You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
آموزش ادغام یافته آناتومی کاربردی در دوره اکسترنی بخش ارتوپدی برای دانشجویان پزشکی: گزارش یک تجربه محمد هادی نورایی، روشنک ابوترابی، مریم آویژگان
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آیا نتایج مطالعات مداخلهای همیشه مطمئن و قابل تعمیم به سایر گروه ها می باشد؟ حمید صالحی نیا
*، سعید دشتی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
استفاده پرستاران و دانشجویان پرستاری از منابع اطلاعاتی برای تصمیم-گیری بالینی، و موانع آن بعد از آموزش فناوری اطلاعات مهدی کاهویی، حسن بابامحمدی
*، سهیلا سادات قضوی شریعت پناهی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
کارایی درونی و اثربخشی بیرونی برنامه درسی دوره دکترای حرفهای پزشکی از دیدگاه دانشجویان، دانشآموختگان و اعضای هیأتعلمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد مهدی محمدی
*، رضا ناصری جهرمی، هاجر معینی شهرکی، نفیسه مهربانیان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
موانع اثربخشی آموزش خودمدیریتی دیابت پروانه اباذری، زهره ونکی
*، عیسی محمدی، مسعود امینی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آزمون مشاهده مستقیم مهارتهای عملی(DOPS) دانشجویان در بخش دندانپزشکی ترمیمی ؛ بررسی مزایا و معایب از دیدگاه دانشجویان مجید اکبری
*، رضا محولاتی شمس آبادی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه برنامه کورسی با برنامه ترمی ارائه دروسفیزیوپاتولوژی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان مجید ولیزاده، نورالدین موسوی نسب، اکرم احمدی، علی رستمی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی نقش عوامل مؤثر در طراحی الگوی منظم آموزشی بر یادگیری از دیدگاه دانشجویان علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی فسا زهره ماکولاتی
*، مجید نقدی، محمدمهدی نقی زاده جهرمی، محبوبه بهار
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
جایگاه نظارت بالینی در آموزش پرستاران: مروری بر تعاریف و مدلها خدیجه نصیریانی
*، طاهره سلیمی، حمیده دهقانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه مدلهای کلاسیک و خصیصه مکنون در ارزیابی آزمونهای تخصصی ورود به دورههای کارورزی رشته پزشکی هادی عباسی
*، محمدرضا فلسفینژاد، علی دلاور، نورعلی فرخی، محمدعلی محققی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue