[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بانکها و نمایه نامه ها ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
AWT IMAGE
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML آموزش دانشجویان پزشکی: مقایسه دو روش آموزش مبتنی بر کامپیوتر و سخنرانی
پیمان متقی، آرش نجیمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رباتی که در آزمون پزشکی قبول شد!
سیده زهرا نهاردانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML یک چالش جدی برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ نیاز سنجی رشته مقاطع علوم پزشکی در کشور
اسماعیل اکبری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه اکتشافی بین عقاید معرفت‌شناختی و یادگیری خودراهبر در بین دانشجویان پرستاری
محمدعلی نادی ، نزهت الزمان مشفقی، مرتضی امینی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مدل علی روابط سبک‌های مدیریت کلاس با بهزیستی تحصیلی با توجه به نقش واسطه‌ای سرمایه‌های روان‌شناختی
احمد رستگار ، محمد حسن صیف، راحله مالکی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر به‌کارگیری روش آموزشی کلاس درس معکوس بر گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری
شادی دهقان زاده ، فاطمه جعفرآقایی، حمید خردادی آستانه
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML خودکارآمدی پژوهش و خودکارآمدی تصمیم‌گیری حرفه‌ای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ ارائه یک مدل تبیینی
مریم شفیعی، قاسم سلیمی، مهدی محمدی ، زینب مختاری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی مدل ساختاری رابطه عملکرد خانواده و بدرفتاری والدین با پیشرفت تحصیلی فرزندان: نقش میانجی کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی
کوروش محمدی، علی محمد رضایی ، محمد علی محمدی فر، سیاوش طالع‌پسند
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر ارزشیابی به روش آسکی بر یادگیری، رضایت و اضطراب امتحان در دانشجویان پرستاری: مطالعه‌ی مروری
محسن ادیب حاج باقری ، ملیحه یزدانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اولویت‌بندی ابعاد استقلال دانشگاهی از دیدگاه خبرگان دانشگاهی
طاهره آقامیرزایی محلی، خدیجه بریمانی، جمیله آقاتبار رودباری، وحید فلاح
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تجربه‌های متخصصین پزشکی در ارتباط با تصمیم‌گیری در موقعیت‌های دشوار اخلاقی
اطهر امید، نیکو یمانی، فرحناز کمالی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آیا می‌توان از آزمون پازل جامع (CIP) در سنجش استدلال بالینی دانشجویان پرستاری استفاده کرد؟
علی اصغر جسمی، لیلا جویباری ، اکرم ثناگو
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تعریف تحلیلی مفهوم "صلاحیت"
شهرام یزدانی، سمیه اکبری فارمد ، آرزو فرج پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مطالعه تأثیر آموزش مهارت‌های دیالوژیکی به اعضای هیأت‌علمی بر عملکرد تدریس اثربخش آنها
حسن اسلامیان ، سید ابراهیم میرشاه جعفری، محمدرضا نیستانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML گزارش تجربه ایجاد شبکه همکاری و هم‌افزایی علمی و آموزشی بین ایران و افغانستان برای توسعه آموزش پزشکی: تجربه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
احمد آموزشی، کاظم قائمی، فرشید عابدی، نرگس حکمتی، مهیار محمدی فر، محمود گنجی فرد، فاطمه مهدی زاده، زهرا آموزشی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML برنامه درسی زبان تخصصی دانشکده پزشکی از دیدگاه دانشجویان و اساتید
رضا ترابی، احمد معین زاده ، داریوش نژادانصاری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تحلیل تأثیر ابعاد مدل ویژگی‌های شغلی در ایجاد و توسعه انگیزش شغلی اعضای هیأت‌علمی
عباس ثابت، حسین یدالهی خالص، سعید رازقی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML خودکارآمدی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
محمدرضا میری، حمید صالحی نیا، مریم بهلگردی، اسما طیوری، امیر طیوری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عرصه‌های آموزش بالینی گروه‌های بزرگ از دیدگاه کارآموزان پزشکی عمومی دانشکده‌ی پزشکی اصفهان
علی طالبی، مریم آویژگان ، محسن میدانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML سبک‌های یادگیری دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی براساس پرسشنامه وارک (VARK)
معصومه مهدی پور ، حامد مرتضوی، جواد یزدانی، سمیه داستان پور، مهشید نامداری، مینا مرادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ساختار گزارش صبحگاهی در گروه‌های اصلی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بر اساس استانداردهای ملی موقعیت‌های آموزش بالینی
فیروزه مجیدی ، افسانه ملک‌پور، مجید شیرانی، معصومه معزی، نجمه مجیدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی برنامه درسی کارشناسی ارشد رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی از دیدگاه دانش‌آموختگان رشته در راستای آموزش پاسخ‌گو
سمیه حسینی راد ، لیلا معصومی، حسین وکیلی مفرد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه روش تدریس کاوشگری با روحیه پژوهشگری در بین دانشجویان رشته پرستاری
داود طهماسب‌زاده شیخلار ، صدیقه محمدزاده، سریه علیپور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ضرورت بازبینی درس ویروس‌شناسی از دیدگاه دانشجویان رشته‌های پزشکی و علوم آزمایشگاهی
فرانک خلجی مقیم، امیر صادقی، هما خجسته فر، فاطمه فدائی، محمد ابراهیم غفاری، فرید عزیزی جلیلیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزشیابی دانشجویان از تدریس اساتید در اوایل ترم و تأثیر آن بر نتایج ارزشیابی اساتید در پایان ترم
هایده هورسان، رزا هورسان ، سولماز روشندل، مهراندخت نکاوند
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کیفیت خدمات آموزشی دانشکده داروسازی اصفهان از دیدگاه دانشجویان
سجاد اسماعیلی، سینا مقصودی، محمود اعتباری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل مؤثر بر غیبت از کلاس درس از دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
عظیم میرزازاده، مهدی امینیان، مریم علیزاده ، عرفان صاحبالزمانی، شیما سبزی علی آبادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML معیارهای تدریس اثربخش از دیدگاه اساتید و دانشجویان و میزان کاربست آن در فرایند آموزشی
داود طهماسب‌زاده شیخلار ، اسکندر فتحی‌آذر، وحیده جعفریان، ملیکا همراه‌زاده، قاسم زیلابی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آیا حرفه‌ای‌گرایی در پزشکی را می‌توان آموزش داد؟ مروری بر متون
شهناز شوشتری زاده، علیرضا یوسفی ، نرگس کشتی آرای
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر روش‌های شناختی-رفتاری و وجودی در کاهش اضطراب امتحان دانشجویان پرستاری
حسین قمری گیوی، رقیه علی زاده، آرزو مجرد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه‌ی بین عوامل استرس‌زای دانشجویی و تعلل‌ورزی در دانشجویان ساکن خوابگاه
بیرام بی بی بیات ، حمید صالحی نیا
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نگرش دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه تبریز نسبت به یادگیری مادام‌العمر
فیروز محمودی ، کریمه آزرمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 0 queries by