You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
تدوین آییننامه نظام جامع ارزیابی دانشجو: نقطه شروع رویکرد ارزیابی برنامهای در دانشگاه علوم پزشکی تهران رقیه گندم کار، محمد جلیلی
*، عظیم میرزازاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
علل استقبال کم اساتید دانشگاه علوم پزشکی کردستان از پژوهش در آموزش از دیدگاه خودشان راز خطیبی، محمد جعفر رضایی، یدالله زارع زاده
*، شاهرخ ابن رسولی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر به کارگیری روش تقلید از نسخه با نام ابداعی Prescomime بر یادگیری و رشد مهارتهای بالینی دانشجویان پزشکی در درس داروشناسی شبنم شاهسوند، مجید غفوری، محبوبه طباطبائی چهر، عبدالرضا شاکری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر قرارداد یادگیری بر رضایتمندی و یادگیری خود-هدایتی دانشجویان پرستاری در آموزش بالینی لیلی بریم نژاد، محبوبه سجادی هزاوه
*، شراره خسروی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بازاندیشی در آموزش پرستاری:چرا و چگونه؟ محبوبه عبدالرحیمی، نغمه رزاقی
*، شهرزاد غیاثوندیان، شکوه ورعی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارتباط یادگیری خود راهبر با انگیزش تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان علیرضا یوسفی، مریم گردان شکن
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
عوامل مؤثر در رضایتمندی بیماران از دیدگاه پزشکان شاغل و دانشجویان پزشکی زهرا جوهری، علیرضا یوسفی
*، مهسا شکور، اطهر امید، لیلا بذرافکن
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تحلیل موقعیت و طراحی برنامه آموزش بین حرفهای مراقبتهای تسکینی از بیماران مبتلا به سرطان علیرضا ایرج پور
*، موسی علوی، اکرم ایزدی خواه
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
صلاحیت بالینی در دانشجویان کارشناسی ارشد پرستاری مراقبتهای ویژه عباس عبادی، زینب تابانژاد
*، مرضیه پازکیان، یاسر سعید
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تحلیل موضوعی پایاننامههای کارشناسی ارشد پرستاری: ضرورتی برای ارتقای کیفیت تحصیلات تکمیلی در پرستاری عباس حیدری، حمیده یزدی مقدم
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue