You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML رابطه بین اخلاق حرفه‌ای و تعهد سازمانی با نقش میانجی عدالت سازمانی کارکنان حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی
امیر حسین محمد داوودی، مریم میلاد، شهرام شایان *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کلاس درس سنتی را فراموش کنیم: از رویکردهای مبتنی بر تکنولوژی صحیح استفاده کنیم
لیلی مصلی نژاد *، سعید عبداللهی فرد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ﺗﺠﺎرب اعضای هیأت‌علمی طب اورژانس از آموزش در محیط بالینی: مطالعه کیفی
مهدی باقری، اطهر امید *، محمود کهن
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش شبکه‌های اجتماعی بر اثربخشی آموزش حرفه‌ای پرستاران
وجیهه ظهورپرونده *، محمد اسدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تجارب دانشجویان، دانش آموختگان و اساتید اتاق عمل از برنامه آموزشی کارشناسی ناپیوسته اتاق عمل: یک مطالعه کیفی
سلیمان احمدی، لیلا ساداتی *، زهرا طیبی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آموزش مبتنی بر شبیه‌سازی در اتاق عمل: مطالعه مروری
مینا امیری، زهرا خادمیان *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رتبه‌بندی و مقایسه دانشگاه‌های استان مازندران در زمینه‌ی کارآفرینی دانشگاهی
حسین صمدی میارکلائی، حمزه صمدی میارکلائی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تعیین روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه عوامل تنش‌زای دانشجویان علوم پزشکی
مریم مریدی، گیتی ازگلی، نورالسادات کریمان، عباس عبادی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML به‌کارگیری مخازن سازمانی راهبردی برای ارتقای علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور
میثم داستانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تفکر در سطوح بالا: رویکرد ضروری در آموزش پرستاری
فرشته عراقیان مجرد *، اکرم ثناگو، لیلا جویباری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نیازهای آموزشی دانشجویان پرستاری جهت کار در مراکز مشاوره و درمان تخصصی اعتیاد
حبیب‌اله رضایی *، فردوسی رحیمی، نیکو یمانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارائه مدلی برای ارتقای اشتیاق تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی
مهراندخت نکاوند، پریوش جعفری *، حمید رضا آراسته
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزشیابی برنامه‌های توانمندسازی اعضای هیأت‌علمی در آموزش علوم پزشکی: مطالعه مروری
مهلا سلاجقه، عظیم میرزازاده، رقیه گندمکار *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش جنسیت و رشته تحصیلی در نمرات شرکت‌کنندگان در آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (MHLE)
مجتبی کرباسی، حسین براتی *، منیژه یوحنایی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تبیین دیدگاه دستیاران روانپزشکی در مورد آزمایشگاه مداخلات ابزاری در روانپزشکی: یک مطالعه‌ی کیفی
مصطفی نجفی، فریبا جوکار *، رویا ملاباشی، مهسا وهمن
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر عملکرد‌های آموزشی در روند اجتماعی شدن حرفه‌ای دانشجویان پرستاری: یک مطالعه مروری
فریبا حسین زادگان، مولود رادفر *، سعدی میهن دوست
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آینده‌نگاری ضرورتی اساسی برای تحقق مرجعیت علمی در آموزش علوم پزشکی
ماندانا صاحب زاده *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML میزان مواجهات کارآموزان پزشکی با مهارت‌های بالینی مورد انتظار و مقایسه با حداقل‌های تعیین شده
امید یقینی، نیکو یمانی، سعیده دریازاده، مهدی برزگر، علی صادقی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر شبیه‌سازی محیط اتاق عمل بر میزان اضطراب پنهان دانشجویان در طی کارآموزی در اتاق عمل
عباسعلی ابراهیمیان، فاطمه کوهساریان *، نفیسه رضوانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقدی بر مقاله"ارزیابی مدل ساختاری رابطه عملکرد خانواده و بدرفتاری والدین با پیشرفت تحصیلی فرزندان: نقش میانجی کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی"
محسن ادیب حاج باقری *، عفت امین الرعایایی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بازده اقتصادی مورد انتظار دانشجویان پزشکی از تحصیل دوره پزشکی عمومی و دوره تخصص پزشکی
مریم معینی، مسیح صبوری، زهرا محمدی خشویی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رویکردهای یادگیری دانشجویان کارشناسی پرستاری و مامایی: مطالعه طولی
محمدرضا یزدانخواه‌فرد، سحر غلامی باروقی *، مسعود بحرینی، کامران میرزایی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مؤلفه‌های توسعه حرفه‌ای مدیران گروه‌های آموزشی علوم پزشکی: مرور سیستماتیک و فرا تحلیل مطالعات
ماندانا جوانک *، خدایار ابیلی، جواد پورکریمی، سید کامران سلطانی عربشاهی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه دانشجویان پزشکی نسبت به معرفی توانمندی‌های مورد انتظار در برنامه درسی مبتنی بر پیامد
محبوبه خباز مافی نژاد، عظیم میرزازاده *، بردیا خسروی، مریم علیزاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزشیابی دوره کارشناسی ارشد پرستاری مراقبت‌های ویژه نوزادان بر اساس الگوی CIPP در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
زینب همتی، علیرضا ایرج پور، مریم اله بخشیان، مریم ورزش نژاد، مهشید عبدی شهشهانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML یادگیری ترکیبی و کلاس معکوس راه‌کاری برای کارآفرینی سلامت
رضا سپهوند، سید علی حزنی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML استفاده از فرمول کوکران برای بررسی معناداری قبولی یا مردودی دانشجویان
خاطره عنبری، سیّدامیریاسین احمدی *، سبحان رضائیان، توماج سابوته، راضیه شیرزادگان، نجمه پیرزاد روزبهانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه دانشجویان پزشکی در مورد پیامدهای یادگیری و انگیزشی استفاده از بیمار واقعی به‌جای سناریوی کتبی
سمیرا آل‌سعیدی، سمیرا رجایی، سعیدرضا مهرپور، مریم علیزاده *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نگرش دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه تبریز نسبت به یادگیری مادام‌العمر
فیروز محمودی *، کریمه آزرمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه‌ی بین عوامل استرس‌زای دانشجویی و تعلل‌ورزی در دانشجویان ساکن خوابگاه
بیرام بی بی بیات *، حمید صالحی نیا
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر روش‌های شناختی-رفتاری و وجودی در کاهش اضطراب امتحان دانشجویان پرستاری
حسین قمری گیوی، رقیه علی زاده، آرزو مجرد *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آیا حرفه‌ای‌گرایی در پزشکی را می‌توان آموزش داد؟ مروری بر متون
شهناز شوشتری زاده، علیرضا یوسفی *، نرگس کشتی آرای
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML معیارهای تدریس اثربخش از دیدگاه اساتید و دانشجویان و میزان کاربست آن در فرایند آموزشی
داود طهماسب‌زاده شیخلار *، اسکندر فتحی‌آذر، وحیده جعفریان، ملیکا همراه‌زاده، قاسم زیلابی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل مؤثر بر غیبت از کلاس درس از دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
عظیم میرزازاده، مهدی امینیان، مریم علیزاده *، عرفان صاحبالزمانی، شیما سبزی علی آبادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کیفیت خدمات آموزشی دانشکده داروسازی اصفهان از دیدگاه دانشجویان
سجاد اسماعیلی، سینا مقصودی، محمود اعتباری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزشیابی دانشجویان از تدریس اساتید در اوایل ترم و تأثیر آن بر نتایج ارزشیابی اساتید در پایان ترم
هایده هورسان، رزا هورسان *، سولماز روشندل، مهراندخت نکاوند
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ضرورت بازبینی درس ویروس‌شناسی از دیدگاه دانشجویان رشته‌های پزشکی و علوم آزمایشگاهی
فرانک خلجی مقیم، امیر صادقی، هما خجسته فر، فاطمه فدائی، محمد ابراهیم غفاری، فرید عزیزی جلیلیان *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه روش تدریس کاوشگری با روحیه پژوهشگری در بین دانشجویان رشته پرستاری
داود طهماسب‌زاده شیخلار *، صدیقه محمدزاده، سریه علیپور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی برنامه درسی کارشناسی ارشد رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی از دیدگاه دانش‌آموختگان رشته در راستای آموزش پاسخ‌گو
سمیه حسینی راد *، لیلا معصومی، حسین وکیلی مفرد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ساختار گزارش صبحگاهی در گروه‌های اصلی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بر اساس استانداردهای ملی موقعیت‌های آموزش بالینی
فیروزه مجیدی *، افسانه ملک‌پور، مجید شیرانی، معصومه معزی، نجمه مجیدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML سبک‌های یادگیری دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی براساس پرسشنامه وارک (VARK)
معصومه مهدی پور *، حامد مرتضوی، جواد یزدانی، سمیه داستان پور، مهشید نامداری، مینا مرادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عرصه‌های آموزش بالینی گروه‌های بزرگ از دیدگاه کارآموزان پزشکی عمومی دانشکده‌ی پزشکی اصفهان
علی طالبی، مریم آویژگان *، محسن میدانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML خودکارآمدی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
محمدرضا میری، حمید صالحی نیا، مریم بهلگردی، اسما طیوری، امیر طیوری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تحلیل تأثیر ابعاد مدل ویژگی‌های شغلی در ایجاد و توسعه انگیزش شغلی اعضای هیأت‌علمی
عباس ثابت، حسین یدالهی خالص، سعید رازقی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML برنامه درسی زبان تخصصی دانشکده پزشکی از دیدگاه دانشجویان و اساتید
رضا ترابی، احمد معین زاده *، داریوش نژادانصاری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML گزارش تجربه ایجاد شبکه همکاری و هم‌افزایی علمی و آموزشی بین ایران و افغانستان برای توسعه آموزش پزشکی: تجربه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
احمد آموزشی، کاظم قائمی، فرشید عابدی، نرگس حکمتی، مهیار محمدی فر، محمود گنجی فرد، فاطمه مهدی زاده، زهرا آموزشی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مطالعه تأثیر آموزش مهارت‌های دیالوژیکی به اعضای هیأت‌علمی بر عملکرد تدریس اثربخش آنها
حسن اسلامیان *، سید ابراهیم میرشاه جعفری، محمدرضا نیستانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تعریف تحلیلی مفهوم "صلاحیت"
شهرام یزدانی، سمیه اکبری فارمد *، آرزو فرج پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آیا می‌توان از آزمون پازل جامع (CIP) در سنجش استدلال بالینی دانشجویان پرستاری استفاده کرد؟
علی اصغر جسمی، لیلا جویباری *، اکرم ثناگو
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تجربه‌های متخصصین پزشکی در ارتباط با تصمیم‌گیری در موقعیت‌های دشوار اخلاقی
اطهر امید، نیکو یمانی، فرحناز کمالی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اولویت‌بندی ابعاد استقلال دانشگاهی از دیدگاه خبرگان دانشگاهی
طاهره آقامیرزایی محلی، خدیجه بریمانی، جمیله آقاتبار رودباری، وحید فلاح *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر ارزشیابی به روش آسکی بر یادگیری، رضایت و اضطراب امتحان در دانشجویان پرستاری: مطالعه‌ی مروری
محسن ادیب حاج باقری *، ملیحه یزدانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی مدل ساختاری رابطه عملکرد خانواده و بدرفتاری والدین با پیشرفت تحصیلی فرزندان: نقش میانجی کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی
کوروش محمدی، علی محمد رضایی *، محمد علی محمدی فر، سیاوش طالع‌پسند
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML خودکارآمدی پژوهش و خودکارآمدی تصمیم‌گیری حرفه‌ای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ ارائه یک مدل تبیینی
مریم شفیعی، قاسم سلیمی، مهدی محمدی *، زینب مختاری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر به‌کارگیری روش آموزشی کلاس درس معکوس بر گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری
شادی دهقان زاده *، فاطمه جعفرآقایی، حمید خردادی آستانه
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مدل علی روابط سبک‌های مدیریت کلاس با بهزیستی تحصیلی با توجه به نقش واسطه‌ای سرمایه‌های روان‌شناختی
احمد رستگار *، محمد حسن صیف، راحله مالکی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه اکتشافی بین عقاید معرفت‌شناختی و یادگیری خودراهبر در بین دانشجویان پرستاری
محمدعلی نادی *، نزهت الزمان مشفقی، مرتضی امینی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML یک چالش جدی برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ نیاز سنجی رشته مقاطع علوم پزشکی در کشور
اسماعیل اکبری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رباتی که در آزمون پزشکی قبول شد!
سیده زهرا نهاردانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آموزش دانشجویان پزشکی: مقایسه دو روش آموزش مبتنی بر کامپیوتر و سخنرانی
پیمان متقی، آرش نجیمی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education