You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML نکاتی در باب استفاده از روش تحلیل مسیر در پژوهش‌های حوزه آموزش علوم پزشکی نقدی بر مقاله: "ارتباط هوش معنوی با اضطراب امتحان در دانشجویان پرستاری و مامایی: کاربرد تحلیل مسیر"
موسی علوی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقد مقاله: موانع انجام فعالیت‌های پژوهشی دانشجویی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
سید علیرضا جوادی‌نیا *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقد مقاله:مقایسه تأثیر به‌کارگیری روش‌های ارزشیابی DOPS وMini-CEX با روش سنتی بر مهارت‌های بالینی دانشجویان پرستاری: یک مطالعه تجربی تصادفی شده
حمید صالحی نیا *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مدل‌یابی معادلات ساختاری در پژوهش‌های مرتبط با آموزش علوم سلامت: معرفی روش و کاربرد آن
موسی علوی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML وضعیت تدریس خلاق از دیدگاه دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
سکینه محبی امین *، حسین جعفری ثانی، محمود سعیدی رضوانی، امیر امین یزدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML گرایش به تفکر انتقادی و ارتباط آن با عزت‌نفس در دانشجویان پزشکی دوره پیش بالینی و بالینی
پروین عباسی، ویدا سپاهی *، احمد خشای، شیرین ایران فر، مهنوش تیماره
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه رضایت از رشته تحصیلی با سلامت روان و پیشرفت تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک
زهره عنبری، حمیدرضا جمیلیان *، محمد رفیعی، مهین قمی، زهرا مسلمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه دانشجویان پرستاری در مورد حمایت و نظارت واقعی و مورد انتظار در محیط‌های آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال 1390
وحید پاک پور *، صدیقه سلیمی، محمد مقصودی، سمیرا دودانگه
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نیازهای آموزشی پزشکان عمومی داوطلب در برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع
اطهر امید، نیکو یمانی *، کمال حیدری، طاهره مقدسی، عارفه موسوی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML چند بار انجام تزریق عضلانی و برقراری خط وریدی برای یادگیری لازم است؟ تدوین استاندارد بر اساس منحنی یادگیری
خیزران میری، جواد ملک زاده، نیره داودی، سیدرضا مظلوم *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML میزان یادگیری دانشجویان توان‌بخشی از درس نورولوژی در روش سخنرانی و یادگیری مبتنی بر تیم (TBL)
زهرا جعفری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education