You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML نمونه‌گیری و تصادفی‌سازی در مطالعات مداخله‌ای
حمید صالحی نیا *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نتایج یک مطالعه مقطعی را چگونه ارائه دهیم؟
عباس عباسی قهرمانلو *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML معرفی نرم‌افزار بانک اطلاعات محیط‌های آموزش بالینی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
علیرضا ایرج پور، سهیلا احسانپور، فاطمه نظری، زهره قضاوی، موسی علوی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML روش‌های کسب توانمندی‌های بازرسین بهداشت محیط از دیدگاه خودشان در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور
طیبه الهی، احمد جنیدی جعفری *، سلیمان احمدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مروری روایتی بر مضامین و ویژگی‌های اساسی در نظریه بنیادی کلاسیک
مژگان خادمی *، عیسی محمدی، زهره ونکی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عملکرد دانش‌پژوهی آموزشی اعضای هیأت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بین سال‌های 91-1388
میترا دادمان، نیکو یمانی *، طاهره چنگیز، عارفه موسوی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش باورهای امید و خوش‌بینی در پیش‌بینی انگیزش تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد
مریم سادات کیافر، حسین کارشکی، فرح ‌هاشمی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مفهوم پرستاری مبتنی بر شواهد و آموزش پرستاری
زهرا شیخ علیپور، اسکندر فتحی آذر، مژگان لطفی *، وحید پاک پور، پروانه آقاجری، هاله خشکنابی، زهره علی مختاری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه آموزش‌های ضمن خدمت پرسنل پرستاری با پیامد‌های شغلی:تعهد سازمانی، خشنودی شغلی و رفتار شهروندی سازمانی
فاطمه مناجاتی، علی مرادی، بهناز خیری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط بین عزت‌نفس و شادکامی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک
بهمن توان، فرزانه جهانی *، محمد رفیعی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر برنامه آموزشی-توجیهی بر خودپنداره حرفه‌ای دانشجویان مقطع کارشناسی پرستاری
عباس حیدری، الهه شکوهی طرقی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education