You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
رابطه بین اخلاق حرفهای و تعهد سازمانی با نقش میانجی عدالت سازمانی کارکنان حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی امیر حسین محمد داوودی، مریم میلاد، شهرام شایان
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
کلاس درس سنتی را فراموش کنیم: از رویکردهای مبتنی بر تکنولوژی صحیح استفاده کنیم لیلی مصلی نژاد
*، سعید عبداللهی فرد
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ﺗﺠﺎرب اعضای هیأتعلمی طب اورژانس از آموزش در محیط بالینی:
مطالعه کیفی
مهدی باقری، اطهر امید
*، محمود کهن
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقش شبکههای اجتماعی بر اثربخشی آموزش حرفهای پرستاران وجیهه ظهورپرونده
*، محمد اسدی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تجارب دانشجویان، دانش آموختگان و اساتید اتاق عمل از برنامه آموزشی کارشناسی ناپیوسته اتاق عمل: یک مطالعه کیفی سلیمان احمدی، لیلا ساداتی
*، زهرا طیبی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رتبهبندی و مقایسه دانشگاههای استان مازندران در زمینهی کارآفرینی دانشگاهی حسین صمدی میارکلائی، حمزه صمدی میارکلائی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تعیین روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه عوامل تنشزای دانشجویان علوم پزشکی مریم مریدی، گیتی ازگلی، نورالسادات کریمان، عباس عبادی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بهکارگیری مخازن سازمانی راهبردی برای ارتقای علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور میثم داستانی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تفکر در سطوح بالا: رویکرد ضروری در آموزش پرستاری فرشته عراقیان مجرد
*، اکرم ثناگو، لیلا جویباری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نیازهای آموزشی دانشجویان پرستاری جهت کار در مراکز مشاوره و درمان تخصصی اعتیاد حبیباله رضایی
*، فردوسی رحیمی، نیکو یمانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارائه مدلی برای ارتقای اشتیاق تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی مهراندخت نکاوند، پریوش جعفری
*، حمید رضا آراسته
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزشیابی برنامههای توانمندسازی اعضای هیأتعلمی در آموزش علوم پزشکی: مطالعه مروری مهلا سلاجقه، عظیم میرزازاده، رقیه گندمکار
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقش جنسیت و رشته تحصیلی در نمرات شرکتکنندگان در آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (MHLE) مجتبی کرباسی، حسین براتی
*، منیژه یوحنایی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تبیین دیدگاه دستیاران روانپزشکی در مورد آزمایشگاه مداخلات ابزاری در روانپزشکی: یک مطالعهی کیفی مصطفی نجفی، فریبا جوکار
*، رویا ملاباشی، مهسا وهمن
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر عملکردهای آموزشی در روند اجتماعی شدن حرفهای دانشجویان پرستاری: یک مطالعه مروری فریبا حسین زادگان، مولود رادفر
*، سعدی میهن دوست
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آیندهنگاری ضرورتی اساسی برای تحقق مرجعیت علمی در آموزش علوم پزشکی ماندانا صاحب زاده
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
میزان مواجهات کارآموزان پزشکی با مهارتهای بالینی مورد انتظار و مقایسه با حداقلهای تعیین شده امید یقینی، نیکو یمانی، سعیده دریازاده، مهدی برزگر، علی صادقی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر شبیهسازی محیط اتاق عمل بر میزان اضطراب پنهان دانشجویان در طی کارآموزی در اتاق عمل عباسعلی ابراهیمیان، فاطمه کوهساریان
*، نفیسه رضوانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقدی بر مقاله"ارزیابی مدل ساختاری رابطه عملکرد خانواده و بدرفتاری والدین با پیشرفت تحصیلی فرزندان: نقش میانجی کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی" محسن ادیب حاج باقری
*، عفت امین الرعایایی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بازده اقتصادی مورد انتظار دانشجویان پزشکی از تحصیل دوره پزشکی عمومی و دوره تخصص پزشکی مریم معینی، مسیح صبوری، زهرا محمدی خشویی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رویکردهای یادگیری دانشجویان کارشناسی پرستاری و مامایی: مطالعه طولی محمدرضا یزدانخواهفرد، سحر غلامی باروقی
*، مسعود بحرینی، کامران میرزایی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مؤلفههای توسعه حرفهای مدیران گروههای آموزشی علوم پزشکی: مرور سیستماتیک و فرا تحلیل مطالعات ماندانا جوانک
*، خدایار ابیلی، جواد پورکریمی، سید کامران سلطانی عربشاهی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
دیدگاه دانشجویان پزشکی نسبت به معرفی توانمندیهای مورد انتظار در برنامه درسی مبتنی بر پیامد محبوبه خباز مافی نژاد، عظیم میرزازاده
*، بردیا خسروی، مریم علیزاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزشیابی دوره کارشناسی ارشد پرستاری مراقبتهای ویژه نوزادان بر اساس الگوی CIPP در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان زینب همتی، علیرضا ایرج پور، مریم اله بخشیان، مریم ورزش نژاد، مهشید عبدی شهشهانی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
یادگیری ترکیبی و کلاس معکوس راهکاری برای کارآفرینی سلامت رضا سپهوند، سید علی حزنی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
استفاده از فرمول کوکران برای بررسی معناداری قبولی یا مردودی دانشجویان خاطره عنبری، سیّدامیریاسین احمدی
*، سبحان رضائیان، توماج سابوته، راضیه شیرزادگان، نجمه پیرزاد روزبهانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
دیدگاه دانشجویان پزشکی در مورد پیامدهای یادگیری و انگیزشی استفاده از بیمار واقعی بهجای سناریوی کتبی سمیرا آلسعیدی، سمیرا رجایی، سعیدرضا مهرپور، مریم علیزاده
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نگرش دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه تبریز نسبت به یادگیری مادامالعمر فیروز محمودی
*، کریمه آزرمی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رابطهی بین عوامل استرسزای دانشجویی و تعللورزی در دانشجویان ساکن خوابگاه بیرام بی بی بیات
*، حمید صالحی نیا
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر روشهای شناختی-رفتاری و وجودی در کاهش اضطراب امتحان دانشجویان پرستاری حسین قمری گیوی، رقیه علی زاده، آرزو مجرد
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آیا حرفهایگرایی در پزشکی را میتوان آموزش داد؟ مروری بر متون شهناز شوشتری زاده، علیرضا یوسفی
*، نرگس کشتی آرای
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
معیارهای تدریس اثربخش از دیدگاه اساتید و دانشجویان و میزان کاربست آن در فرایند آموزشی داود طهماسبزاده شیخلار
*، اسکندر فتحیآذر، وحیده جعفریان، ملیکا همراهزاده، قاسم زیلابی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
عوامل مؤثر بر غیبت از کلاس درس از دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران عظیم میرزازاده، مهدی امینیان، مریم علیزاده
*، عرفان صاحبالزمانی، شیما سبزی علی آبادی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
کیفیت خدمات آموزشی دانشکده داروسازی اصفهان از دیدگاه دانشجویان سجاد اسماعیلی، سینا مقصودی، محمود اعتباری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزشیابی دانشجویان از تدریس اساتید در اوایل ترم و تأثیر آن بر نتایج ارزشیابی اساتید در پایان ترم هایده هورسان، رزا هورسان
*، سولماز روشندل، مهراندخت نکاوند
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ضرورت بازبینی درس ویروسشناسی از دیدگاه دانشجویان رشتههای پزشکی و علوم آزمایشگاهی فرانک خلجی مقیم، امیر صادقی، هما خجسته فر، فاطمه فدائی، محمد ابراهیم غفاری، فرید عزیزی جلیلیان
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رابطه روش تدریس کاوشگری با روحیه پژوهشگری در بین دانشجویان رشته پرستاری داود طهماسبزاده شیخلار
*، صدیقه محمدزاده، سریه علیپور
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی برنامه درسی کارشناسی ارشد رشته کتابداری و اطلاعرسانی پزشکی از دیدگاه دانشآموختگان رشته در راستای آموزش پاسخگو سمیه حسینی راد
*، لیلا معصومی، حسین وکیلی مفرد
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ساختار گزارش صبحگاهی در گروههای اصلی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بر اساس استانداردهای ملی موقعیتهای آموزش بالینی فیروزه مجیدی
*، افسانه ملکپور، مجید شیرانی، معصومه معزی، نجمه مجیدی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
سبکهای یادگیری دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی براساس پرسشنامه وارک (VARK) معصومه مهدی پور
*، حامد مرتضوی، جواد یزدانی، سمیه داستان پور، مهشید نامداری، مینا مرادی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
عرصههای آموزش بالینی گروههای بزرگ از دیدگاه کارآموزان پزشکی عمومی دانشکدهی پزشکی اصفهان علی طالبی، مریم آویژگان
*، محسن میدانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
خودکارآمدی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند محمدرضا میری، حمید صالحی نیا، مریم بهلگردی، اسما طیوری، امیر طیوری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تحلیل تأثیر ابعاد مدل ویژگیهای شغلی در ایجاد و توسعه انگیزش شغلی اعضای هیأتعلمی عباس ثابت، حسین یدالهی خالص، سعید رازقی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
برنامه درسی زبان تخصصی دانشکده پزشکی از دیدگاه دانشجویان و اساتید رضا ترابی، احمد معین زاده
*، داریوش نژادانصاری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
گزارش تجربه
ایجاد شبکه همکاری و همافزایی علمی و آموزشی بین ایران و افغانستان برای توسعه آموزش پزشکی: تجربه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
احمد آموزشی، کاظم قائمی، فرشید عابدی، نرگس حکمتی، مهیار محمدی فر، محمود گنجی فرد، فاطمه مهدی زاده، زهرا آموزشی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مطالعه تأثیر آموزش مهارتهای دیالوژیکی به اعضای هیأتعلمی بر عملکرد تدریس اثربخش آنها حسن اسلامیان
*، سید ابراهیم میرشاه جعفری، محمدرضا نیستانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آیا میتوان از آزمون پازل جامع (CIP) در سنجش استدلال بالینی دانشجویان پرستاری استفاده کرد؟ علی اصغر جسمی، لیلا جویباری
*، اکرم ثناگو
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تجربههای متخصصین پزشکی در ارتباط با تصمیمگیری در موقعیتهای دشوار اخلاقی اطهر امید، نیکو یمانی، فرحناز کمالی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
اولویتبندی ابعاد استقلال دانشگاهی از دیدگاه خبرگان دانشگاهی طاهره آقامیرزایی محلی، خدیجه بریمانی، جمیله آقاتبار رودباری، وحید فلاح
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر ارزشیابی به روش آسکی بر یادگیری، رضایت و اضطراب امتحان در دانشجویان پرستاری: مطالعهی مروری محسن ادیب حاج باقری
*، ملیحه یزدانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی مدل ساختاری رابطه عملکرد خانواده و بدرفتاری والدین با پیشرفت تحصیلی فرزندان: نقش میانجی کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی کوروش محمدی، علی محمد رضایی
*، محمد علی محمدی فر، سیاوش طالعپسند
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
خودکارآمدی پژوهش و خودکارآمدی تصمیمگیری حرفهای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ ارائه یک مدل تبیینی مریم شفیعی، قاسم سلیمی، مهدی محمدی
*، زینب مختاری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر بهکارگیری روش آموزشی کلاس درس معکوس بر گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری شادی دهقان زاده
*، فاطمه جعفرآقایی، حمید خردادی آستانه
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مدل علی روابط سبکهای مدیریت کلاس با بهزیستی تحصیلی با توجه به نقش واسطهای سرمایههای روانشناختی احمد رستگار
*، محمد حسن صیف، راحله مالکی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رابطه اکتشافی بین عقاید معرفتشناختی و یادگیری خودراهبر در بین دانشجویان پرستاری محمدعلی نادی
*، نزهت الزمان مشفقی، مرتضی امینی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
یک چالش جدی برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ نیاز سنجی رشته مقاطع علوم پزشکی در کشور اسماعیل اکبری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آموزش دانشجویان پزشکی: مقایسه دو روش آموزش مبتنی بر کامپیوتر و سخنرانی پیمان متقی، آرش نجیمی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)