You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
نقد مقاله:راهکارهای ارتقای طرح منتورشیپ: مطالعه کیفی فرشته عراقیان مجرد، حمید صالحینیا، لیلا جویباری
*، اکرم ثناگو
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
اهمیت ارزشیابی اساتید از دیدگاه دانشجویان؛ ضرورتی فراموش شده سید علیرضا جوادی نیا
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر ارزشیابی تکوینی بر میزان یادگیری دروس آناتومی و بافتشناسی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روشنک ابوترابی، بتول هاشمی بنی، مرضیه عسکری مقدم
*، عباس قاری علویجه
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مشکلات شایع در رفرنسنویسی مقالات ارسال شده به مجله ایرانی آموزش پزشکی حبیباله رضایی
*، آزاده داوریپور
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رگرسیون خطی، نرمال بودن توزیع مقادیر خطا یا نرمال بودن توزیع متغیر وابسته؟ رضا بهنامفر
*، اعظم راستی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
کیفیت خدمات آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی کرمان بر اساس مدل سروکوال مریم خاندان
*، عصمت نوحی، سکینه سبزواری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رابطه ادراک عدالت از سیستم ارزیابی عملکرد با رفتار شهروندی و تعهد سازمانی پرستاران محمد حسین عباس نژاد، علی مهداد
*، محمد اسدپور
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
راهکارهای مناسب توانمندسازی اساتید پزشکی در حوزه آموزش از نظر اعضای هیأتعلمی دانشکده پزشکی مشهد حسین کریمی مونقی، فیروزه مجیدی
*، عباس مکارم، علی عمادزاده، علی شعیبی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقش آمادگی خودراهبری در یادگیری و گرایش به تفکر انتقادی در تعامل دانشجویان در محیط آموزش تلفیقی علی اکبر عجم
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آمادگی برای تغییر کارورزان پزشکی در زمینه خود ارزیابی صلاحیتهای بالینی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد علی عمادزاده، سمیه علیزاده
*، حسین کریمی مونقی، لیدا جراحی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نیازهای آموزشی مسؤولین اجرایی واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از قوانین و مقررات اداری علیرضا یوسفی، سعید ولی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رضایتمندی دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ارزشیابی بالینی به روش دفترچه ثبت مهارتهای بالینی (Log Book) مرضیه اسدی لاری، زینب مشفقی
*، سیده مرضیه شهپری، فردوس محمد علیان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقش تعللورزی و خود تنظیمی انگیزشی در پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانشجویان مسلم عباسی، شهریار درگاهی، ذبیح پیرانی
*، فرزانه بنیادی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
راهکارهای ارتقای طرح منتور شیپ: مطالعه کیفی حشمت اله حیدری، شهین رئوفی، عزیز کامران
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تبیین ظرفیت و فرهنگ کارآفرینانه در دانشگاه علوم پزشکی بابل از طریق روش تحلیل فازی حسین صمدی میارکلائی
*، حمزه صمدی میارکلایی، حسنعلی آقاجانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقد مقاله: مقایسه پیشرفت تحصیلی در تدریس به روش سخنرانی و یادگیری مبتنی بر مسأله در دانشجویان پزشکی: یک مرور نظاممند مرتضی عرب زوزنی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آموزش مبتنی بر سیستم در علوم پزشکی: ضروری اما فراموش شده حسین کریمی مونقی، طیبه پورغزنین
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقد مقاله: راهنمای استفاده از آزمونهای آماری در مطالعات مداخلهای سلمان خزایی، عبدالله محمدیان هفشجانی، حمید صالحی نیا
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نکاتی جهت افزایش کیفیت گزارشدهی مطالعات مداخلهای سلمان خزایی، عبدالله محمدیان هفشجانی، حمید صالحی نیا
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
عوامل مؤثر بر نمرات ارزشیابی اساتید از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان احمد وهابی
*، سمیه رحمانی، شیوا رستمی، بشری وهابی، مبین حسینی، دائم روشنی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ابزار ارزشیابی بالینی دانشجویان اتاق عمل: تدوین و سنجش روایی و پایایی سمیه محمدی، مریم تولیت، مصطفی روشن زاده
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه رضایتمندی دانشجویان کارشناسی پرستاری در دو روش آموزش از طریق لوح فشرده و آموزش سنتی میترا خوبی، مجید احمدی هدایت
*، نورالدین محمدی، سرور پرویزی، حمید حقانی، فاطمه ایزدی بیدانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزشیابی تغییرات چیدمان دوره علوم پایه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: دیدگاه دانشجویان زهرا تیموری جروکانی، وحید عشوریون
*، سارا مظفرپور، سلیمه سیروس
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رابطه خودکارآمدی تحصیلی با استرس ادراک شده، راهبردهای مقابلهای و حمایتهای اجتماعی ادراک شده در دانشجویان دانشگاه گیلان سجاد سعادت
*، فرهاد اصغری، رضوان السادات جزایری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)