره مقدمات پزشکی بالینی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Doctor of Nursing Practice (initiated or disorder)
رویکردی بر وجود دکترای بالینی پرستاری (ابتکار یا اختلال)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Characteristics of a Capable University Teacher from the Students' Point of View
ویژگی‌های یک استاد توانمند از دیدگاه دانشجویان علوم پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Evaluating the Viewpoints of Nursing and Midwifery Students about Their Clinical Educational Status
ارزیابی دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در خصوص وضعیت آموزش بالینی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Improving critical thinking of students: A great challenge in clinical nursing education.
راه‌های پرورش تفکر انتقادی دانشجویان، چالشی بزرگ در آموزش بالینی پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Teaching practical medical bacteriology accommodate with job analysis
تدریس درس عملی باکتری‌شناسی پزشکی متناسب با نیاز حرفه‌ای در راستای ادغام علوم پایه و بالینی پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparing the effect of teaching based on problem solving method versus lecturing method regarding first diet therapy course for students of nutritional science
مقایسه تدریس به روش آموزش بر مبنای حل مسأله و سخنرانی به منظور آموزش درس رژیم درمانی 1 به دانشجویان رشته تغذیه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Using Patient Management Problem (EPMP) in Assessment of Clinical Competency
ارزیابی صلاحیت‌های بالینی دانشجویان علوم پزشکی با استفاده از نرم افزار Electronic Patient Management Problem (EPMP)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A Review on the Evaluation Methods of Health Information Systems
مروری بر روش‌های ارزیابی سیستم‌های اطلاعات سلامت
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Look at the Clinical Skills Center and its applications
نگاهی به مرکز مهارت‌های بالینی و کاربردهای آن
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The battery for assessment of clinical reasoning in the Olympiad for medical sciences students
آزمون جامع استدلال بالینی در المپیاد علمی دانشجویان پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A Survey on Level of Students’ Familiarity with Studying Methods in Isfahan University of Medical Sciences (IUMS) in 2010
بررسی میزان آشنایی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با شیو‌ه‌های مطالعه در سال 1389
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Learning Organization The Strategy For Qualitative Development Of Health System
سازمان یادگیرنده راه‌کاری برای ارتقای کیفی نظام سلامت
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The first national Olympiad on reasoning and decision making in Health system management an experience Report
اولین المپیاد ملی استدلال و تصمیم‌گیری در مدیریت نظام سلامت؛ گزارش یک تجربه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Implementation of The First Medical science Olympiad in Iran: A report
برگزاری اولین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی: گزارش یک تجربه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Designing the internal evaluation indicators of educational planning in postgraduate program (input, process, outcome domains) in public health faculty. Isfahan
تدوین شاخص‌های برنامه‌های آموزشی دوره‌های تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد- (Ph.D براساس الگوی درون‌داد- فرآیند و برون‌داد در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The effect of self care program education through group discussion method on knowledge and practice in diabetic adolescent girls referring to Iranian Diabetes Society
بررسی تأثیر آموزش برنامه خود مراقبتی به شیوه بحث گروهی بر دانش و عملکرد دختران نوجوان دیابتیک مراجعه کننده به انجمن دیابت ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Review of history and changes in self care education to diabetic patients in the world, Iran and the nurses position in this field
مروری بر تاریخچه و تحولات صورت گرفته در آموزش خودمراقبتی به بیماران دیابتی در جهان و ایران و جایگاه پرستاران در این عرصه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Educational Needs of Medical Records Practitioners in Isfahan Teaching Hospitals
نیازسنجی آموزشی کارکنان بخش های مدارک پزشکی در بیمارستان های آموزشی شهر اصفهان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

How to Evaluate Health Information Systems: Evaluation stages
آموزش مراحل ارزیابی سیستم‌های اطلاعات سلامت
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Teaching Styles of Teachers in Basic Sciences Classes in Medical School of Isfahan University of Medical Sciences
سبک‌های تدریس اساتید مقطع علوم پایه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Clinical Pathology Teaching in Laboratory by Socratic Method
آموزش پاتولوژی بالینی براساس حضور و پرسش پاسخ در آزمایشگاه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison of two methods of education (lecture and self learning) on knowledge and practice of mothers with under 3 year old children about growth monitoring and nutritional development stages
مقایسه تأثیر دو روش آموزش سخنرانی و خودآموز بر آگاهی و عملکرد مادران در مورد روند رشد و مراحل تکامل تغذیه‌ای کودکان کمتر از سه سال
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Diabetes nurse educator course:from develop to perform
آموزش بیماران دیابتیک: طراحی و اجرای دوره پرستار آموزش‌دهنده دیابت
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Critical Thinking Skills and Their Relationship with Emotional Intelligence in Medical Students of Introductory Clinical Medicine (ICM) Course in Isfahan University of Medical Sciences
مهارت‌های تفکر انتقادی و ارتباط آن با هوش‌ هیجانی در دانشجویان پزشکی دوره مقدمات بالینی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Ambulatory Education Quality in Al-Zahra Hospital Clinics in Isfahan, Veiw of Clerkships students and Interns
کیفیت آموزش سرپایی در درمانگاه‌های بیمارستان الزهرا(س) اصفهان از نگاه کارورزان وکارآموزان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Constructing basic science theoretical curriculum evaluation tool, based on Problem-based strategy (A guide for application).
طراحی ابزار ارزشیابی برنامه درسی دوره علوم پایه از نظر استراتژی مسأله محوری (راهنمایی برای اجرای عملی)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Assessment of Ability of User Education in Medical Records Module of Selected HIS in Isfahan University of Medical Sciences
ارزیابی قابلیت آموزش کاربران در ماژول مدارک پزشکی سیستم اطلاعات بیمارستانی منتخب دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Attitude and Practice of Dentists in Relation with HIV and HBV Infected Patients in Isfahan Province
بررسی نگرش وعملکرد دندانپزشکان استان اصفهان نسبت به بیماران آلوده به عفونتهایHIV و HBV
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Assessment of Isfahan Dentistry students about Learning - Teaching Environment
ارزیابی دانشجویان دندانپزشکی اصفهان از محیط یاددهی و یادگیری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Determining Educational Objectives and Evaluating Them in Department of Anatomy in Isfahan School of Medicine
تبیین اهداف آموزشی و ارزشیابی آن در گروه ‌آموزشی علوم تشریحی دانشکده پزشکی اصفهان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Evaluation of new program of ICM
ارزشیابی برنامه جدید دوره مقدمات پزشکی بالینی 1389
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Relationship between Knowledge Management and Demographic Features of Students in Isfahan University of Medical Sciences, 2011
رابطه بین مدیریت دانش و ویژگی‌های دموگرافیک دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 1389
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effect of Office Management Principles Education on Knowledge and Performance of Receptionists Working in Specialists' Offices in Isfahan
تأثیر آموزش اصول مطب داری بر آگاهی و عملکرد منشی‌های مطب پزشکان متخصص شهر اصفهان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Designing and Implementing a Practical Course of "Pharmacotherapy in Special Populations" for Medical Interns
نیازسنجی، طراحی و اجرای آموزش کاربردی اصول فارماکوتراپی در جمعیت‌های خاص برای کارورزان رشته پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Nursing Students’ Point of View on Application of Team Member Teaching Design (TMTD)
بکارگیری الگوی طرح تدریس اعضای تیم از دید دانشجویان پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

An Introduction to some new approaches in clinical education
معرفی برخی از رویکردهای نوین در عرصه آموزش بالینی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Basis of Cognitive-Behavioral Trainings and its Applications in Recovery of Chronic Diseases
مبانی آموزش‌های شناختی – رفتاری وکاربرد آن در بهبود بیماری‌های مزمن
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Utility Rate of PBL Strategies by Students of Different Schools of Isfahan University of Medical Sciences
میزان کاربست راهبردهای حل مسأله در مطالعه دانشجویان دانشکده‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A Review on development of Self-directed learning
مروری بر توسعه یادگیری خودراهبر
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Program Evaluation:A Different Function for Logbook
ارزشیابی برنامه: کارکردی متفاوت برای کارنامه عملکرد بالینی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Constructing a clinical curriculum evaluation tool based on community orientation strategy (A guide for application)
طراحی ابزار ارزشیابی برنامه درسی دوره بالینی از نظر راه‌کار جامعه‌نگری (راهنمایی برای اجرای عملی)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Relationship between Mental Health, Employment and Having Higher Education among Female Students of Isfahan University of Medical Sciences
ارتباط سلامت روان، اشتغال و تحصیلات دانشگاهی در بین زنان دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Prioritization of Educational Needs of Faculty Members in Medical School of Isfahan University of Medical Sciences
اولویت‌بندی نیازهای آموزشی اعضای هیأت‌علمی پایه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Problem-based Learning in Nursing Education: A Review Article
استفاده از روش یادگیری بر پایه مسأله در آموزش پرستاری: مقاله مروری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Educational Needs Assessment of Family (General) Physicians Working in Rural Health Centers of Esfahan Districts in Five Domains
بررسی نیازهای آموزشی پزشکان خانواده شاغل در مراکز بهداشتی درمانی روستایی استان اصفهان در پنج حیطه سلامت
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Analysis of Multiple Choice Questions Based On Classical Test Theory
تجزیه و تحلیل آزمون دروس دانشجویان کارشناسی بهداشت با استفاده از برنامه نرم‌افزاری آنالیز سؤالات چند گزینه‌ای بر اساس نظریه تستی کلاسیک (CTT)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Determining the Professional Tasks of Family Nurses through the Viewpoints of Nurses, Families, Physicians, and Managers
استخراج وظایف حرفه‌ای پرستاران خانواده با استفاده از نظرات پرستاران، خانواده‌ها، پزشکان و مدیران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Evaluation of an Educational Tutor Scheme for Medical Students, In Medical School of Isfahan University of Medical Sciences
ارزیابی فرآیند استاد راهنمایِ آموزشیِ دانشجویان پزشکی، در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Factors Affecting Deliberate Learning in First Year Students of Nursing and Midwifery School of Isfahan University of Medical Sciences
بررسی عوامل مؤثر در یادگیری آگاهانه دانشجویان سال اول رشته‌های پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Training Needs Assessment of Health Care Providers (Behvarzan) Working in Health Networks in Isfahan Province
نیاز سنجی آموزشی بهورزان شاغل در خانه‌های بهداشت شبکه‌های بهداشت و درمان استان اصفهان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Interprofessional Education: a Step towards Team Work Improvement in Cardio-Pulmonary Resuscitation
آموزش بین حرفه‌ای گامی جهت ارتقای عملکرد تیمی در احیای قلبی ریوی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Favorable outcomes of using critical appraisal technique beside lecturing method for teaching theoretical sections
پیامدهای مفید آموزشی به رشته تحلیل کشاندن مقالات تحقیقاتی در کنار مباحث تئوری در دروس نظری دوره کارشناسی ارشد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Item Analysis of Core Theoretical Courses Exams for Midwifery Students in Isfahan University of Medical Sciences
تحلیل سؤالات امتحانات دروس تخصصی نظری دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Analyzing and comparing the results of Objective Structured Clinical Examination (OSCE), in-group evaluation and final improvement examination of neurosurgical assistants of Isfahan University of Medical Sciences in 2009-2010
بررسی نتایج امتحانات (OSCE) Examination Objective Structured Clinical ، ارزشیابی آموزشی درون گروهی و امتحان ارتقای دستیاران جراحی اعصاب دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال تحصیلی 1387-1388
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Assessment of dental students’ satisfaction of clinical departments in Isfahan dental school
بررسی رضایت‌مندی دانشجویان از بخش‌های بالینی دانشکده دندانپزشکی اصفهان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Internal Assessment of Pharmacy Curriculum in Pharmacy and Pharmaceutical Sciences School in Isfahan University of Medical Sciences within 2008-2009
ارزیابی درونی برنامه آموزشی دوره دکتری عمومی داروسازی، دانشکده داروسازی و علوم دارویی اصفهان، سال 1388-1387
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effects of Integrating Physiology Lessons to Clinical and Para-Clinical Findings on Medical Students' Attitude and Motivation toward Physiology Lesson
تأثیر ادغام درس فیزیولوژی با یافته‌های کلینیکی و پاراکلینیکی بر نگرش و علاقه دانشجویان پزشکی به درس فیزیولوژی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Medical Students' Viewpoints toward Clinical Physiology Presentation in Isfahan University of Medical Sciences
نظرات دانشجویان پزشکی در خصوص اجرای درس فیزیولوژی بالینی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Synergy Model in Clinical Teaching of Critical Care MSc Nursing Students and Cardiovascular Diseases Patients
کاربرد مدل سینرژی در آموزش بالینی دانشجویان پرستاری ویژه کارشناسی ارشد و بیماران مبتلا به اختلالات قلب و عروق
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

An Investigation on the relationship Between Nursing Personnel's Confidence Building and their Job Satisfaction in Isfahan University of Medical Sciences Hospitals in 2005
بررسی رابطه میان اعتماد سازمانی کارکنان پرستاری با میزان رضایت شغلی ایشان در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1384
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Design, implementation and evaluation a tool to strengthen physician- patient communication skills of medical students
طراحی، اجرا و ارزشیابی، ابزاری جهت تقویت مهارت‌های ارتباطی پزشک و بیمار در دانشجویان پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A Proposed Model for Evaluating Modular Education
الگوی پیشنهادی ارزشیابی آموزش‌های پودمانی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Internal Assessment of Isfahan General Medicine Curriculum Based on Basic standards of Ministry of Health and Medical Education: A Model for Evaluation and Analysis of Results
ارزیابی درونی برنامه رشته پزشکی عمومی اصفهان مبتنی بر استانداردهای پایه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ارائه مدلی جهت اجرای ارزشیابی و تجزیه و تحلیل نتایج
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Determining Minimum Skill Achievements in Advanced Clinical Clerkship(Externship) in School of Medicine Using Logbooks
تعیین میزان دستیابی به حداقل توانمندی‌های دوره کارآموزی پیشرفته (اکسترنی) دانشکده پزشکی اصفهان با استفاده از log book
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Assessment of Qualitative and Quantitative Indexes of Clerkship Tests in General Medicine
بررسی شاخص‌های کمی و کیفی آزمون‌های مقطع کارآموزی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effect of pre-conception care protocol on women's awareness
تأثیر اجرای پروتکل مراقبت قبل از بارداری بر آگاهی زنان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles