You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML تکنیک دلفی: ابزاری در تحقیق
فضل‌اله احمدی، خدیجه نصیریانی *، پروانه اباذری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دستاوردهای دو دهه حضور دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در عرصه تولید علم
فرزانه امین‌پور *، پیام کبیری، همایون ناجی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه عوامل مؤثر بر عدم گرایش به نگارش مقالات علمی از دیدگاه اعضای هیأت علمی علوم پایه و بالینی دانشگاه علوم پزشکی همدان
حسین محجوب، مسعود کورکی *، نسرین شیخ
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی ویژگی‌ها و ساختار پایان‌نامه‌های دانش‌آموختگان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
حسین فلاح‌زاده *، سهراب محب، فاطمه عزالدینی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر دوره آموزش پزشکی مبتنی بر شواهد بر توانایی نقد مقالات توسط دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
سیما رفیعی، سینا عبداله‌زاده *، مهسا قجرزاده، پیمان حبیب‌اللهی، احمد فیاض‌بخش
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش راه‌های انتقال و پیشگیری از بیماری ایدز بر سطح آگاهی و نگرش دانشجویان دوره بالینی دانشکده پزشکی اصفهان
مهری رجالی *، مهناز مستاجران
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML فرایند بهبود کیفیت آموزشی از نظر اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های استان اصفهان: مقایسه‌ای بر اساس مقیاس AQIP
رضا هویدا *، حسین مولوی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه تأثیر دو روش ارایه واحد درسی تربیت بدنی 2 بر نگرش و عملکرد مرتبط با فعالیت جسمانی منظم دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
محمدمهدی هزاوه‌ای *، زهرا اسدی، اکبر حسن‌زاده، پریوش شکرچی‌زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نظرات مدرسین بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در مورد ارزشیابی بالینی با ساختار عینی
عصمت نوحی *، مریم متصدی، علی اکبر حق دوست
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تجارب دانشجویان پرستاری در مورد بازاندیشی: یک مطالعه کیفی
مرضیه معطری *، حیدر علی عابدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML علل مشروط شدن دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز
محمداسماعیل مطلق، حسین الهام‌پور، عبدالحسین شکورنیا *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مهارت دانشجویان سال آخر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان در بررسی وضعیت سلامت بیماران
حسین مدنی *، نسرین بهرامی نژاد، کورش امینی، ابوالفضل رحیمی، رمضان فلاح
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML چگونگی گذراندن اوقات فراغت و همبسته‌های آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز
هاله قائم *، نرگس محمدصالحی، ابوالفضل محمدبیگی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نظرات دندانپزشکان عمومی شهرستان‌های کرمان و رفسنجان در مورد برنامه آموزش مداوم دندانپزشکی ترمیمی
مصطفی صادقی *، حمید بخشی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML علل حذف نهایی دروس دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی شیراز
صدیقه شایق *، لیلا بذرافکن
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML محیط آموزشی بخش‌های اصلی بالینی بیمارستان‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران از دیدگاه فراگیران بر اساس مدل DREEM
کامران سلطانی عربشاهی *، جلیل کوهپایه‌زاده، بهنام ثبوتی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML خودکارآمدی و یادگیری خودتنظیم در عملکرد بالینی دانشجویان پرستاری: یک مطالعه کیفی
پرخیده حسنی، فاطمه چراغی *، فریده یغمائی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کارآیی روش نوین آموزش احیای قلبی- ریوی در ارتقای سطح دانش و مهارت دانشجویان پزشکی سال چهارم
نوید امیدی فر، نیکو یمانی *، طاهره چنگیز
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML پیشنهاد استانداردهای مناسب کشوری پرستاری و مامایی با اقتباس از استانداردهای بین‌المللی: مطالعه موردی دوره کارشناسی ارشد پرستاری و مامایی
مریم الله‌دادیان *، شایسته صالحی، روشنک حسن‌زهرایی، حسن فرهمند
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نگرش اساتید نسبت به مشاوره و راهنمایی تحصیلی و نظر آنها در مورد وظایف مشاوره
اشرف ادهمی *، عصمت نوحی، سکینه محمدعلی زاده، زهرا جلیلی، زهرا فتاحی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education