[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بانکها و نمایه نامه ها
دستور العمل های اخلاقی
راهنمای کشوری اخلاق
راهنمای عمومی اخلاق
فلوچارت های COPE
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
جلد 19 -
برگشت به فهرست نسخه ها
ارتباط کیفیت تجارب یادگیری و خودنظمدهی با انگیزش تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم
ص. 1-9
مهین قمی
،
زهرا مسلمی
،
سید داود محمدی
چکیده
(1763 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(746 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(261 دریافت)
رابطه مؤلفههای برنامه درسی پنهان با سازگاری حرفهای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز
ص. 10-21
داود طهماسب زاده
،
فیروز محمودی
،
فاطمه فرج پور بناب
چکیده
(875 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(359 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(56 دریافت)
ویژگیهای روانسنجی مقیاس توافق استاد و دانشجو در دانشجویان علوم پزشکی
ص. 22-32
فرهاد تنهای رشوانلو
،
مهدی ارخودی قلعه نوئی
،
حسین کارشکی
چکیده
(933 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(641 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(146 دریافت)
کیفیت کاربست روش آموزش مربیگری در فعالیتهای آموزشی اعضای هیأتعلمی از دیدگاه دانشجویان و اساتید
ص. 33-43
داود طهماسب زاده
،
حمداله حبیبی
،
کریم جعفری
چکیده
(716 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(182 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(32 دریافت)
ارتباط هوش معنوی و هوش هیجانی با شفقت به خود دانشجویان دختر رشته پرستاری
ص. 44-53
آناهیتا خدابخشی کولایی
،
نازگل چایچی طهرانی
،
اکرم ثناگو
چکیده
(923 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(353 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(40 دریافت)
مقایسه تطبیقی برنامه درسی مقطع کارشناسی ارشد پرستاری اورژانس ایران و آمریکا
ص. 54-66
جواد دهقان نژاد
،
ژیلا حیدرپور دامنآباد
،
لیلا ولیزاده
،
فریبرز روشنگر
،
عباس داداش زاده
چکیده
(816 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(239 دریافت)
عوامل پیشبرنده و بازدارنده بینالمللی شدن دانشگاهها
ص. 67-77
سپیده جعفری
،
حمید رحیمیان
،
عباس عباس پور
چکیده
(904 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(656 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(125 دریافت)
تجربیات دانشجویان پرستاری از روایتنویسی- بازاندیشی در آموزش بالینی: مطالعه کیفی
ص. 78-89
زهره وفادار
،
اکرم پرنده
چکیده
(668 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(213 دریافت)
استانداردسازی فرایند گزارش صبحگاهی گروه داخلی دانشگاه علوم پزشکی کاشان
ص. 90-100
بتول زمانی
،
منصوره مومن هروی
،
زریچهر وکیلی
چکیده
(517 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(129 دریافت)
ارزشیابی اجرای بسته مقیمی پزشکان در برنامه تحول نظام سلامت و تأثیر آن بر آموزش دستیاران مراکز آموزشی درمانی شهر اصفهان
ص. 101-103
طاهره چنگیز
،
محمد رضا صبری
،
ارمین دخت شاه ثنایی
،
وحید عشوریون
،
الهام بیننده
چکیده
(551 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(141 دریافت)
مقایسه نمره مهارت دستیاران کودکان قبل و بعد شیوهنامه اجرایی چرخش
ص. 104-113
عبدالله کریمی
،
پونه طبیبی
،
رضا شیاری
،
سید علیرضا فهیم زاد
،
وحیده زینالی
،
الهام موسوی نسب
چکیده
(584 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(136 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(24 دریافت)
جایگاه مطالعات آموزش پزشکی پژوهشگران ایرانی در بین تحقیقات آموزشی نمایه شده در پایگاه علمی وب آو ساینس
ص. 114-123
محمدرضا بهرنگی
،
زینب ایزدیان
،
بیژن عبدالهی
،
حسن رضا زین آبادی
چکیده
(573 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(158 دریافت)
اهمیت آموزش استدلال بالینی در آموزش پزشکی
ص. 124-125
فرشته عراقیان مجرد
،
آناهیتا صادقی
،
اکرم ثناگو
،
لیلا جویباری
چکیده
(673 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(238 دریافت)
تأثیر ادراک دانشجویان از ارتباط اساتید با بیمار بر اخلاق حرفهای آنان در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
ص. 126-135
محمد اکبری بورنگ
،
محمد علی پور
،
مریم دلاور
چکیده
(509 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(134 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(39 دریافت)
دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی نسبت به محیط یادگیری خود
ص. 136-145
بهاره طحانی
،
پرستو رسایی
چکیده
(461 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(111 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(25 دریافت)
بازنگری، اجرا و ارزشیابی واحد آسیبشناسی دهان، فک و صورت عملی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
ص. 146-156
پویان امینی شکیب
،
فرشته بقایی نائینی
،
صدیقه رهروتابان
،
سارا مرتاض هجری
،
نصرت اله عشقیار
،
فاطمه حمیدزاده
،
نازنین مهدوی
،
میرسعید یکانی نژاد
چکیده
(500 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(151 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(33 دریافت)
استفاده از روش تدریس کاوشگری در آموزش علوم پزشکی
ص. 157-165
مهدی باقری
،
فریبا حقانی
،
سید احمد محمدی کیا
چکیده
(452 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(163 دریافت)
تفاوتهای مرور روایتی و مرور نظاممند
ص. 166-168
زهرا عبدخدایی
،
امیر طیوری
چکیده
(419 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(130 دریافت)
ارائه مدل علی عوامل مؤثر بر یادگیری خودتنظیمی در بین دانشجویان کارشناسی ارشد پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
ص. 169-179
عاطفه آرین فر
،
محمدرضا سرمدی
،
محمدحسن صیف
،
فروزان ضرابیان
چکیده
(471 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(151 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(47 دریافت)
گزینههای انحرافی در سؤالات چند گزینهای و رابطه آن با ضریب دشواری و ضریب تمیز
ص. 180-188
عبدالحسین شکورنیا
چکیده
(445 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(174 دریافت)
عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری دانش میان اعضای هیأتعلمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل
ص. 189-198
عسگر آرمون
،
صدرالدین ستاری
،
یوسف نامور
چکیده
(404 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(138 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(17 دریافت)
طراحی و روانسنجی ابزار ارزیابی رفتار حرفهای پزشکان هیأتعلمی بالینی دانشکده پزشکی: ابزاری از نگاه ذینفعان
ص. 199-212
رویا ستارزاده بادکوبه
،
فریبا اصغری
،
زهرا شاهواری
چکیده
(367 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(117 دریافت)
مقایسه دو روش آموزش مبتنی بر ارائه سخنرانی و لوح فشرده در یادگیری کنترل آلودگیهای هستهای در کارورزان پزشکی
ص. 213-215
حمیدرضا خوش نژاد ابراهیمی
،
عطیه بازرگانی
،
مجید میرمحمدخانی
،
شباهنگ جعفرنژاد
،
آرش تبرایی
،
الهام ضیایی فر
چکیده
(423 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(142 دریافت)
ارزیابی آزمون علوم پایه دندانپزشکی از دیدگاه دانشجویان دانشکده های دندانپزشکی اصفهان، یزد، کاشان
ص. 216-224
نکیسا ترابی نیا
،
سید محمد رضوی
،
شهرام شایان
،
زهرا حاتم زاده
،
محسن رییسی
چکیده
(266 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(90 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(10 دریافت)
بررسی تاثیر گروه درمانی بر میزان اضطراب دانشجویان پرستاری در بخش روانپزشکی بیمارستان یحیی نژاد بابل
ص. 225-230
نرگس رحمانی
،
کلثوم اکبر نتاج
،
آزاده کیاپور
،
حسین علی پور
چکیده
(266 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(114 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(32 دریافت)
رابطه تابآوری و سبکهای دلبستگی با خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بابل
ص. 231-238
فاطمه غفاری
،
زهرا فتوکیان
،
سیدجواد حسینی
،
آمنه محمودیان
چکیده
(251 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(80 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(11 دریافت)
رابطه هوش معنوی با اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک
ص. 239-247
بهمن توان
،
مهین قمی
،
زهرا مسلمی
،
حسن جعفری پور فردوسیه
،
سید عبدالله محمودی
،
اعظم مسلمی
چکیده
(308 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(127 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(20 دریافت)
تبیین تجربیات دانشجویان دندانپزشکی از آموزش در عرصه: یک مطالعه کیفی با استفاده از بازاندیشی
ص. 248-255
هاله ذکایی
،
مینا پاک خصال
،
امیررضا احمدی نیا
،
لیلا جویباری
چکیده
(223 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(111 دریافت)
نقد مقاله: جایگاه مطالعات آموزش پزشکی پژوهشگران ایرانی در بین تحقیقات آموزشی نمایه شده در پایگاه علمی وب آو ساینس
ص. 256-258
رسول معصومی
چکیده
(198 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(63 دریافت)
ارتباط گرایش به تفکرانتقادی با مهارت استدلال بالینی رزیدنتهای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 259-270
مهدی باقری
،
اطهر امید
،
محمود کهن
،
سید احمد محمدی کیا
چکیده
(199 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(70 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(14 دریافت)
ارائه مدل علی مؤلفههای تشکیلدهنده یادگیری ترکیبی و هوش هیجانی و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی
ص. 271-281
حسین نجفی
چکیده
(193 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(73 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(13 دریافت)
محاسبه هزینه تمام شده خدمات آموزشی دانشکده مدیریت و اطلاعرسانی پزشکی کرمان به روش هزینهیابی بر مبنای فعالیت
ص. 282-292
محمد تصون غلامحسینی
،
رضا گودرزی
،
علی نیکروش
،
فرزانه بیک زاده عباسی
چکیده
(189 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(60 دریافت)
تحلیل انتقادی گفتمان آموزش پزشکی: مطالعه موردیِ مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
ص. 293-304
علی نوروزی
،
علیرضا منجمی
چکیده
(180 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(55 دریافت)
آسیبشناسی فرآیندآمادگی دانشگاهها برای استقرار اعتباربخشی آموزشی مؤسسات و مراکز آموزشی درمانی(یک پژوهش کیفی)
ص. 305-315
مینومیترا چهرزاد
،
امیرحسین محمودی
،
کوروش فتحی واجارگاه
،
عباس خورشیدی
،
سید مهدی صمیمی اردستانی
چکیده
(142 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(55 دریافت)
مروری بر پزشکی روایتی: رویکردی نوآورانه در آموزش پزشکی
ص. 316-324
سعیده دریازاده
،
نیکو یمانی
،
رویا ملاباشی
،
پیمان ادیبی
چکیده
(203 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(79 دریافت)
توسعه یک مدل نرمافزاری جهت ارزشیابی اساتید با استفاده از رویکرد تصمیمگیری چند معیاره فازی مبتنی بر توافق گروهی
ص. 325-336
زهرا کشتکاران
،
زهره معینی
،
محمدرضا شوشتریان
،
مریم صدیق
،
ملیحه پورکیانی
،
راضیه ذوالقدر
،
زهره فرامرزیان
،
مونا آروینفر
،
راضیه رحمتی
،
سارا بستانی
چکیده
(137 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(55 دریافت)
مطلوبیت برنامهی تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی از منظر سیاستگذاری: مطالعه ترکیبی
ص. 337-346
جمیله آقاتبار رودباری
،
ترانه عنایتی
،
محمد صالحی
چکیده
(96 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(45 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(8 دریافت)
عوامل مؤثر بر انگیزش شغلی اعضای هیأتعلمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل: یک مطالعه کیفی
ص. 347-358
حسن عدالتخواه
،
زهرا تذکری
،
آسیه موحدپور
،
عبداله مهدوی
،
منصوره کریم اللهی
چکیده
(61 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(16 دریافت)
متغیرهای آموزشی و ویژگیهای روانشناختی دانشجویان به عنوان پیشبینهای مشروط شدن در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
ص. 359-370
عبدالحسین شکورنیا
،
مهدی تولا
،
مریم اسلمی
،
حسین الهام پور
چکیده
(81 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(42 دریافت)
عوامل بازدارنده استفاده از آموزش الکترونیک از دیدگاه دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
ص. 371-380
گلستان صیاح
،
سمیرا درخشانفرد
چکیده
(68 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(25 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(8 دریافت)
رضایت دانشجویان اتاق عمل از به کارگیری دانشجویان عرصه در تیم آموزش بالینی(طرح منتورشیپ)
ص. 382-384
مریم تولیت
،
مرضیه هلال بیرجندی
چکیده
(35 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(9 دریافت)
رضایتمندی دانشجویان پزشکی نسبت به برنامهی آموزشی دستیار اطلاعات بالینی
ص. 385-393
مرضیه طهماسبی
،
پیمان ادیبی
،
فیروزه زارع فراشبندی
،
ابوالفضل طاهری
،
احمد پاپی
،
علیرضا رحیمی
چکیده
(32 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(18 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(6 دریافت)
روایی سازه و روایی پیشبینیکننده ارزیابیهای حین دوره دستیاران طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی تهران
ص. 394-402
سجاد امیدی
،
هادی میرفضایلیان
،
جیران زبردست
،
آتوسا اخگر
،
محمد جلیلی
چکیده
(29 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(6 دریافت)
طراحی ابزارهای ارزیابی آموزش سرپایی دانشجویان پزشکی
ص. 403-409
علی حمزه زاده
،
سعیده غفاری فر
،
ابولقاسم امینی
چکیده
(33 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(11 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(3 دریافت)
سنجش و اعتباریابی عوامل مؤثر بر انتقال و اشتراک دانش بین اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران
ص. 410-423
نرگس قدسیان
،
فرزانه کیاراد
،
کمال درانی
،
حسین خنیفر
،
کمال درانی
چکیده
(27 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(0 دریافت)
نقش واسطهای راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در ارتباط بین هوش معنوی و پیشرفت تحصیلی
ص. 424-432
سپیده جعفری
،
زینب ملایی
چکیده
(28 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(10 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(0 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
>Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.36 seconds with 166 queries by YEKTAWEB 4006