You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML آموزش ادغام یافته آناتومی کاربردی در دوره اکسترنی بخش ارتوپدی برای دانشجویان پزشکی: گزارش یک تجربه
محمد هادی نورایی، روشنک ابوترابی، مریم آویژگان *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آیا نتایج مطالعات مداخله‌ای همیشه مطمئن و قابل تعمیم به سایر گروه ها می باشد؟
حمید صالحی نیا *، سعید دشتی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML استفاده پرستاران و دانشجویان پرستاری از منابع اطلاعاتی برای تصمیم-گیری بالینی، و موانع آن بعد از آموزش فناوری اطلاعات
مهدی کاهویی، حسن بابامحمدی *، سهیلا سادات قضوی شریعت پناهی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کارایی درونی و اثربخشی بیرونی برنامه درسی دوره دکترای حرفه‌ای پزشکی از دیدگاه دانشجویان، دانش‌آموختگان و اعضای هیأت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
مهدی محمدی *، رضا ناصری جهرمی، هاجر معینی شهرکی، نفیسه مهربانیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML موانع اثربخشی آموزش خودمدیریتی دیابت
پروانه اباذری، زهره ونکی *، عیسی محمدی، مسعود امینی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آزمون مشاهده مستقیم مهارت‌های عملی(DOPS) دانشجویان در بخش دندانپزشکی ترمیمی ؛ بررسی مزایا و معایب از دیدگاه دانشجویان
مجید اکبری *، رضا محولاتی شمس آبادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه برنامه کورسی با برنامه ترمی ارائه دروس‎‎فیزیوپاتولوژی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
مجید ولیزاده، نورالدین موسوی نسب، اکرم احمدی، علی رستمی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی نقش عوامل مؤثر در طراحی الگوی منظم آموزشی بر یادگیری از دیدگاه دانشجویان علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی فسا
زهره ماکولاتی *، مجید نقدی، محمدمهدی نقی زاده جهرمی، محبوبه بهار
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML جایگاه نظارت بالینی در آموزش پرستاران: مروری بر تعاریف و مدل‌ها
خدیجه نصیریانی *، طاهره سلیمی، حمیده دهقانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه مدل‌های کلاسیک و خصیصه مکنون در ارزیابی آزمون‌های تخصصی ورود به دوره‌های کارورزی رشته پزشکی
هادی عباسی *، محمدرضا فلسفی‌نژاد، علی دلاور، نورعلی فرخی، محمدعلی محققی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education