You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML تجارب ماماها از به‌کارگیری تفکر انتقادی در موقعیت‌های مامایی پرخطر: مطالعه کیفی
شهناز کهن *، نسترن محمد علی بیگی، مرجان بیگی، محبوبه تائبی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط خودکارآمدی با راهبرد‌های مطالعه و یادگیری دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی همدان
فاطمه چراغی، فرشید شمسائی *، فرزانه شیخ الاسلامی، طیبه حسن طهرانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط هوش معنوی با اضطراب امتحان در دانشجویان پرستاری و مامایی: کاربرد تحلیل مسیر
اشرف خرمی راد، شهرام ارسنگ جنگ *، هدی احمری طهران، حکیمه دهقانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر دو شیوه آزمون تشریحی و چندگزینه‌ای بر رویکردهای مطالعه و راهبردهای آماده شدن برای امتحان
عبدالحسین شکورنیا *، هوشنگ علیجانی، شهناز نجار، حسین کمیلی، حسین الهام پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML راه‌کارهای مؤثر در بین‌المللی شدن برنامه‌های درسی حوزه پزشکی: دیدگاه اعضای هیأت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
حامد زمانی منش *، اباصلت خراسانی، علیرضا یوزباشی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر اجرای برنامه مربی همتا بر عوامل تنش‌زای محیط بالینی دانشجویان پرستاری
معصومه همتی مسلک پاک *، فرزانه باقریه، حمیدرضا خلخالی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تجربه دانشجویان تحصیلات تکمیلی از آمادگی برای آزمون کارشناسی ارشد پرستاری
محمدرضا آهنچیان، امیر میرحقی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل مؤثر بر انتخاب رشته تحصیلی در دانشجویان دندانپزشکی
مهتاب معمارپور، لیلا بذرافکن *، احسان موسوی، مهرداد وثوقی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education