You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML نقد مقاله:راه‌کارهای ارتقای طرح منتورشیپ: مطالعه کیفی
فرشته عراقیان مجرد، حمید صالحی‌نیا، لیلا جویباری *، اکرم ثناگو
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اهمیت ارزشیابی اساتید از دیدگاه دانشجویان؛ ضرورتی فراموش شده
سید علیرضا جوادی نیا *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر ارزشیابی تکوینی بر میزان یادگیری دروس آناتومی و بافت‌شناسی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
روشنک ابوترابی، بتول هاشمی بنی، مرضیه عسکری مقدم *، عباس قاری علویجه
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مشکلات شایع در رفرنس‌نویسی مقالات ارسال شده به مجله ایرانی آموزش پزشکی
حبیب‌اله رضایی *، آزاده داوری‌پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رگرسیون خطی، نرمال بودن توزیع مقادیر خطا یا نرمال بودن توزیع متغیر وابسته؟
رضا بهنام‌فر *، اعظم راستی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کیفیت خدمات آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی کرمان بر اساس مدل سروکوال
مریم خاندان *، عصمت نوحی، سکینه سبزواری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه ادراک عدالت از سیستم ارزیابی عملکرد با رفتار شهروندی و تعهد سازمانی پرستاران
محمد حسین عباس نژاد، علی مهداد *، محمد اسدپور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML راه‌کارهای مناسب توانمندسازی اساتید پزشکی در حوزه آموزش از نظر اعضای هیأت‌علمی دانشکده پزشکی مشهد
حسین کریمی مونقی، فیروزه مجیدی *، عباس مکارم، علی عمادزاده، علی شعیبی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش آمادگی خودراهبری در یادگیری و گرایش به تفکر انتقادی در تعامل دانشجویان در محیط آموزش تلفیقی
علی اکبر عجم *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آمادگی برای تغییر کارورزان پزشکی در زمینه خود ارزیابی صلاحیت‌های بالینی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
علی عمادزاده، سمیه علیزاده *، حسین کریمی مونقی، لیدا جراحی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML فنون مدیریت کلاس: راهنمایی برای اداره کردن کلاس درس
حبیب اله رضایی، فریبا حقانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی یک درس در دو نوع ورودی دولتی و خودگردان
مهدی نعمت بخش *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نیازهای آموزشی مسؤولین اجرایی واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از قوانین و مقررات اداری
علیرضا یوسفی، سعید ولی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رضایت‌مندی دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ارزشیابی بالینی به روش دفترچه ثبت مهارت‌های بالینی (Log Book)
مرضیه اسدی لاری، زینب مشفقی *، سیده مرضیه شهپری، فردوس محمد علیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش تعلل‌ورزی و خود تنظیمی انگیزشی در پیش‌بینی اشتیاق تحصیلی دانشجویان
مسلم عباسی، شهریار درگاهی، ذبیح پیرانی *، فرزانه بنیادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML راه‌کارهای ارتقای طرح منتور شیپ: مطالعه کیفی
حشمت اله حیدری، شهین رئوفی، عزیز کامران *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تبیین ظرفیت و فرهنگ کارآفرینانه در دانشگاه علوم پزشکی بابل از طریق روش تحلیل فازی
حسین صمدی میارکلائی *، حمزه صمدی میارکلایی، حسنعلی آقاجانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقد مقاله: مقایسه پیشرفت تحصیلی در تدریس به روش سخنرانی و یادگیری مبتنی بر مسأله در دانشجویان پزشکی: یک مرور نظام‌مند
مرتضی عرب زوزنی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آموزش مبتنی بر سیستم در علوم پزشکی: ضروری اما فراموش شده
حسین کریمی مونقی، طیبه پورغزنین *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقد مقاله: راهنمای استفاده از آزمون‌های آماری در مطالعات مداخله‌ای
سلمان خزایی، عبدالله محمدیان هفشجانی، حمید صالحی نیا *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نکاتی جهت افزایش کیفیت گزارش‌دهی مطالعات مداخله‌ای
سلمان خزایی، عبدالله محمدیان هفشجانی، حمید صالحی نیا *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل مؤثر بر نمرات ارزشیابی اساتید از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان
احمد وهابی *، سمیه رحمانی، شیوا رستمی، بشری وهابی، مبین حسینی، دائم روشنی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ابزار ارزشیابی بالینی دانشجویان اتاق عمل: تدوین و سنجش روایی و پایایی
سمیه محمدی، مریم تولیت، مصطفی روشن زاده *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه رضایت‌مندی دانشجویان کارشناسی پرستاری در دو روش آموزش از طریق لوح فشرده و آموزش سنتی
میترا خوبی، مجید احمدی هدایت *، نورالدین محمدی، سرور پرویزی، حمید حقانی، فاطمه ایزدی بیدانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزشیابی تغییرات چیدمان دوره علوم پایه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: دیدگاه دانشجویان
زهرا تیموری جروکانی، وحید عشوریون *، سارا مظفرپور، سلیمه سیروس
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه خودکارآمدی تحصیلی با استرس ادراک شده، راهبردهای مقابله‌ای و حمایت‌های اجتماعی ادراک شده در دانشجویان دانشگاه گیلان
سجاد سعادت *، فرهاد اصغری، رضوان السادات جزایری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education