You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML معرفی پایگاه جدید مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
نیکو یمانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آموزش آشنایی با بانک ژنی مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی: فرایند ثبت و پذیرش سکوانس ژن‌ها
عبدالحسن کاظمی *، عباس‌علی جعفری، امین موسوی آیت‌اللهی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه برنامه‌های آموزش مداوم مدون 25 امتیازی و 5 امتیازی از دیدگاه پزشکان عمومی در استان گلستان
محمدرضا یوسفی *، محمدرضا ربیعی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه پزشکان عمومی در مورد وضعیت و انگیزه‌های شرکت‌کنندگان در برنامه‌های بازآموزی و چگونگی اجرای آن
کورش وحیدشاهی، میترا محمودی *، لیلا شهبازنژاد، وجیهه غفاری ساروی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML قصه‌گویی، روشی مؤثر در آموزش مفاهیم پیچیده علم پزشکی
آناهیتا والی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل مؤثر بر برقراری ارتباط بین دانشجو و استاد از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک
احمد قدمی *، بهمن صالحی، شکوه سجادی، همایون ناجی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML فرهنگ کلاسی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سمنان
معصومه صابریان *، سعید حاجی آقاجانی، پروین غفاری، راهب قربانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML همبستگی عزت نفس و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان توان‌بخشی دانشگاه علوم بهزیستی و توان‌بخشی تهران
محمدعلی حسینی *، محمود دژکام، ژیلا میرلاشاری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کیفیت کتاب‌ها و سؤالات و شیوه آموزشی خودآموزی در آموزش مداوم: نظرات شرکت‌کنندگان در خودآموزی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ناهیدالسادات میرشاهزاده *، مینا توتونچی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی ابزار بررسی وضعیت آموزشی مراکز ارائه‌دهنده رشته پرستاری در ایران و رتبه‌بندی آنها در سال 1383
ریتا مجتهدزاده، آئین محمدی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مهارت اعضای هیأت علمی و نیاز آموزشی آنان در مورد روش‌های تدریس بالینی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
فریبا فرهادیان *، مینا توتونچی، طاهره چنگیز، فریبا حقانی، شهرام اویس قرن
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تعیین و ارزش‌گذاری معیارهای ورود اعضای دفتر استعدادهای درخشان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی
فرزاد فاتحی *، آرش حدادگر، طاهره چنگیز، محمدامیر شاه کرمی، گیلدا کیانی مهر، شقایق حق‌جوی جوانمرد، علیرضا منجمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تجارب تیم مراقبت و بیماران سالمند از مفهوم آموزش بیماران سالمند بستری در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
حیدرعلی عابدی *، موسی علوی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آیا محتوا و زمان اختصاص داده شده به عناوین آموزش مداوم پزشکان عمومی شاغل در استان خوزستان با نیازهای اعلام شده آنان مطابقت دارد؟
عبدالحسین شکورنیا *، حسین الهام پور، طیبه مرعشی، شهین حیدری سورشجانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه تأثیر سخنرانی و کار در گروه کوچک بر میزان مهارت محاسبات دارویی در دانشجویان پرستاری
طاهره سلیمی *، لیلی شهبازی، شهناز مجاهد، محمدحسین احمدیه، محمدحسن دهقان‌پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML گروه‌های یادگیری در برنامه آموزش مدیران پرستاری: روشی برای بهبود توانمندی پرستاران و رهبری مدیران پرستاری
مریم زعیمی‌پور کرمانشاهی *، زهره ونکی، ابراهیم حاجی‌زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه وضعیت تحصیلی با سلامت عمومی و عزت نفس در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز
نجف زارع *، فرح دانش پژوه، مرضیه امینی، محسن رازقی، محمدحسین فلاح زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آگاهی و عملکرد دانش‌آموختگان جدید مامایی در امر زایمان طبیعی در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران
فاطمه رحیمی‌کیان *، سیده طاهره میرمولایی، زهرا سمیع‌زاده، ماندانا شیرازی، عباس مهران
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه تأثیر آموزش بر مبنای نقشه مفهومی با روش تلفیقی بر یادگیری درس فرایند پرستاری دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز
آزاد رحمانی *، علیرضا محجل‌اقدم، اسکندر فتحی‌آذر، فرحناز عبدالله‌زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر دو روش آموزش الکترونیک و سخنرانی بر یادگیری درس بهداشت مادر و کودک دانشجویان پرستاری
میترا ذوالفقاری *، ندا مهرداد، زهره پارسا یکتا، نسرین سلمانی باروق، ناصر بحرانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش به کمک رایانه و نمایش علمی بر میزان یادگیری اندازه‌گیری علایم حیاتی در دانشجویان پرستاری
داود حسینی نسب، فرحناز عبداله زاده، حسین فیض اله زاده *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر راند بالینی بر بیماران بخش‌های داخلی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: دیدگاه تیم مراقبت
پیمان ادیبی *، رضا علیزاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML وضعیت آموزش عملی کارآموزان پزشکی گروه اطفال دانشگاه علوم پزشکی شیراز براساس یادداشت‌های روزانه
حمید آموزگار *، محمود حقیقت، محمدرحیم کدیور، مریم غلامی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education