You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML پورت‌فولیو(واژه نامه توصیفی)
وحیده حسینی *، سودابه جولایی، منیژه اسکندری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل مؤثر بر ارزشیابی دانشجو از استاد: مقایسه دیدگاه اساتید با دانشجویان
منصوره علی‌اصغرپور *، زهرا منجمد، ناصر بحرانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آگاهی کارورزان پزشکی یزد نسبت به احکام شرعی و قانونی حیطه پزشکی
احسان فتوحی اردکانی، محمد صالحی، نصر الله بشردوست، شیوا یاسینی، حمیدرضا سلطانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آموزش بر پایه حل مسأله: تجربه یک شیوه جدید آموزش در دندان‌پزشکی
لادن زرشناس، شهلا مؤمنی دانایی *، مرتضی عشاق، پریسا صالحی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش مهارت‌های ارتباطی به شیوه بازخورد ویدئویی بر قابلیت بالینی کارورزان
اسماعیل مناقب *، احمدرضا زمانی، بهزاد شمس، زیبا فرج‌زادگان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML درک خودکارآمدی دانشجویان رشته‌های توان‌بخشی از شایستگی بالینی و مقایسه آن با ارزشیابی مربیان بالینی
فرحناز محمدی *، محمدعلی حسینی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML سبک‌های یادگیری دانشجویان پزشکی
نرجس امینی *، بی‌بی‌عشرت زمانی، یاسمین عابدینی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر تدریس بسته فراشناختی بر خودراهبری در یادگیری دانشجویان مدارک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
مریم گردان‌شکن *، محمدحسین یارمحمدیان، سیما عجمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش گروهی در دوران بارداری بر آگاهی و نگرش و انتخاب نوع زایمان در زنان نخست‌زا
مریم توفیقی نیاکی *، فرشته بهمنش، فاطمه مشمولی، حسن عظیمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تجارب دانشجویان پرستاری و مامایی درباره اثربخشی استفاده از پاورپوینت در تدریس
محسن ادیب حاج‌باقری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه صلاحیت بالینی پرستاران شاغل در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز و بوشهر: یک خودآزمایی
مسعود بحرینی *، مرضیه معطری، محمد حسین کاوه، فضل‌اله احمدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education