You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML نقد مقاله: چگونه می‌توان یک مطالعه کیفی خوب انجام داده و به خوبی آن را گزارش نمود؟
مرتضی عرب زوزنی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقد مقاله: اهمیت نرمال بودن داده‌ها در نتایج مقاله
حمید صالحی نیا *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه سبک‌ اسناد و خودتنظیمی دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه‌ علوم‌پزشکی مشهددر سال تحصیلی 91-1390
محمدرضا آهنچیان، فاطمه ارفع *، سمیه بهمن آبادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نگرش دانشجویان پزشکی نسبت به پژوهش پس از طی دوره علوم پایه
نوشین میرخشتی، نعیمه حسینی، محمد خالوئی، آرش حدادگر *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML موانع اجرای آموزش به بیمار در مراقبت های بالینی از دیدگاه پرستاران
علی دهقانی *، مرضیه اورنگ، ساره عبدالهی فرد، علی محمد پروینیان نسب، محمدعلی وجدانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نگاهی گذرا به چالش‌های موجود در آموزش دانشگاهی پرستاری ایران
سپیده محمدی *، احمدرضا یزدان نیک، علیرضا یوسفی، تاج محمد آرازی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی و ارزیابی نرم‌افزار الکترونیک فرآیند پرستاری: گامی ‌جهت ارتقای یادگیری و مراقبت پرستاری
سید رضا مظلوم، محمد رجب پور *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نگرش و احساس بیماران مراجعه‌کننده به درمانگاه‌های آموزشی بیمارستان شهید مصطفی خمینی نسبت به حضور دانشجویان پزشکی
پوپک ایزدی، اشرف پیراسته، علی شجاعی نژاد، اطهر امید *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه تأثیر دو روش تدریس به شیوه ارائه مثال آموزشی حل شده کامل و ارائه مثال به شیوه حل شده ناقص بر بار شناختی دانشجویان در درس زبان تخصصی پزشکی
فاطمه احدی، محسن سلیمانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر روش تدریس نمایشی (Demonstration)بر خودکارآمدی دانشجویان مامایی در اداره زایمان
سهیلا محمدی ریزی، پروین بهادران، فریبا فهامی، سهیلا احسانپور *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education