You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML تفاوت مطالعات توصیفی و تحلیلی
حمید صالحی نیا *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML استنتاج علیتی در مطالعات و مقالات پزشکی
حمید صالحی نیا *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تدوین آیین‌نامه نظام جامع ارزیابی دانشجو: نقطه شروع رویکرد ارزیابی برنامه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی تهران
رقیه گندم کار، محمد جلیلی *، عظیم میرزازاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML علل استقبال کم اساتید دانشگاه علوم پزشکی کردستان از پژوهش در آموزش از دیدگاه خودشان
راز خطیبی، محمد جعفر رضایی، یدالله زارع زاده *، شاهرخ ابن رسولی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر به کارگیری روش تقلید از نسخه با نام ابداعی Prescomime بر یادگیری و رشد مهارت‌های بالینی دانشجویان پزشکی در درس داروشناسی
شبنم شاهسوند، مجید غفوری، محبوبه طباطبائی چهر، عبدالرضا شاکری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر قرارداد یادگیری بر رضایت‌مندی و یادگیری خود-هدایتی دانشجویان پرستاری در آموزش بالینی
لیلی بریم نژاد، محبوبه سجادی هزاوه *، شراره خسروی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بازاندیشی در آموزش پرستاری:چرا و چگونه؟
محبوبه عبدالرحیمی، نغمه رزاقی *، شهرزاد غیاثوندیان، شکوه ورعی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط یادگیری خود راهبر با انگیزش تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
علیرضا یوسفی، مریم گردان شکن *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل مؤثر در رضایت‌مندی بیماران از دیدگاه پزشکان شاغل و دانشجویان پزشکی
زهرا جوهری، علیرضا یوسفی *، مهسا شکور، اطهر امید، لیلا بذرافکن
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تحلیل موقعیت و طراحی برنامه آموزش بین حرفه‌ای مراقبت‌های تسکینی از بیماران مبتلا به سرطان
علیرضا ایرج پور *، موسی علوی، اکرم ایزدی خواه
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML صلاحیت بالینی در دانشجویان کارشناسی ارشد پرستاری مراقبت‌های ویژه
عباس عبادی، زینب تابانژاد *، مرضیه پازکیان، یاسر سعید
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تحلیل موضوعی پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد پرستاری: ضرورتی برای ارتقای کیفیت تحصیلات تکمیلی در پرستاری
عباس حیدری، حمیده یزدی مقدم *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education